חדשה
עוד פרק אם תפציצו בתגובות אני יעלה עוד היום את פרק 25 כי הוא כמעט מוכן:)
שבת שלום3>

"שוב רצית לחזור אליי כי שם כבר קר לך.." פרק 24

חדשה 20/12/2013 2124 צפיות 11 תגובות
עוד פרק אם תפציצו בתגובות אני יעלה עוד היום את פרק 25 כי הוא כמעט מוכן:)
שבת שלום3>

"מה קרה לך גלית בחייאת תפסיקי לעשות לי בושות ליד החדשה היא עוד תחשוב אני מופרע" אמר וכולם צחקו
התקדמתי לשבת בשולחן בסוף הכיתה שאף אחד לא ישב בו,לא הספקתי להתיישב וכבר שמתי לב שמישהו התיישב לידי הסתכלתי וזה היה החתיך פשוט ישבנו כמה דקות ובחנו אחד את השני הוא ניראה טוב,טוב מאוד אפילו , היה לו עיניים כחולות ביחד עם אפור וירוק משהו מוזר,שיער שטני נוטה לבלונד והיה לו מארינס בשיער אבל לא מוגזם הוא היה ערס אבל לא ערס חחח זה נישמע דפוק אבל ככה הוא..
"אז מה חדשה אוהבת מה שאת רואה?" שאל בחיוך מתנשא אחרי ששם לב שאני בוהה בו..
"להה ראיתי יותר טובים" אמרתי מתגרה בו
"יותר טובים ממני? אין מצב נסיכה ניראלי לא ראית טוב" אמר,נו באמת עוד אחד שעף על עצמו!
"תשמע מישהו צריך לחתוך לך את הכנפיים" אמרתי והוא הסתכל עלי לא מבין..
"אתה עף יותר מידי" אמרתי בזלזול והוא צחק
"את פילפלית אני אוהב את זה" אמר וחייך אלי
"אז איך אמרת שקוראים לך?" שאל וקרץ לי
"קים רומרו" עניתי בגאווה
"ולך?" שאלתי
"אושר לוי" אמר והושיט את היד שלו יעני שאני ילחץ אותה, מנסה לשחק את עצמו מנומס לא ילך לו חחח אבל בכל זאת לחצתי לו את היד לא נעים לייבש אותו..
"אל תשחק אותה מנומס אני מכירה טיפוסים כמוך אתם הכי שכונה שיש" אמרתי לו בחיוך
"טוב זהו אני לא יהיה מנומס יותר" אמר צוחק
"דרך אגב השם מישפחה שלך ממש מוכר לי יש לך במיקרה אחים?" שאל וראיתי שהוא קצת חושש מהתשובה..
"כן אני אחות של כריס" אמרתי והוא הסתכל אלי קצת מופתע
"אח בלב הוא, הבעיה שלא ניראלי הוא ייתן לי לצאת עם אחותו" אמר לי בחיוך תחמן..
"מישהו אמר שאחותו רוצה לצאת איתך?" שאלתי והרמתי גבה.
"כן,מי לא רוצה לצאת עם אושר לוי?! בחורות עומדות אצלי בתור מחכות שאני ישים לב אליהן" נו תיראו אותו ממש חיי בסרט הילד..!
"בחורות יכולות לעמוד אצלך בתור אבל אני לא אחת מהן" אמרתי בזלזול, מצד שני להיות איתו יכול להשכיח לי את עידן ולגרום לו לקנא..
"מה אכיפת לך דייט אחד ואז תיראי שתשני את דעתך" אמר להסכים או לא זאת השאלה?!
"עזוב אותי אני לא בנויה עכשיו לאהבה" אמרתי בשקט
"חבל דווקא אני מחפש עכשיו מישהי לקשר רציני" אמר והסתכלתי עליו בשוק, הוא לא אמור להיות סטוציונר או משהו כזה?!
"תצאי מההלם,אני לא כמו כולם-סטוציונר,אני מיוחד" אמר בגאווה וואלה יפה יפה קיבל נקודת זכות אצלי..
"תשמע קיבלת נקודה אצלי אם תגיע ל 5 נקודות אני יסכים לצאת איתך לדייט" אמרתי והוא חייך
"ומה אני צריך לעשות כדי לקבל נקודות?" שאל מתלהב חחחחח
"שום דבר מיוחד פשוט להיות אתה" אמרתי והוא חייך
"אל תדאגי אני ישיג 5 נקודות" אמר שוב בהתלהבות כמו ילד קטן ושתינו התפוצצנו צחוק
"טוב קים ואושר תפסיקו לצחוק תתאפקו עוד 5 דקות תיהיה הפסקה" אמרה גלית, אויי כנראה שחכנו שאנחנו עדין בשיעור שלה חחח.. את ה5 דקות שנישארו העברנו בדיבורים הייתה הפסקה כמה מפתיע נישארתי עם אושר והכרנו אחד את השני יותר טוב והוא קיבל עוד נקודה אצלי כי הוא לא שותה.. אני עדיין מופתעת מיזה שלא ראיתי את עידן היום..
היה צלצול לשיעור נפרדתי מאושר והלכתי לכיתה נכנסתי וראיתיי את מאי עמית ושקד יושבים על השולחן ומדברים התקדמתי אליהם..
"בואנה יגנובה על היום הראשון מעיפים אותך מהשיעור?" שאל אותי עמית
"נו מה אני יעשה לא היה לי כוח להיסטוריה" אמרתי וצחקנו,פתאום הדלת נפתחה והמזכירה נכנסה..
"תלמידים המורה לספרות לא הגיעה יש לכם שיעור חופשי" אמרה והלכה,מילה שהיום הזה הולך ונהיה יותר טוב חחח ישבנו ארבעתנו ודיברנו עד שהגענו למצב שמאי ושקד בצד מתנשקים עוד שנייה בולעים אחד את השני ואני ועמית יושבים על שולחן ומדברים הוא סיפר לי על עצמו ואני סיפרתי על עצמי תכלס אני מאמינה שעמית יהיה הידיד הכי טוב שלי פה שאני יוכל לדבר איתו על הכל ולספר לו הכל ..
צלצול, ואוו כל כך מהר נגמר השיעור לא הספקתי להבין מה קרה וכבר נכנס מורה לכיתה..
"ואיזה שיעור זה עכשיו?" שאלתי את מאי כבר מיואשת..
"אזרחות" אמרה מגחכת, נו יופי עוד שיעור שאני שונאת… עברו כבר 10 דקות מאז שהתחיל השיעור וזה מרגיש כמו שעה אני הולכת למותת משעמוםם!!


תגובות (11)

מוושלללםםםם(כרגילל).. איפה עידן בכל התמונה הזו?!! הוא לא רואה שלוקחים לו את קים?! כי אם לא.. אז הוא חתיכת ילד טמבל ודפקטטטט!!!!!(עידן וקים פור לייק אבררר)!!

20/12/2013 14:54

מוושלללםםםם(כרגילל).. איפה עידן בכל התמונה הזו?!! הוא לא רואה שלוקחים לו את קים?! כי אם לא.. אז הוא חתיכת ילד טמבל ודפקטטטט!!!!!(עידן וקים פור לייק אבררר)!!

20/12/2013 14:54

מוושלללםםםם(כרגילל).. איפה עידן בכל התמונה הזו?!! הוא לא רואה שלוקחים לו את קים?! כי אם לא.. אז הוא חתיכת ילד טמבל ודפקטטטט!!!!!(עידן וקים פור לייק אבררר)!!

20/12/2013 14:54

מוושלללםםםם(כרגילל).. איפה עידן בכל התמונה הזו?!! הוא לא רואה שלוקחים לו את קים?! כי אם לא.. אז הוא חתיכת ילד טמבל ודפקטטטט!!!!!(עידן וקים פור לייק אבררר)!!

20/12/2013 14:54

מושלםם תמשיכי! :)

20/12/2013 16:46

תמשיכייייייי

20/12/2013 22:08

התאהבתי באושר !!!
תמשיכי

20/12/2013 22:21

תמשיכייייייייייייייייייי

20/12/2013 23:54

תמשיכייייייייייייי

21/12/2013 00:39

אננייי אוהבתתתת את אושר ומגיע לעידן קים לא תחכה לו ותעשה כל מה שבא לו ושפיתאום הוא ירצה לחזור זה כבר יהיה מאוחר מידייי תמשיכייי

21/12/2013 01:43

היא צריכה את עידן אבל הוא עילג אז שתהיה עם אושר כי עידן הפסיד את קים והוא יתמודד עם זה כי הוא יחזור לזונות שלו

21/12/2013 02:58
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך