"רק תבואי, בואי חזרי אליי" – פרק רביעי
פרק 4 – "לך תזדיין!"
התעוררתי בבוקר, נוכחת לגלות כי אני במיטה לא מוכרת.
סקס עם זר. כמה פעמים עשיתי את זה… אולי עשרות.
התמתחתי והתיישבתי במיטה. הדבר הראשון בו הבחנתי היה שאף אחד לא היה לצידי. הדבר השני בו הבחנתי, היה שהייתי נמצאת בחדר מפואר למדי.
חדר מדהים. יוקרתי. האם בכלל יש מילה היכולה לתאר את החדר הזה?
לא נראה לי.
לפתע הבחנתי בפתק על הכרית שלצידי.
'נהנתי אתמול, מקווה שגם את. אבי, הנהג שלי, יקח אותך הביתה.'
קראתי שוב ושוב את שורת המילים הזו, ופערתי את פי. לא האמנצי שבעצם שכבתי עם מליונר.
אבל מה שיותר הפתיע אותי, שהוא בעצם דאג לי. דאג לכך שאני אגיע הביתה בשלום.
קמתי מהמיטה, נוכחת לגלות שגופי עירום כמו ביום הוולדותי.
לבשתי את בגדיי אשר היו מפוזרים על הרצפה ופניתי להביט במראה.
השיער שלי היה נראה נורמלי יחסית. וכך גם פניי.
ירדתי במדרגות, נפעמת מגודל הבית ומעצם כך שאני נמצאת בו.
הגעתי לסלון, אני מניחה, והבטתי סביב. הבית היה ענקי. כל כך מרהיב. אבל היה בו משהו קודר. אולי אפילו מעט אפל.
"את איב?" שמעתי קול עמוק וגברי מאחוריי. הסתובבתי ופניתי להביט ככל הנראה בגבר כבן ארבעים, אולי חמישים.
"לפי מה שאני יודעת." צחקתי, מובכת.
אנשים מבוגרים מדי אף פעם לא חיבבו אותי.
"בואי, אני אבי." חייך בנחמדות. הלכתי אחריו, מגלה בעיניי לימוזינה שחורה ומרהיבה.
כמה כסף יכול להיות לבן אדם אחד?
~
כשהגעתי הביתה, אוראל חיכה לי בסלון, עצבני, מבולבל, וזועם. אולי אפילו יותר לכיוון הרותח.
"השעה אחת עשרה בבוקר, איפה היית עד עכשיו?!" התנפל עליי איך שכף רגלי דרכה בבית.
"אצל בחור." אמרתי בפשטות. ידעתי שזה ישגע ויעצבן אותו.
"אתה לא אמור להיות עם אורנוש שלך בצימר?" חייכתי חיוך מתגרה וזרקתי את תיקי על הספה, מתיישבת עליה מיד אחריי.
"אורנה הלכה בסוף עם חברות שלה. סיכמנו שאני כבר אשאר איתך ואדאג שלא תעמדי בצומת." הזעיף את פניו והתיישב לצידי.
"פשוט רצית סיבה להיות איתי." צחקתי. תמיד הייתי נערה ישירה. לא יכולתי לשמור דברים בבטן.
"לא. אני לא מתכוון לדבר איתך עד שלא תתנצלי." אמר ושלב את ידיו.
הוא ממש מתנהג כמו ילד קטן עכשיו. על מה יש לי להתנצל בפניו? ששכבתי עם מישהו? גם הוא שוכב עם מישהי.
"אני לא הולכת להתנצל בפנייך. אתה עשית בדיוק אותו הדבר. גם אתה שוכב עם מישהי אחרת ו…רגע, כן, היא אשתך." אמרתי ביובש והדלקתי טלוויזיה.
"אני יודע…" הוא מלמל, ידיו נשמטות לצדדים.
"מודעות עצמית זה דבר חשוב." אישרתי את דבריו, הוא גחך, "ואת מודעת למה שאת עושה, ושזה גורם לך להראות זנותית?" שאל. ליבי התכווץ. אז גם הוא חושב שאני זונה. כמו כולם.
אני לא זונה. פשוט אף פעם לא הבנתי למה לבנים מותר לשתות ולבנות אסור, לבנים מותר לשכב עם בת אחרת בכל יום ולבנות אסור. לפי דעתי זה בולשיט. אישה יכולה לשכב עם כמה גברים שבראש שלה, והיא עדיין לא תהיה זונה.
היא פשוט אוהבת סקס. מה רע בזה?
"עצוב לדעת שאתה חושב שאני זונה." אמרתי בציניות, קמתי מהספה והתחלתי להתקדם אל עבר חדרי.
"איב…"
"לך תזדיין!" צעקתי לו ונכנסתי לחדרי.
תגובות (8)
מושלםםםםםםם תמשיכיייייי
הו אני אוהבת את הפרק הזה! המשיכי בהקדם! אני לא אוהבת את מה שמו… אוראל? הוא מעצבן אותי, והוא שתלטן, וקנאי…!
כל הכבוד לאיב!
~אני טיפונת תומכת בדעה שלה. לא עד שהיא הלכה אבל כן~
תמשיכיייייייייייי דחוף אחת שלי
אממ המשךךךך דחווווףףףף כאיילווו !!!! חחח פרק מעלפפפףףף
למה מרגיש לי כיאילו כבר קראתי תסיפור הזה ?
העלתי את בפרקים גם ממשתמשת אחרת
אע אז את יכולה להמשיך איפה שהפסקת בה
ואווווווווווווווווווווו שמע ישראל סיפור מדהים תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי