בקי
איזה כייף לנו קוראים יקרים שלי מסיבות שאנו מוזמנים אליהם הן "סוף הדרך" נכון ?????????

רומן אהבה

בקי 30/07/2011 1229 צפיות 9 תגובות
איזה כייף לנו קוראים יקרים שלי מסיבות שאנו מוזמנים אליהם הן "סוף הדרך" נכון ?????????

הפתעה ענקית ארעה לי

היי קוראי החביבים

לא תאמינו מנין קיבלתי הזמנה בשבילי ובשביל כולכם??? !!!! ובכן אתם זוכרים את מיכלי שזכרונה אבד לאחר תאונת דרכים קשה ביותר??? וכמובן שאתם זוכרים את ד"ר בירן ? שניהל איתה רומן מהמם, למרות היותו נשוי ואב לתינוקת. אוקי דברים כאלה קורים כל יום בכל העולם כולו וגם ביצירותיה של בקי.

אז ככה נחזור ל"הזמנה": מיכלי (החלפתי בת.ז. למיכלי כי מאז ששבתי להכרה מאותה שנייה בדיוק אז התחלתי את חיי ולכן שמי באופן רשמי מיכלי.

אני רוצה להזמין את כולכם למלון ( "צפון – לוקסוס) בחיפה ושם אמי ואני רוצות להודות לכולכם על העזרה והתמיכה וכל האהבה שהרעפתם עלי.

אוקיי בודאי שנגיע מה דעתכם חברי הקוראים?????? נגיע ? !!! ודאי נגיע.

למאורע זה החלטתי "להתפנק" ורכשתי לעצמי חליפת מכנסיים יפהפייה בצבע לבן ולה התאמתי חולנה בצבע תכלת וזוג נעלי תכלת וואלה לא תכירו את בקי חחחחחחחח יפהפייה !!!!!

הגעתי למלון ושם להפתעתי הרבה פגשתי את כולכם. את כל קוראי שהם ידידי האמיתיים אתכם פוגשת אני בין השורות שבסיפורים האולם של המלון הכל כך יוקרתי כלל את כל הרופאים ,האחיות והסגל שטיפל במיכלי במהלך כל הזמן הארוך בו שהתה בבית החולים.

ד"ר בירן נראה חבל"ז גבר מקסים וכמובן לבוש בשיא האופנה. רעייתו והתינוקת שלהם שכבר גדלה וייפתה מאד גם הם היו כמובן בין הקרואים הרבים, ד"ר אורן שכל כך עזר למיכלי הן בהיפנוזה וכן בשיטות אחרות וכל הצוות שלו הפסיכיאטרית ועוד רופאות השתתפו בחינגה.

מיכלי ואמה היו מקסימות . האם הצעירה לבשה שמלה בצבע כחול שתואם את עיניה הגדולות והמבריקות ומיכלי ??????!!!!!!!!שיא היופי !!!!לבשה חצאית מיני קצרצרה שהבליטה את רגליה הארוכות ללא סוף ולזה התאימה חולצת סטרפלס קצרצרה ורק להביט בה זה לראות את היופי של הבחורה הצעירה שכה סבלה ושהיה לה מזל אדיר לפגוש את ד"ר בירן שהתעקש והצליח בסופו של יום להחזירה "לחיים" יופי מטרף.!!!!

אני נהיתי מאד מאד ומה איתכם ????????? זהו ברקע אינני חושבת שתהיה לנו עוד הפתעה לפחות בזמן הקרוב (טוב צריך לשלם את הבגדים נכון ????????!!!!) אך נקווה שנתראה אתכם קוראים שלי חביבים רק בשמחות!!!!!!!!!!!!

תודה רבה כי נעניתם לי ובאתם לשמוח בשמחתה של מיכלי המתוקה ואמה היקרה.


תגובות (9)

אני מחכה לעוד רומנים שלך =) אני מתה על הרומנים שלך את כותבת אותם כולכך יפה שכוכלך חבל שהם בסוף ניגמרים חחחח =) אני מקווה שאת תעלי לאתר בקרוב עוד רומנים =)

בידידות מירי =)

30/07/2011 23:25

בדרך חמודה
יש למה לצפות
תודה על התגובות הכל כך חמות שלך כלפי !!!!!!
שבוע נפלא למירי המתוקה
ב ק י

30/07/2011 23:44

היי בקי,
הרומן מאוד יפה:)
(ניצן)

31/07/2011 10:55

ניצן החביבה

מודה לך מאד מאד על התגובה שאת לבי מחממת שוב תודה ואנא המשיכי לכתוב את הסיפורים שלך ואין צורך להמתין לתגובות את צריכה להמשיך "פליז"
שבוע טוב בקי

31/07/2011 11:23

אוקיי תודה שאת מנחמת אותי…..

31/07/2011 12:16

בקי,את כותבת מדהים!!!! אהבתי:-)
אנג'ל.

31/07/2011 17:04

בקר טוב לכולכם

מודה מעמק לבי על התגובות החמות

שיהיה לכולכו יום מקסים יום נפלא

ב ק י

04/08/2011 10:20

בקי?? את כותבת ממש ממש יפה אני מאוד אוהב את הסיפורים שלךך מקווה שתמשייכי…

נ.ב
אני ישמח עם תיקראי את הסיפור שלי משחק אהבה..♥♥

04/08/2011 12:02

תודה לכל המגיבות אתן המנוף שלי שמניפים אותו מעלה ואני ממשיכה לכתוב בכייף.

לגבייך שוקו 6 נכנסתי לסיפור שלך ואהבתי ממש כך כתבתי לך כמה מלים "בצור קשר" את מוזמנת להכנס ולקרוא

יום נפלא לכולכן ואנא תמשכנה לכתוב. לדעתי אין כיף גדול מזה שאפשר לכתוב שאפשר להתבטא ושאפשר גם להגיב זו כמובן דעתי האישית

המשך יום קסם לכולן

בידידות בקי

04/08/2011 15:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך