רק עוד סיפור אהבה❤️ פרק 1-
פרק 1-
נקודת המבט של שון-
״אז מה אחי ? כיתה י״א אה? גדלנו חחח״ אמרתי לאוהד. הוא צחק
היינו בדרך לבית ספר, יום ראשון מה לא נבוא?
ראיתי כמה כוסיות על הדרך, רווק אז אין לי גבול הסתכלות (;
הגענו לבית ספר, אוהד פגש את החברה שלו אור הזאתי.
עזב אותי והלך איתה.
הלכתי לכיוון הכיתה ראיתי שאין עדיין מורה, פעם ראשונה שאני בא לפניה!
וואלה הישג. נכנסתי והתיישבתי מאחורה ליד איזה כוסית, לא מכיר אותה מה היא חדשה?
״מה? חדשה כאן? ״ שאלתי אותה .
״כן, יום ראשון שלי..״ היא ענתה
״בואי סיבוב אני יכיר לך את המקום״ אמרתי.
״לא, אני מעדיפה לחכות למורה.״ היא ענתה לי.
סעמקקק מי אומר לי לא? איזה כלבההה ייבשה אותי. יצאתי מהכיתה אין לי כוח לשיעור הזה. הלכתי לכיוון הצריף – זה מקום כזה שאני והחברים שלי תמיד שם – הוצאתי סיגרייה ונרגעתי.
נקודת המבט של הילי-
יום ראשון לכיתה י׳ איזה התרגשותתת ! שמתי גינס קהה נמוך עם קרעים, חולצה לבנה בטן ונעלי ואנס לבנות. פגשתי את גילי מבחוץ לבית שלי, אני גרה די קרוב לבית ספר >_< והתחלנו ללכת.. בדרך פגשנו גם את גיא, לא ראיתי אותו כמעט חצי מהחופש הגדול! וואי איך התגעגעתי!! הוא היה בצרפת. ״חיים שליייייי״ אמרתי לגיא.
״מה קורה היליי? שניםםם״ הוא אמר. אין אני חולה עליו..
מיהרנו כדי שלא נאחר, בכל זאת כיתת מצטיינים לא?
שהגענו הלכנו למזכירות כדי לקבל את החלוקה לכיתות וסיסמא ללוקר.
נכנסנו לכיתה, גילי עשתה סריקה מהירה כזאת של חתיכים, פרחות וכאלו. ״וואו איזה חתיך״ היא אמרה לי ועשתה לי סימן של מישהו בסוף הכיתה. ״חחחח עוד לא נכנסנו כבר את שמה עין?״ אמרתי לה, היא צחקה.
אני לא יכולה להסתכל על מישהו.. אחרי שרועי פגע בי כל כך אני מרגישה שאהבה זה משהו מיותר כל כך.
התחיל השיעור, גילי שכנעה אותי לשבת איתה שולחן מלפניו. שונאתת אותה שונאתת חחח.
גיא ישב שולחן לידינו.
***
בסוף השיעור שמתי לב לפתק בתיק שלי- ״בואי לצריף בהפסקה הגדולה״
WTF??? מי זה יכול להיותת??
תגובות (3)
תמשיכי
מושלם תמשכי
המשכתי (;