"רק שתחזרי שוב בעתיד אדע מה בליבך את שומרת…" פרק 7 איך הכרתי אותה

סוואגית סלינטור 16/01/2014 3702 צפיות 2 תגובות

והקטע הוא שהייתה עוד סיבה שנפרדנו לא היה טוב ויפה הפרידה והסיבה שבגללה נפרדנו הסיבה הזאת שוברת אותי כל פעם מחדש היא מזכירה לי את הלב השבור שהוא השאיר לי והלך פשוט הלך…
אבל עזבו אני לא רוצה לדבר על זה כי כל פעם שאני רק חושבת על זה הלב שלי עוד פעם לאט לאט נשבר לי הלב עוד פעם למיליון רסיסים קטנים וגדולים כי הוא פגע בי כל כך הרבה פעמים..
לקחתי את הפלפון והיתקשרתי לנתנאל "תגידי לי את מטורפת?!?! את יודעת איך דאגנו לך? איך אני דאגתי לך?!!!!" שאל אותי בעצבים ברגע שעניתי " סליחה אבל יש לי סיבה שאני הולכת לספר אותה רק לך ואתה תעזור לי להמציא תירוץ לשאר. אוקיי?" שאלתי אותו "אוקיי, איפה את?" שאל אותי "אני… האמת אני לא יודעת אבל חכה שנייה" אמרתי ועצרתי מישהי ברחוב "סליחה איפה אנחנו?" שאלתי אותו "האמת אני פה רק לעצירה, אבל אני יודעת שזה עיירה ליד ניורק שלשם אני נוסעת" אמרה לי "אמ.. נתנאל אני יחזור עלייך" אמרתי לו "טוב" אמר וניתקתי "אני גרה בניו יורק לאיזה בית ספר את הולכת?" שאלתי אותה "סיטי היי סקול" ענתה לי "מגניב, אני לומדת שמה" אמרתי לה "אני אן" הוספתי בחיוך "אני זואי" אמרה לי בחיוך גם היא "שאלה איך את פה ואת לא יודעת איזה עיר אנחנו?" שאלה אותי "סיפור ארוך ואני צריכה להגיד לאח שלי איפה אני כדי שיקח אותי הביתה" אמרתי שאני מחפשת מונית בעין "רוצה לבוא איתי כאלו אני פה עם הבוס שלי הוא לוקח אותי" אמרה לי "למה לא עם ההורים שלך?" שאלתי אותה"אמ.. הם מתו" אמרה לי מצטערת "אני מבינה אותך פחות או יותר לי יש הורים מאמצים" אמרתי לה "לפחות ישלך את זה.." מילמלה אבל עדיין שמעתי הסתכלתי עליה במבט מצטער והיא הנהנה "זואי?" שמעתי קול אומר לה וראיתי שני ילדים קטנים בני תשע בערך ממש חמודים "סבסטיאן, אמילי תכירו את אן, אן תכירי את סבסטאין ואמילי" אמרה לי "שלום "את יכולה לקרוא לי סבס" אמר לי הילד הוא היה חמוד ממש היה לו שיער חום כהה פרוע ועיניים ירוקות כהות ובהירות ביחד ממש יפות וגדולות כאלה "שלום סבס" אמרתי לו "אני צריך לשירותים" אמר לה "אני אקח אותך, אן את יכולה לשמור על אמילי?" שאלה והנהנתי לכן. היא חייכה והלכה איתו "ושלום לך" אמרתי לאמילי והתקופפתי כדי שאני אהיה בגובה שלה "שלום" אמר חלש אמילי הייתה יפהפייה היה לה שיער בלונדיני זהוב יפהפייה עם בקבוקים יפים לאורך רוב השיער והיו לה עיינים כחולות אפורות בהירות היה לה אף קטן ויפה והיא הייתה רזה לא יותר מידי כמובן והיא הייתה בגובה המתאים "את חברה של זואי?" שאלה אותי "כן" אמרתי לה בחיוך "ואת?" שאלתי אותה "היא החברה הכי טובה שלי אחרי סבס אבל היא גם אחותי" אמרה לי בחיוך מתוק ויפה "ולאן אתם נוסעים?"שאלתי אותה "לבית של מי שזואי עובדת אצלו" אמרה לי וחייכתי עליה "אמילי, יפה קטנה שלי" שמעי קול הסתובבתי וראיתי את…


תגובות (2)

תמשיכייייייי

16/01/2014 06:18

יא מושלם אני מתה על הסיפור הזהההההההההה

16/01/2014 08:52
5 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך