שונאת אותך !!!! פרק11
* נקודת מבט של אנג'ל *
כבר כמה ימים שוכבת במיטה ורק חושבת על איך שהוא עזב אותי , כבר כמה ימים אני סובלת מהקאות כאבי ראש מה לא .
והוא בבית נהנה לו , בסוף נזכרתי בהכל, אחרי הנשיקה של לירון , כן בסוף התנשקנו .נראלי זה היה צפוי אבל זה הרגיש לי שונה , אבל לא נהינו חברים אבל הוא דואג לי בכל זאת ותומך . אבל אף אחד לא יכול להוציא אותי מהבית . אני בקושי אוכלת מדברת או זזה , זה לא טוב אבל אין לי כוח לכלום מאז …..
אני רק עוצמת את עיני ורואה איך המכונית התנגשה, שומעת את הצעקה של טום שומעת רעשים , אנשים את הכל . והבנתי שזה צלקת לכל החיים .
הוא לא היה חייב לעזוב אותי היינו מחליטים ביחד מה אנחנו עושים עם התינוק .
אבל רק מלחשוב על זה אני יודעת בוודאות שאני לא עושה הפלה .
אלינה גם מבקרת אותי ומנסה להוציא אותי מהבית אבל ללא הצלחה .
אני רק חושבת על הרגעים על מה שעשיתי ללירון והוא בכל זאת סלח לי . אני כל כך היצטערתי על זה שעשיתי לו את זה ואני כמו מטומטמת לא ידעתי שהוא אוהב אותי ,טוב אבל זה כבר קרה .
אמא שלי עדיין לא יודעת אני גם לא רוצה לספר לה אני חוששת מהתגובה .
אני כבר כמה ימים לא באה לבית ספר ואמא שלי מתקשרת אלי ולא מבינה איפה אני , אני לא עונה לה . אבל מה שכן אני דואגת מאוד .
לפני כמה ימים אני ואלינה פגשנו שני בנים חמודים זאיין ולואי . ( חחח תזרמו עם השמות – הערת הכותבת )
הם עזרו לנו טיילו איתנו וגיליתי שגם הם בבית ספר שלי .
אני רק חושבת על איזה בגדים אני ילבש עם בטן שמנה ?!1!?
אבל זה לא מה שבראש שלי מ שבראש שלי זה רק התינוק
* נקודת מבט של טום *
קמתי בבוקר שפוך עם איזה זונה על המיטה . קמתי אפילו לא מסתכל מיזאת והולך למקלחת .
אחרי הפרידה היה לי ממש קשה להתגבר אבל אני מתגבר על ידי זיונים ושתייה .
הדבר היחידי שעוזר לי לשכוח אותה
אני בא לבית ספר אבל לא נכנס לשיעורים .
מחכה רק למתי שהיא תבוא .
החברים שלי אומרים לי להפסיק עם השתיה והכל אבל אני לא יכול כי אני מתחרפן שאני עוזב אותה ואת הילדה או את הילד .
לפני כמה ימים שאלתי את אלינה מה איתה אבל כששאלתי את זה היא נהייתה מעוצבנת וצעקה עלי שאני יתרחק מימנה . באותו רגע לא חשבתי שזאת אלינה בדרך כלל היא מחייכת והכל אבל כשרואה אותי היא נראת מישהי שהולכת לרצוח אותי .
אבל אחרי זה עזבתי הכל . לא שם עליה . לא כלום .
אבל יש ימים שאני מתפרק לבד בבית .
שובר דברים דומע מרוב כאב היא הייתה ממש חשובה לי יחסית למישהי שאף פעם לא חשבתי שאני היה חבר שלה .
החלטתי ללכת לעשות סיבוב להשתחרר הכל
הסתובבתי ליד הפארק חושבת עליה רק עליה .
ואז אני רואה אותה כל כך קטנה תמימה עם בטן הקטנה על הבן שלי , בהתחלה לא חשבתי שזאת היא אבל אותה אני אף פעם לא יפספס . באתי להיתקדם אליה ואז ראיתי שהיא מנופפת למישהו לא הבנתי מי זה ניסיתי לקלוט מי זה והוא באה ומחבק אותה .
כל העצבים שלי עלו נהייתי אדום , היא כבר שחכה מימני
היתקדמתי אליהם עצבני אדום רותח .
ואז ……
תגובות (2)
תמשיכיייייייי
תמשיכי