"שוב רצית לחזור אליי כי שם כבר קר לך.." פרק 27
סוף סוף ניגמר היום הזה לחשוב שזה רק היום הראשון שלי..
חזרתי הביתה עם כריס ניכנסתי הביתה ההורים כרגיל לא בבית,הלכתי לאכול ועליתי לחדר לא היה לי כוח לכלום פשוט נשכבתי על המיטה והייתי באייפון ישבתי קצת בפייסבוק ואז קיבלתי הודעה ממעיין.
סיסטר-'קופהה משמעם לי בואי אליי' רשמה לי, אויי הדבר האחרון שאני רוצה זה לבוא אליה ולראות את עידן אבל אמרתי לעצמי שאני שוכחת ממנו אז צריך להתמודד איתו !
קים-'חצי שעה אני אצלך אהובתי' רשמתי לה
סיסטר-'יא באמת חשבתי שאני יצטרך לשכנע אותך לבוא כי לא תירצי לבוא בגלל עידן' רשמה ואני צחקתי
קים-'די כבר יפרה אני ממשיכה הלאה אז בבקשה לא להזכיר לי אנשים לא רצויים' רשמתי לה בעצב והתחלתי להתלבש שמתי מסקרה סומק אודם אדום עשיתי קוקו גבוהה מתוח
לבשתי את זה-http://www.polyvore.com/new_york/set?id=106186725
השפרצתי בושם לקחתי את האייפון ויצאתי למעיין, הגעתי ודפקתי בדלת..
"פתוח" שמעתי מישהו צועק כנראה עידן, ניכנסתי לבית בחיוך, הסתכלתי לכיוון שלו והוא הסתכל אליי מופתע איך שראיתי אותו ירד לי החיוך,הוא ישב שם אם הזאתי שבגללה לקחנו הפסקה,אמרתי לעצמי שאני חזקה אז הראתי לו שלא אכיפת לי ממנו, ופשוט המשכתי הלאה כאילו הם לא קיימים ועליתי למעלה לחדר של מעיין..
"חיימשלי חשבתי איבדת תדרך" קפצה עלי מעיין כשנכנסתי.
"הייתי מעדיפה לאבד את הדרך מאשר לראות את אח שלך והבת זונה הזאת למטה" אמרתי לה בזלזול והיא צחקה וחיבקה אותי
"למרות שהוא אח שלי הוא לא שווה את זה" אמרה תאמת היא צודקת..
"נכון ואני הולכת לשכוח ממנו,אולי אושר יעזור לי בזה" אמרתי לה מחייכת :)
"אושר?" שאלה לא מבינה,אופס שכחתי לספר לה עליו חחחח סיפרתי לה על אושר ותאמת היא הייתה בשוק אבל ממש שמחה בישבילי.
אושר-'אז מה פרח את פנויה בערב' שלח לי הודעה חבל שלא דיברתי על מיליון דולר חחח
קים-'אני צריכה לבדוק ביומן' רשמתי לו בציניות
אושר-'חחחח שרוטה את באמא קיצר 8 תיהיה מוכנה אני בא לאסוף אותך' קבע לי עובדה חחח בלי לשאול אם אני יכולה או רוצה פשוט אמר וזהו..
קים-'כן המפקד' רשמתי וצחקתי
"ידפוקה מה את מחייכת" שאלה מעיין כשראתה שאני לא מפסיקה לחייך
"סתם אני יוצאת היום עם אושר" אמרתי לה בחיוך
"אומאיגאדד אני כל כך שמחה בישבילך" צעקה וקפצה אליי,כבר אמרתי שהיא שרוטה? חחח
"כן כן גם אני שמחה בשביל עצמי" אמרתי ושתינו צחקנו, דיברנו עוד קצת וראינו סרט וראיתי שכבר 6 אז אמרתי למעיין שאני צריכה ללכת להתארגן ירדנו למטה ועידן והבת זונה הזאת מאיי אם אני לא טועה עדיין ישבנו בסלון..
"יאלה חיישמלי אני זזה" אמרתי למעיין וחיבקתי אותה
"טוב אהובה שלי תהני איתו ודברי איתי אחרי הסרט" אמרה לי בחיוך,עידן כנראה שמעה מה שהיא אמרה לי כי הוא פשוט נחנק מהמים ואני פשוט צחקתי ויצאתי מהבית שלהם והלכתי לשלי..
הגעתי הבייתה הלכתי להתקלח, יצאתי מהמקלחת והתחלתי להתארגן..
לבשתי את זה-http://www.polyvore.com/untitled_72/set?id=104516010
מרחתי אייליינר עבה עם כנף שפיצית, מסקרה, סומק, אודם ורדרד, וכמה שפריצים של בושם ובידיוק קיבלתי הודעה מאושר שהוא בחוץ לקחתי מהר תיק צד קטן שמתי בפנים אייליינר, אודם מפתח, כסף, ואת האייפון וירדתי למטה, יצאתי מהבית וראיתי אותו נישען על המכונית ואו הוא היה ניראה כל כך טוב..
התקדמתי עליו בחיוך וראיתי שהוא לא מפסיק לבחון אותי אז גיכחתי, הגעתי אליו ונתתי לו נשיקה שלום וחיבוק..
"את ניראת מושלם כרגיל" לחש לי באוזן
"תודה גם לך לא חסר" אמרתי לו בחיוך תאמת אני דיי בטוחה שהסמקתי..
"שנזוז?" שאל ופתח את הדלת של המכונית שלו ואני הנהנתי וניכנסתי למכונית ונסענו לקניון..
תגובות (13)
תמשיכיייייי
פרק מושלםם!!
ועוד יותר מושלם שעידן מקנא:)
תמשייכיי היום עוד פרקק^-^
מממש מושלםםםם!! את חייבת להמשיךךך
מממווושללםםם!!!!! חחחח עידןן תקנאאא!!!! המשךךך ומידד!!!
המשך במידייי
מגיע לעידן שיסבול קצת חח תמשיכי :)
תמשיכייייייייייייייייייי
האמת כן אחמ עידן קנאי אחמ תמשיכייייייייייי
עידן סובל…. עושה לי הרגשה טובבההההה
אני מרושעתתתת D:
תמשיכיייייי
מגיע לעידן שיחנק שימות זבל בן זבל ואושר ג׳לטמן מושלם
תמשיכייייי!!! ותסתכלי מה רשמתי לך בפרק הקודםם!!!!
וואי. עכשיו רק גיליתי את הסיפור שלך.
איזה כייפי הוא!!
תמשיכי!!
תמשיכי