רומיאו ויוליה-דמויות
נ.ב לפני שנתחיל שמות המשפחה הם מהסדרה "רומיאו ויוליה אנימה"
ראיתי רק 4 פרקים אז רוב העלילה (חלק קטן מימנה) יהיה דומה לזה שבסדרה.
אבל זו לא תהיה העתקת זכויות היוצרים כיוון שאיני יודעת את העלילה המלאה של הסדרה.
דמויות (בנים)
שם: רומיאו מונגווה
גיל: 17
מראה חיצוני: שיער שחור. עניים ירוקות גובה שמתאים לגילו. רזה כמו אחיו. יפה
בעניי העיר אשר אביו שולט עליו. (וכמובן שבעניי יוליה)
אופי: נחמד לא כמו משפחתו ואביו. נער שמאמין באל הארגנדן וחושב שאל זה זקוק
לעיר. אוהב את אחיו ואת משפחתו ואת יוליה כמובן.
רקע: נולד למשפחה שנגד משפחה אחרת. לא ידע על האיסור שיוביל לקרב.
-אין רקע יותר-
שם: תומר מונטגווה (אשמח אם זה יהיה אחיו של רומיאו)
גיל: 17
מראה חיצוני: שיער בלונדיני, עיניים ירוקות-סגולות. גבוה ורזה (לא מידי…), יפה-תואר.
אופי: יהיר כזה. לא מת על אנשים שהם מתחת לרמה שלו, מרבה ללגלג על אנשים. לא ערס (Cבכלל לא! יש לו כבוד לכולם, למרות שעל חלק מהאנשים הוא לא מחבב. בכל זאת יש לו כבוד). אם הוא רוצה, הוא יכול להיות נחמד וגם לעזור. אבל ברוב המקרים רק יתעלם.
רקע: נולד למשפחה נגד משפחה שהוא טיפה שונא. יודע על האיסור שיוביל לקרב ויודע
מי מהמשפחה שנגד צריך להרוג על תחילת האיסור!
שם:גילברט לאב
גיל:מבוגר משאנון ואוליב בגיל של רומיאו
אופי: הוא יודע מתי הוא חייב להיות רציני ומתי לא הוא אופטימי כשיכול והוא די בררן באהבות.
הוא פוגש את החבורה אחרי שחוזר מהחופשה שלו ומגלה שהחבר שלו מתאהב ביוליה. הוא כועס אך רומיאו מקיר לו את אוליב ושאנון והוא למרות הבררנות שלו התאהב בה למרות שלשאנון היה קשה כי היא לא הבינה והיא הייתה עסוקה בעזרה ליוליה.
מראה: שער שחור עניים כחולות גוף שרירי מעט ועור בהיר.
ביוליה כועס ואומר זאת
אשמח עם תיתנו לי דמויות/תמציאו דמויות לבנים.
דמויות (בנות)
שם: יוליה קפואלאט
גיל: 16
מראה חיצוני: שיער חום, עניים חומות-כתומות, יפת תואר לרומיאו ואחיו.
אופי: נחמדה ביותר אבל יודעת שאסור לה להתאהב במשפחת מונטגווה.
רקע: כאשר התחיל איסור הפגישות יוליה לא ידעה לעשות בהתחלה. אבל לבסוף,
לא לקחה זאת לליבה והקשיבה לאיסור.
שם: שאנון גורדון
גיל: בגיל של יוליה
אופי: אוהבת לעזור לכולם היא די חופרת לפעמים אבל נאמנה ונותנת עצות תובות.
מראה: רזה מאוד בעלת ריסים ארוכות שער שחור עניים ירוקות ופה ורדרד.
רקע: שאנון חברתה של יוליה ומנסה לעזור לה תמיד אך לפעמים לא מצליחה ואז הן רבות וכשזה קורה שאנון תמיד בוכה ומתנצלת לפני שבאמת הספיקו לריב.
היא בת למשפחה די ענייה אך מכובדת ונאה אין לה אמא . היא נפטרה עכשיו
זאת אומרת כשיוליה התאהבה ברומאו.
שם: אוליב קריסטין
גיל: בגיל של יוליה
החברה הכי טובה שלה.
עיניים כחולות, שיער בלונדיני ארוך וחלק עד הישבן כמעט, אף מעוגל לא גדול ולא קטן,
עור חלק מפצעונים, גבוהה ורזה מאוד עם רווח גדול בין הירכיים.
היא נחמדה ותמיד תעזור ליוליה
ההורים שלה עשירים מאוד וההורים שלה רוצים שתהיה חברה של יוליה.
שם: מאיה
גיל: כמו של יוליה
מראה: שיער בלונדיני גלי ויפה, עיניים כחולות בהירות, גוף חטוב, גבוה ובעלת עור בהיר מאוד.
אופי :מצחיקה מאוד, צינית לפעמים, חמודה, תמיד תעזור, רגישה מאוד, נפגעת בקלות, תמימה.
היא הארוסה של רומיאו והיא אוהבת אותו בכל ליבה. ההורים שלה ושלו אירסו אותם כשהיו קטנים. היא רואה כמה הוא אוהב את יוליה והיא נפגעת אבל היא לא אומרת דבר כי היא אוהבת אותו ורוצה שיהיה מאושר. (אני מקווה שזה בסדר. אם לא – אז שהיא חברה לשעבר של רומיאו ועכשיו הם רק חברים טובים מאוד והוא פתוח אתה מאוד. ממש חברים הכי טובים)
תגובות (9)
ישששששש! הדמות שלי נבחרה! סוף סוף! תודה רבה לך תודה! :)
חחח
בבקשה
לא בחרת את שלי?
שם: אוליב קריסטין
גיל: בגיל של יוליה
החברה הכי טובה שלה.
עיניים כחולות, שיער בלונדיני ארוך וחלק עד הישבן כמעט, אף מעוגל לא גדול ולא קטן,
עור חלק מפצעונים, גבוהה ורזה מאוד עם רווח גדול בין הירכיים.
היא נחמדה ותמיד תעזור ליוליה
ההורים שלה עשירים מאוד וההורים שלה רוצים שתהיה חברה של יוליה.
נכנס!
ואפשר שהדמויות : יוליה שאנון ואוליב יהיו יחד החברות הכי טובות? אם אתן רוצות.
אבחר הכל לפי מה שהראש שלי ימסור
אבל חבל שהן לא חברות יחד :( כי רציתי שכולן יהיו שוות סליחה אם זה מעליב.
יש!!!!!!!!!!!!!!