חדשה
מקווה שאהבתן,פרק 40 מוכן אם יהיה הרבה תגובות אני יעלה אותו היום:)

"שוב רצית לחזור אליי כי שם כבר קר לך.." פרק 39

חדשה 09/01/2014 1822 צפיות 11 תגובות
מקווה שאהבתן,פרק 40 מוכן אם יהיה הרבה תגובות אני יעלה אותו היום:)

-בוקר-
קמתי עם מצב רוח, גם כי עידן ליידי ,וגם כי מחר יוצאים לחופשש:)
ראיתי שעידן עדיין ישן אז התחלתי להעיר אותו בנשיקות..
"מאמי תתעורר" אמרתי בין נשיקה לנשיקה עד שהוא פקח עיניים והפך אותי למצב שאני שוכבת מתחתיו והוא מעליי..
"מי זאת האמיצה הזאת שמעירה אותי?" שאל באיום מזויף..
"החברה היפה שלך" אמרתי בגאווה והוא צחק ונישק אותי.. נשבעת שאין מישהו בעולם שאני אוהבת יותר ממנו!
"טוב ישמן קום ממניי אני צריכה להתארגן" אמרתי מנסה לדחוף אותו מעליי..אבל ללא הצלחה..:(
"לא רוצה ולא רוצה" התחיל להגיד לי כמו ילד קטן והוציא לי לשון..נו באמת איזה בוגר הוא *-*
"מאוד בוגר" אמרתי בגיחוך וצחקנו.סוף סוף הצלחתי להזיז אותו ונכנסתי למקלחת,עשיתי את אירגוני הבוקר ויצאתי לחדר להתלבש,בינתיים עידן נכנס למקלחת..
לבשתי חולצת בית ספר לבנה,ג'ינס סקיני קרעים,ונעלי צבא (הנעל שעכשיו באופנה)..
שמתי מסקרה,סומק,אודם אדום, בושם עשיתי בננה בשיער והשערתי את השיער פזור..
"שאני ימות על החברה היפה שלי" אמר לי עידן כשהוא בא מאחורי ומחבק אותי מהמותניים.
"שאני ימות על החבר היפה הזה" אמרתי והסתובבתי אליו..
"אני מאוד מקווה בישבילך שהאודם הזה לא נמרח" אמר עידן כשראה את האודם, ואני לא הבנתי מה הוא רוצה..
"לא הוא לא נמרח,למה?" שאלתי לא מבינה..
"כדי שלא יהיה לי אודם על השפתיים" אמר לקח לי כמה שניות לקלוט ואז הבנתי והתחלתי לצחוק..
"אווי מפגרת שחכתי שגם הקליטה שלך לא טובה" אמר וצחק..
"שאני יבין ירדת עלי עכשיו?" שאלתי בכעס מזויף.
"כן" אמר בחיוך מעצבן..
"אין בעיה,אני לא מדברת איתך יותר.." אמרתי לו ויצאתי מהחדר למטבח..
"בואי לפה עצבן" אמר לי כשהגיע גם למטבח.לא הספקתי לענות והוא כבר נישק אותי..
"אוחח כמה שאני אוהב" אמר בחיוך תפס את פניי ושוב נישק אותי,לא יכולתי שלא לחייך חחח
"חמודים הארוחת בוקר על השולחן לא צריך לאכול אחד את השני" שמעתי את מעיין אומרת אחרי שהתנתקנו..
"תקנאי בשקט" אמרתי והוצאתי לה לשון,והיא גם הוציא לי לשון…
"ילדות קטנים" אמר עידן והתיישב לאכול.
"מדבר המבוגר" עניתי לו והתיישבתי גם לאכול..סיימנו לאוכל ויצאנו לבית ספר..

"ייאלה כנסי לשיעור" אמר לי עידן אחרי שהיה צלצול שההפסקה ניגמרה..
"נו לא רוצה בקושי שרדתי עכשיו שעתיים אזרחות,אז איך אני ישרוד עוד שעתיים היסטוריה?!" שאלתי מיואשת,אבל אותו לא כל כך עיניין..
"נו קים עכשיו לכיתה" אמר רציני.
"לא רוצה" אמרתי והמשכתי לשבת עליו.מסרבת לקום.
"איך שבאלך" אמר,לא הספקתי להבין מה קורה וכבר הייתי על הידיים שלו בדרך לכיתה!
"נו אמרתי שאני לא רוצה!" אמרתי לו בעצבים.
"ייאלה קים ללמוד" אמר והוריד אותי ליד הדלת של הכיתה וחיכה שאני יכנס לבפנים..
"לא" אמרתי ובאתי ללכת אחורה אבל הוא חסם לי את המעבר..
"קים אני לא צוחק, כנסי לכיתה" אמר בעצבים,אוף איתו מעצבןן!
"אוף שונאת אותך" אמרתי לו בעצבים ונכנסתי לכיתה בטריקת דלת..
"כן גברת רומרו למה איחרת?" שאלה המורה,נו באמת מה זאתי רוצה ממני עכשיו?!
"כי קיבלתי מחזור" אמרתי לה בפשטות וראיתי שהיא התביישה חחחחח
"אוקי תישבי" אמרה,והלכתי ביאוש לשבת במקום שלי ליד עמית..


תגובות (11)

תמשיכיייייי דחוףףףףףףףףף

09/01/2014 09:59

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי כי קיבלתי מחזור

09/01/2014 09:59

תמשיכייייייי

09/01/2014 10:03

תמשיכי

09/01/2014 10:19

תמשיכי

09/01/2014 11:08

מושלם תמשיכי

09/01/2014 12:15

תמשיכי תמשיכי תמשיכי דחוףף!!!

09/01/2014 12:18

תמשיכי היום בבקשה

09/01/2014 12:21

או מי גאדדד מושלםםםם תמשיכייייייייייי

09/01/2014 12:29

תמשיכיייייייייייייייייייי

09/01/2014 13:05

תמשיכי היום

09/01/2014 13:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך