שינוי חיי-פרק 2

20/01/2014 629 צפיות אין תגובות

~פרק שני~

ואמרה "אני רוצה להכיר לכם ילד חדש בכיתה תכירו את דניס".המורה אמרה לו לשבת לידי,כי לידי יש מקום פנוי הוא התיישב לידי וחייך. דניס:"היי".אני:"היי".דניס:"איך קוראים לך?לי קוראים דניס כמו שכבר שמעת".אני:"כן, שמעתי, נעים מאוד. לי קוראים רונית".דניס:"היי רונית".חשבתי שהוא ממש מתנשא אבל חן חברה שלי התאהבה בו,אבל הוא לא שם עלייה,אני רואה שהוא כל הזמן מסתכל עליי ולא מבינה למה?. הלכתי לחברותיי חן:"הוא ממש חתיך וחמוד".אני:"הוא נראה סתם מתנשא".חן:"הוא לא נראה מתנשא הוא נראה חמוד דווקא אבל תנחשו מה השגתי. עדן:"מה השגת כבר שאת כל כך שמחה מזה?.חן:"השגתי את המספר שלו. הוא נתן לי" אני:"יופי,ועכשיו תחפרי לו נכון?".חן:"אולי?!".אני:"תביאי לי גם את המספר שלו אני צריכה לשאול אותו משהו ואני לא ישאל אותו אותו פנים מול פנים" חן:"לא אני לא מביאה לך כי הוא מתנשא לא?".אני:"טוב לא צריך אני ישיג לבד".הלכתי למקום שדניס ישב בו קראתי לאריאל (חבר טוב של דניס) ביקשתי ממנו לבוא רגע אבל שמתי לב שדניס מסתכל עליי בפאפי פייס.
~נקודת המבט של דניס~
התיישבתי לידה בכיתה כי המקום לידה היה היחיד שפנוי. התיישבתי והצגתי את עצמי והיא הציגה את עצמה היא דווקא מצאה חן בעייני הצלצול וראיתי אותה הולכת לחברותייה. חן חברה של רונית באה אליי וביקשה את המספר שלי אז נתתי לה כי חשבתי שזה למקרה שהיא תרצה שיעורים ורונית לא תדע.ראיתי את רונית מחייכת וברגע שחן סיפרה לה היא נהייתה עצבנית. ראיתי שהיא באה לכיווני ולכיוון חבריי היא קראה לאריאל וביקשה ממנו לבוא לרגע הייתי מבואס וראו עליי את זה וראיתי שהיא מסתכלת עליי בפרצוף חמוד כזה ונושכת את השפה התחתונה שלה.
~נקודת המבט שלי~
נשכתי את השפה התחתונה שלי וחייכתי ביקשתי מאריאל לשבת ולקרוא לדניס הוא קרא לו ואז דיברנו. אני:"היי דניס". דניס:"היי רונית".אני:"אפשר לדבר איתך לבד בלי כל החברים שלך מסביבנו?".דניס:"כן בטח תביאי לי את המספר שלך ונקבע אחרי בית ספר?".אני:"תביא לי את הפלאפון שלך ואני ירשום" הוא הביא לי את הפלאפון שלו ורשמתי. דניס:"אז ניפגש בשער אחרי בית ספר?"אני:"כן בטח בשתיים ועשרים".היום עבר ונגמר היום הארגנתי את הדברים שלי ואז חן באה…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך