סוואגית סלינטור
תגיבוווווווווווווואוהבת עדן

"רק שתחזרי שוב בעתיד אדע מה בליבך את שומרת…" פרק 8

סוואגית סלינטור 18/01/2014 981 צפיות 3 תגובות
תגיבוווווווווווווואוהבת עדן

"ולאן אתם נוסעים?"שאלתי אותה "לבית של מי שזואי עובדת אצלו" אמרה לי וחייכתי עליה "אמילי, יפה קטנה שלי" שמעי קול הסתובבתי וראיתי את…
ג'ייס? מה הוא עושה כאן "ג'ייס!" אמילי צעקה וקפצה על ג'ייס כאשר הוא מרים אותה ומאמץ אותה לחיבוק. ראיתי את האושר בעיניו ואת האושר בעיניים של אמילי.
"ג..ג'י..ג'ייס?" שמעתי את זואי אומרת בגמגום ג'ייס הוריד את אמילי והסתכל על זואי הם בחנו כל פרט ופרט בגופו אחד של השני.תוך שניות זואי רצה וחיבקה חזק את ג'ייס כאשר הוא אוסף אותה לחיבוקו כמו שעשה לאמילי הם מחזיקים חזק זה בזה כדי לוודא שהם אמיתיים כדי להגיד לעצמם 'כן הוא\היא פה אני לא מדמיין\ת' .

נ.מ זואי
הוא פה הוא באמת פה אני לא מאמינה.. אחרי כל כך הרבה זמן.. אחרי יותר מידי זמן..
אני רואה אותו הוא מולי הוא מחבק אותי הוא חיבק את אמילי "מה? אבל אתה אמור להיות בכלא" אמרתי לו "עזבי את זה, זה לא משנה עכשיו אני כאן איתכן זה כל מה שמשנה" אמר והסתכלתי עמוק בעיניו הכחולות הבהירות שמהפנטות אותי תמיד. שאומרות את כל האמת בלי להסתיר כלום. העיניים האלה שאני יכולה תמיד לדעת מה הן מסתירות עמוק בתוכן.
"אני עדיין לא קולטת שאתה פה" אמרתי לו "גמאני לא" אמר וצחקנו "איפה סבס?" שאל והזזתי תראש לכיוון שלו "מה אתה לא אומר לי שלום?" הוא שאל אותו וסבס רץ עליו וחיבק אותו.
איך התגעגעתי עליו כל כך אבל אני יודעת שיש משהו שהוא מסתיר ואני אברר מזה.

נ.מ ג'ונתן (ג'ייס)
אני לא מאמין שאני פה שאני רואה אותם אבל אסור לי אסור לי לספר להם איך חזרתי ולמה שיגיע הזמן אני יספר להם אבל הזמן הוא לא עכשיו. אולי אחרי שאני אמות בסיאנס או משהו..
"אז אפשר לחזור לבית שלנו" אמר ג'ייס "אבל יש לי עבודה חדשה אני מנקה למישהו תבית פעם בשבוע" אמרה זואי והמשיכה "ובמקום לשלם לי אני גרה אצלו עושה לו קניות.." הוסיפה "את יכולה להמשיך רק לנקות אצלו ואני יכול לחזור לעבוד בעבודה הקודמת שלי" אמרתי לה רק היא יודעת במה עבדתי "לא. יש עבודות אחרות ויותר טובות" אמרה לי ברמיזה שרק אני והיא הבנו "אבל זאת העבודה היחידה שיקבלו אותי עליה" אמרתי לה. היא הסתכלה עליי בעיניים מאוכזבות.
נמאס לי לאכזב אותה, אבל.. אין לי הרבה בררות אני חייב לחזור לעבוד אצל הבורר.


תגובות (3)

מושלםםם

18/01/2014 08:47

הגבתי ^_^
תמשיכיייייי

18/01/2014 10:42

תמשיכי מושלם

25/01/2014 04:14
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך