שירן2005
אני יודעת שבינתיים הסיפור די משעמם אבל אני מבטיחה בקרוב הוא יהיה ממש מעניין ומותח XD

רק תענה על השאלה … הקדמה+פרק 1

שירן2005 02/11/2014 679 צפיות תגובה אחת
אני יודעת שבינתיים הסיפור די משעמם אבל אני מבטיחה בקרוב הוא יהיה ממש מעניין ומותח XD

הקדמה :
היי , קוראים לי לינוי , בת 9.5 , עיניים ירוקות זית , שזופה וכמו שבטח כבר הבנתם נמוכה .
אני בכיתה ד' ויחסית לעכשיו , החיים שלי הם די מתוסבכים , וחלקכם תופתעו לשמוע שהתסבוך התחיל עוד שנה שעברה לצערי …
מה שאני עומדת לספר לכם אני לא מאחלת לאף אחד שיקרה לו , ות'אמת הסיפור הזה עוד לא נגמר .

פרק 1 :
כמו כל יום רגיל , השעון המעורר צלצל , גשם על הבוקר … השעה היתה 6:55
קמתי מהמיטה ולבשתי חולצה שחורה , ג'ינס כחול , אולסטאר שחורות ולקחתי את הג'קט הכחול שלי ולבשתי אותו .
פתחתי את דלת חדרי והלכתי בעייפות לחדר האמבטיה . וסירקתי את השיער , שטפתי פנים וצחצחתי שיניים … אחר כך עשיתי קוקו גבוה .
יצאתי מהאמבטיה והלכתי למטבח ואז אכלתי קורנפלקס .
————————-
הגעתי לבית הספר וראיתי את ניקיטה . הוא פשוט חלומי !!!

ניקיטה מריבן – בן 9 , בלונדיני , עיניים כחולות ושזוף .

אפשר להגיד שאני די מחוברת אליו , הרי שנינו ממקובלי הכיתה . יש עוד כמה בנים שאני מחוברת אליהם אבל אני לא מרגישה כלפיהם את מה שאני מרגישה כלפי ניקיטה .
אני מחוברת אליו מכיתה א' , ושאר הבנות לא התחברו אליו ישר כמוני .
ורק כדי שתדעו , כל הבנות בכיתה מחבבות את ניקיטה !! כ ו ל ם !! וזה כולל את החברה הכי טובה
שלי .
טוב אז לעינייננו …
————————-
נכנסתי לכיתה וכרגיל ישר הסתכלתי עליו .
העיניים שלו … אני פשוט נמסה מהן !! כשאני אומרת שהעיניים שלו דומות לעיניים הכחולות של מנהלת בית הספר הוא רק נעלב מזה …
ואז פתאום הוא הסתכל עליי והפניתי את מבטי .
שמתי את התיק במקום שלי ורצתי להודיה ולכל החברות שלי .
ואז פתאום שחר אמרה :"לינוי , ניקיטה מאוהב בך"

2 תגובות וממשיכה פרק 2


תגובות (1)

אז דבר ראשון, היי.
אמ אני לא נוהגת לתת ביקורת, ואני לא ממש טובה בזה אז פשוט אני אכתוב את מה שדי הפריע לי ואני מקווה שלא תיפגעי :)
שחר אמרה לי: "לינוי , נקיטה מאוהב בך" – טוב יש פה כמה טעויות. הראשון את כתבת את זה כמו טקסט של שחקנים, לא יודעת איך להסביר אבל אני אראה לך איך זה צריך להיות:
"לינוי, שחר מאוהב בך." שחר לפתע אמרה.
אוקי?
וכמו ששמת לב בדוגמא, לפני פיסוק לא שמים רווח, רק אחרי. וכשמסיימים יש צורך לפני המרכאות לשים נקודה או פסיק, מה שמתאים באותו המקרה.
"לינוי , נקיטה מאוהב בך" – טעות.
"לינוי, נקיטה מאוהב בך." נכון.

אין צורך לעשות את המראה שלו, שעצרת את הסיפור ופשוט תיארת אותו במשפט קצר. לא. את יכולה לתאר אותו תוך כדי הסיפור נגיד….
'ראיתי את נקיטה והוא היה פשוט חלומי כשיערו הבלונדיני התנפנף מעט ברוח הקרירה וכשעיניו הכחולות כשמיים הביטו בי' – הבנת את הקטע?
ועוד מה שמעט הפריע לי זה כל הסימני קיראה ששמת. דבר ראשון צריך לשים רק אחד אך גם בזה אין צורך. אם זה משהו ממש חשוב שאת רוצה להבהיר, טחד זה בהחלט מספיק להעביר לקרואים את המסר.
אין צורך בכל ה______ למינהם, גם לא —- או כל הדברים האלה שיש שעושים.
מממ
הסיםור מתקדם קצת מהר מדי לא? בקושי יש תיאורים, הרגיש חי כאילו הדמות הזאת ממהרת.
וכמו לגבי התיאורים עם נקיטה, יכול גם ככה לתאר את לינוי.
נגיד, במקום ההצגת הדמות הזאת יכולת לכתוב:
'עמדתי מול המראה ובחנתי את דמותי לעומק. שוב אני רואה את הילדה בת התשע וחצי, עם עיינים עייפות מהבוקר שצבען ירוק כזית בדיוק כמו של אבי…." משהו כזה.
לא ממש עולה לי עוד דברים, מקווה שלא נפגעת והבנת חמה התכוונתי הכל בכוונה לעזור לך להתקדם (:

03/11/2014 09:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך