"שוב רצית לחזור אליי כי שם כבר קר לך.." פרק 25
"אזרחות" אמרה מאיי מגחכת, נו יופי עוד שיעור שאני שונאת… עברו כבר 10 דקות מאז שהתחיל השיעור וזה מרגיש כמו שעה אני הולכת למותת משעמוםם!!
כנראה עמית שם לב שמשעמם לי והוא שלח לי הודעה, ובגלל שהפאלפון שלי לא היה על שקט כול הכיתה שמעה חוץ מהמורה למזלי.. מאי אמרה לי שהוא שונא לראות פאלפונים אצל תלמידים.
באתי לשים את האייפון על שקט אבל זה היה מאוחר מידי כי התקשרו אלי.. גם כן העמית הזה בכוונה הוא מתקשר כי הוא יודע שהאייפון לא על שקט!
"של מי הפאלפון?" שאל המורה וראו שהוא עצבני..
"שלי" עניתי ברוגע,מורים זה הדבר האחרון שיפחיד אותי.
"תביאי אותו לפה" אמר, למה ניראלו שאני יביא לו את האיפון שלי?!
"למה ניראה לך?!" שאלתי בזלזול
"כי אני המורה שלך ואמרתי לך להביא לי את הפלאפון מיד" צעק
"כוסאמאשלך אל תצעק אליי" צעקתי חזרה
"חצופה אחת תצאי מהכיתה ותלכי למחנכת שלך" נו באמת עוד מורה מוציא אותי..
"יוצאת פסיכופט תירגע" אמרתי לפני שיצאתי והוא עוד יותר התעצבן חחח
התחלתי להתקדם לכיתה יב'1 כי שם גלית נמצאת ובדרך קיבלתי הודעה..
עמית המפקד המושלם שלי 'אייאייאיי מה יהיה הסוף איתך? רק יום ראשון שלך פה וכבר הוציאו אותך פעמיים' זבלל בגללו הוציאו אותי!! אוי איזה בוגר הוא עלאק מפקד מושלם פחח חיי בסרט!
קים 'המפקד המושלם במאת?!' רשמתי צוחקת
עמית המפקד המושלם שלי 'כן אל תגידי שזה לא נכון' רשם
קים 'זה לא נכון' רשמתי הוא פשוט ילד מפקיר מילא הוציאו אותי בגללו אז קשה לו לצאת גם ולבוא איתי מה אני יתקע עכשיו בי'ב לבד?! הגעתי לכיתה של גלית נכנסתי ונשענתי על המשקוף היא הסתובבה אלי וכשראתה אותי פשוט התחילה לצחוק..
"מה עשית עכשיו ?" שאלה מיואשת
"כלום התקשרו אלי באמצע שיעור, אז המורה המשוגע התעצבן וצעק אלי אז קיללתי אותו" אמרתי לה בפשטות בזמן שאני מתקדמת לכיוונה תאמת אפילו לא ראיתי את הילדים שנימצאים בכיתה הזאת..
"מה יהיה הסוף איתך זה רק יום ראשון שלך פה קים" אמרה ואני בידיוק הסתובבתי לכיוון הכיתה,נו באמת דווקא לכיתה שלו הייתי צריכה ללכת?!!?! ואני עוד חשבתי שהיום הזה יהיה מושלם!!
כן זה היה עידן והוא הסתכל אלי מופתע ואז עצבני נו ברור כי העיפו אותי משיעור ייאלה מה אני חושבת עליו שיילך להיזדיין!
העפתי את המבט שלי ממנו כדי להראות לו שלא אכיפת לי ממנו..
"לכי שבי בשולחן הריק בסוף ואל תפריעי" אמרה בחיוך, התקדמתי וכמו שחשבתי אלוהים אוהב אותי השולחן הזה נמצא להיות השולחן של עידן אוףף אינעלל העולם הזהה!!!
ישבתי 5 דקות לבד משועממת ועידן פשוט לא הוריד ממני את העיניים, פתאום הדלת של הכיתה נפתחה..
"מה קורה גלית?" שאל אותה מי שהיה בדלת הרמתי את הראש לראות מיזה וראיתי את עמית,מה הוא עושה פה הוא לא בשיעור?
"הכל טוב עמית מה גם אותך העיפו?" שאלה בייאוש
"לא מה פתאום אני פשוט לא מפקיר חברים" אמר וחייך אליי
"חשבתיי שתשאיר אותי פה לבד ואני ימות משמעום" צעקתי לעמית והוא צחק..
"יאלה לך שב לידה אבל בלי לעשות רעש" אמרה גלית באזהרה חחח אין אני חולה עליהה!!
"קופהה" אמר והתיישב ליידי
"קוףף" אמרתי לו חזרה ממש כמו כשתי ילדים בגןן חחח
"טוב מה ניסגר עם עידן למה הוא לא מזיז את העיניים ממך ומסתכל אלי במבט של רצח?!" שאל יותר נכון לחש לי בעצבים
"סיפור ארוך" אמרתי והסתובבתי לראות אם הוא מסתכל וכן עמית צדק הוא לא מזיז את העיניים ממני טוב בעיה שלו הוא רצה הפסקה!
"ישלי זמן" אמר עמית.
"זה לא לפה אני יספר לך בהזדמנות" אמרתי והוא הנהנן שאר השיעור עבר מהר עידן לא הוריד ממני את המבטים, עמית לא הפסיק לחפור לי על איזה אחת שהוא אוהב, ואושר חופר לי בפייסבוק שאני יביא לו את המספר שליי …ולחשוב שזה רק יום ראשון שלי פהה*-*
תגובות (14)
מושלםםםם תמשיכיייייייייייייי
תמשיכייייייייייייייייייי
מושלם ביותר תמשיכי!
תמשיכייי
תמשיכייייי מושלם
תמשיכייייי
זה מושלם באמת תמשיכי אני מתה על הסיפור שלך!!!! אחד ה- סיפורים יאוו!!!! חחחח
תמשיכי
נכון שאת חמודה ואת עושה עוד פרק היום???
תמשיכההההה
חחח מגיע לו שיקנאאאא
תמשיכיייייי דחוףףףף היוםםםם
תמשיכייייייייייייי! עכשיו!
יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה חחחחחחחחחחחחחח קראתי 3 פרקים ברצף. ולא הפסקתי לצחוק
תמשיככייייייי!!! מושלםם!