שינוי חיי-פרק 3

20/01/2014 531 צפיות אין תגובות

~פרק שלוש~

ואז חן באה ״נו השגת את המספר שלו?״.אני:״לא אבל אנחנו עכשיו הולכים הביתה ביחד ונדבר״.חן:״טוב אני צריכה ללכת ביי״.ראיתי שהיא מבואסת אבל לא ייחסתי לזה חשיבות כי ידעתי שרם נהיה ביחד היא תקנא.הלכתי לשער וראיתי את דניס נתתי לו נשיקה על הלחי והתחלנו ללכת הביתה.כל הדרך דיברנו עליו כי רציתי לדעת עליו דברים.אחרי כמה דקות הגענו לבית שלי אני:״רוצה להיכנס יש לי בית ריק ולא יפריעו לנו?״ הוא הנהן נכנסו נעלתי את הדלת ועלינו לחדר שלי אני התיישבתי על המיטה והוא התיישב על הספה שהייתה קרובה למיטה.דניס:רציתי לדבר איתך מהרגע שנפגשנו אבל לא היה לי אומץ אבל היום בהפסקה החלטתי שאני אוזר אומץ והולך לדבר איתך אז ראיתי שאת באה ומבקשת מאריאל שיבוא וישר התבאסתי ואז שאריאל אמר לי שאת רוצה לדבר איתי כל כך שמחתי כאילו אני ילד בן ארבע שקיבל סוכריה על מקל״.אני:״רציתי לדעת עלייך עוד דברים כי אתה נראה חמוד כזה ולא נראה לי שאם תמשיך לבהות בי כל היום זה יעזור לך או לי״.דניס:״ראית שהסתכלתי עלייך?וואי אני ממש מצטער!״.אני:״זה בסדר אתה נראה דווקא חמוד״. הסתכלתי עליו והוא עליי העיניים שלנו נפגשו.

~נקודת המבט של דניס~
אמרתי לה את מה שאני מרגיש אליה והיא חייכה.החיוך שלה הורג אותי אני מרגיש כאילו אני לא יכול לראות אותה לא מחייכת.היא אמרה לי שהיא ראתה שהסתכלתי עלייה.איזה פדיחה עשיתי לעצמי ישר התנצלתי היא אמרה שזה בסדר.היא כנראה מרגישה בנוח שאני מסתכל עליה.הרמתי את הראש והעיניים שלנו נפגשו התקרבתי אלייה היא התקרבה אליי ואז…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך