"שוב רצית לחזור אליי כי שם כבר קר לך.." פרק 21
"צודקת" אמר צוחק ונישק אותי
"שנצא?" שאלתי
"לא רגע" אמר ושוב נישק אותי
"עכשיו אפשר לצאת" אמר אחרי שהתנתקנו ומשך אותי למטה..
הלכנו לסיבוב הסתובבנו בערך שעה והכי חשוב אכלנו גלידה:) :) חחח ואז החלטנו לשבת בספסל בפארק ,ישבנו דברנו ופתאום ראיתי שעידן בוהה בנקודה לא מובנת היסתכלתי על אותה נקודה וראיתי שם מישהי עם שיער חום ועיניים חומות גבוהה ורזה ופתאום היא התחילה להתקדם אלינו..!
"עידנוששש" צעקה וקפצה עליו בחיבוק,WTF?! מזה צריך להיות ומי זאת לעזעזעל???
"מאיי מה את עושה כאן?" ששאל אותה עידן קצת בהלם אחרי שהתנתקו מהחיבוק
"חזרתי, לתמיד" אמרה וחייכה אליו וראיתי שהוא קצת התלהב..
"מי את?"שאלה אותי, או סופ סוף היא שמה לב שאני פה!
"קים רומרו" עניתי בגאווה "חברה שלי" הוסיף עידן והמאי הזאת עיקמה פרצוף
"וואלה עידןן ממתי יש לך חברה רצינית?" שאלה בזלזול
"וואלה לא ידוע" אמר,תאמת הוא פגע ציפיתי שהוא יגיד משהו כמו "מאז שהוא הכיר אותי" או כל חרטא קיטשית כזאת!
"טוב עידן נלך?" שאלתי אותו מנסה למשוך את תשומת הלב שלו..
"כן, בי מאיוש" אמר ונתן לה נשיקה בלחי וחיבוק ,הוא פשוט עובר כל גבול!
"תשמור על קשר אהובי" אמרה והפריחה לו נשיקה באוויר חוצפנית אלעק אהובי פחח
"ברור אהבה שלי" אמר וחייך אליה,מה ניראלו?!!?!?!? רק לי הוא קורה ככה!!
הלכנו הביתה כל הדרך בשתיקה,הגענו אליי ואני ישר עליתי לחדר והוא נשאר בסלון עם כריס כאילו הוא אפילו לא חשב לשאול מה יש!!!
התקשרתי למעיין כדי שתעלה אליי לחדר היא הייתה אצלנו ,היא עלתה וסיפרתי לה הכל "וואי תמיד שנאתי את המאי הזאת היא זונה!,והיא גם הבת היחידה לפניך שהוא החזיק איתה חודש" אמרה מעיין ואני רק דאגתי עוד יותר…
"אז למה הם ניפרדו?" שאלתי לא מבינה
"כי היא עברה לגור בקנדה לפני שנה וכנראה עכשיו חזרה" אמרה והסתכלתי עליה במבט עצוב, פתאום עידן נכנס לחדר טוב שהוא ניזכר שיש לו חברה!!
"את יכולה להשאיר אותנו לבד לכמה דקות?" שאל את מעיין
"לא אנחנו מדברות" עניתי לו אין לי כוח עליו עכשיוו!
"לא אתם צריכים לדבר ואני צריכה ללכת לחבר שלי" אמרה ויצאה מהחדר..
"קים?" קרא לי עידן אבל אני התעלמתי
"טוב נו מה יש לך?" שאל קצת עצבני, ח ח ח הוא באמת שואל מה יש לי?!
"מה יש לי? אתה שואל אותי מה יש לי?! מזה היה צריך להיות הקטע הזה בפארק עם המאי הזאת ומה ניראה לך שקראת לה אהבה שליי?!!?!?" שאלתי עצבנית
"היא כולה ידידה טובה שלי שלא ראיתי הרבה זמן ,ותמיד קראתי לה אהבה שלי זה סוג של כינוי שלה" אמר אה נו באמת היא הרי "ידידה שלו" כמו שאני אחותו!
"ידידה שלך? אז ככה קוראים היום לאקסיות?" שאלתי בזלזול
"אז אני מבין שמעיין עידכנה אותך" אמר והוריד את הראש
"כן אז למה אתה משקר ואומר ידידה טובה תגיד אקסית וזהו!!" צעקתי עצבנית גם מיזה שהוא לא מבין מה הוא עשה וגם מי זה שהוא משקר ליי!!
"בסדר הבנתי, זאת האקסית שלי לא ראיתי אותה שנה התגעגעתי אליה מה אסור?" שאל, לא הוא רציני!?! כאילו אתה אומר לחברה שלך שהתגעגעת לאקסית שלך!!
"ניראלך הגיוני שאתה אומר לי שאתה פאקינג התגעגעת לאקסית שלך?!!?" צעקתי באמת שאני לא מזהה אותו זה לא עידן שאני מכירה..
"כן" אמר בפשטות,ואני? אני פשוט נישארתי בלי מילים עדיין בשוק ממנו..
תגובות (10)
דחוף המשך עכשיו
איזההה זבללל עידןןןןן
תמשיכיייייי דחוףףףףף אכשיווווווווווו!!!!
בואנה עידן יא זבל מטומטם איזה בחור אומר לבחרה שלו שהאקסית שלו חזרה קורא לה לידה אהבה שלי ואומר שהוא התגעגע אליה?!?!?!!!!! אני הייתי מעיפה לו וואחד לאטמה ונפרדת ממנו תמשיכיייייייייייי
ילדדד דפווקקקק!!!!!!! המששךךךך ועכשיווו!!!!! אבל שלא יפרדווו
את חייבת להמשיךךך אכשיוווו
את ממשיכה עכשיוווווווווווווווווווו
כיאלו תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה
תמווותתת יעידןןןןןן מכועעערררררררר איכככסססס אין לו כבודדדדדד
תמשיכיייייייייייי