בקי
מקסימים הצמד חמד הזה "שחוטפים" את כל שניתן לאהבה לליטופים ולחישות שרק זוג מאוהב שכמותם מבין מה הם ממלמלים - יופי נהדר תהנו...........................

רומן בשחקים

בקי 26/07/2011 739 צפיות אין תגובות
מקסימים הצמד חמד הזה "שחוטפים" את כל שניתן לאהבה לליטופים ולחישות שרק זוג מאוהב שכמותם מבין מה הם ממלמלים - יופי נהדר תהנו...........................

פרק ב'2

ניר הושיט את זרוועתיו החסונות ו"תפס" את לי לתוכן. "ניר היי מאמי התגעגעתי אליך בטירוף"
"כמוני כמוך אהבת חיי" ……" בא לך להזכר בשוק שלנו ששם הובערה אהבתנו?….. או לחילופין מה אתה ממליץ שנעשה" …….." יש לי רעיון ענק………. מוכן לגלות לי?????????? "בא לך לעלות למטוס"……… "מאד מאד "……….."בואי מתוקה שלי " הוא פתח את תא הטייסים ושניהם חדרו פנימה",,,,,,,, וואו מאמי וואו וואו אני רוצה לטרוף אותך מידדדדדדדדדדדדד" שני המאוהבים שאוהבים לאהוב אחד את השנייה, נצמדו זה לזו, והשפתיים השפתיים שכה צרבו מרב נשיקות האש נפגשו ומיאנו להפרד"

הדיילת והקברניט מצאו מקום נוח במטוס הענק הזה לאהבה, לעירפול חושיהם להבעת כל מה שעל ליבם דרך השפתיים דרך הידים המלטפות ומטלטפות, ודרך עוד ??? המבין יבין …. והשעה היפהפייה הזו השעה שבילו לבדם על המטוס הענק, וחוו את כל מה שאוהבים חווים ומשתוקקים ……לעוד משהו קטן………… שהשעון יעצור מלכת????????!!!!!!!!!

כפי שידוע לכולנו , הדבר שלא ניתן להגשימו , הוא עצירת הזמן, עצירת מחוגי השעון שלרגע לא מתעייפים וממשיכים לתקתק "תוק תוק, תוק תוק, !!!!!!! אזי השעה עם התקתוקים שלו הוא שגבר על שני המתוקים והכריחם לחזור למציאות כי אין מנוס מכך ועדו 10 דקות מסתיימת השעה שהנוסעים קיבלו "צופר מהקברניט הצעיר ואוטוטו הם יגיעו למטוס ולי החבוקה עמוק בין זרועותיו של אהובה לחשה: "ניר לא יכולנו לאפשר להם לחזור למטוס בעוד שעתיים??????,,

,,,,,,,,,,,, יפה שלי גם 20 שעות לא היו מספיקות לנו לאהבה, לערגה ואל תדאגי………..יפה שלי כל החיים לפנינו "הגניבות הקטנטנות שאנו "גונבים מדי פעם" הם רק האוברטייורה (הפתיחה) למה שהעתיד במהלך כל חיינו מזמן לנו".

שניהם קמו על רגליהם …….. ונשיקה אחרונה איחדה את שפתותיהם "הפצועות" השפתיים שלא יאפשרו להם ולו לשנייה לשכח מה שארע ביניהם במהלך השעה הנפלאה הזו……………

……….. דקה לפני שניר ירד מהמטוס כדי לגרור את המדרגון….. לאפשר לנוסעים לחזור ולעלות למטוס כשאותם תקדם בברכה חמה הדיילת בעלת החיוך "המשגע" ………..

אמרה לי לניר:………….. כשנגיע ארצה אני מבקשת להפגש עם ילדיך לשעת איכות ,להיכרות , בתקווה שאשא חן בעיניהם ………. "את רואה למה התאהבתי בך????? לא למה ????????? חחחחחחחחחחחחח "ככה"………………. והוא מיהר להכנס לתא הטייסים.

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך