tale
אז ככה זה סיפור שהיה אצלי המון זמן בראש ורציתי לפרסם אותו הפרק הראשון יפורסם מחר ואני אשמח לתגובות לביקורות אפילו רעות חדשה באתר למרות שלא אני קוראת כבר שנה פה סיפורים

שונים וזה ככה לנצח !!! (הקדמה)

tale 21/02/2015 1499 צפיות 2 תגובות
אז ככה זה סיפור שהיה אצלי המון זמן בראש ורציתי לפרסם אותו הפרק הראשון יפורסם מחר ואני אשמח לתגובות לביקורות אפילו רעות חדשה באתר למרות שלא אני קוראת כבר שנה פה סיפורים

אז ככה אני ילדה בת 17 ילדה רגילה לפחות אני חושבת,אני הבת היחידה במשפחה יש לי שני אחים . יש לי שיער חום ארוך,וגוונים שחורים . עיניים ירקות כחולות תמיד אמרו לי שאני מיוחדת והם חושבים את זה, רק בגלל המראה שלי, קוראים לי ,"אביגיל מילר" .

"קוראים לי ארז מילר",אני התאום של אביגיל. בן 17, כמו שאומרים "בחור כארז " טוב יש לי שיער בלונדיני,ועיניים חומות , אני אף לא מעורב "בעניינים של המשפחה" ואני יודע שיש כאלה אח שלי הבכור. ובוא נגיד שאני יותר מוצלח ממנו אבל אני מרגיש שאבא , אוהב אותו יותר אבל האהובה במשפחה הזאת זו אביגיל.

"קוראים לי אריאל מליר " ,אני האח הבכור של אביגיל וארז בן 19. אני שותף בעבודות של המשפחה שום דבר כבר לא תמים יותר בעולם הזה ואני מרגיש את שנאתו של ארז כלפי. ואם אתם חושבים שאני בסדר . אז אתם טועים אחותי אביגיל הכי מיוחדת במשפחה כולם אוהבים אותה אבל יש משהו שאני לא יודע ואבא לא משתף ואני מרגיש שזה קשור אליה!.

"אני אלירן", בן 17 ילד שהוא לבד לפחות ככה אני מרגיש, יש לי שתי אחיות אח אחד שטוב ממני בכול דבר , המשפחה שלי שונאת משפחה אחת בשם "מילר "לא יודע למה אבל אמא שלי אומרת גם בגלל עסקיים וגם בגלל העבר של שני המשפחות יש לי שיער שחור כפחם,ועיניים ירקות .

היו דמויות נוספות כגון: האחים של אלירן והחברים של כול דמות


תגובות (2)

נשמע מעניין, ואפשק לעשות ניחוש פרוע? אביגיל ואלירן חצי אחים או משהו בסגנון. את לא חייבת לענות, יש לי דמיון יותר מדי מפותח ;-)

21/02/2015 18:56

    ניחוש מעניין תודה .

    21/02/2015 19:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך