קו הדם פרק 2
קמתי בבוקר שטפתי פנים התקלחתי התלבשתי אכלתי שמתי כמו תמיד את האוזנייות עליי.
והתחלתי ללכת לבצפר לבד אנשים כל הזמן הסתכלו עליי . במבטים מי זו ?
מה היא עושה פה?
היא חדשה?
גאד היא נראת שונה מאיתנו?
הם הסתכלנו עלי כיאלו אני איזה פיל שצץ משום מקום. אבל בכל זאת הרמתי תראש מהפלאפון והמדכתי ללכת קדימה. עד שהגעתי הגעתי לבצפר (והווו הוא ענק זה נראה כמו אקדמייה לא כמו תיכון) כמובן בכל בצפר… יש סוגים אבל פה כולם חברים של כולם. אימו מתנשק עם פרחה
חנונית מדברת בחיוך עם ביריון . זה מוזר …
זה כיאלו שכולם הם אותו בן אדם לא שופטים לא כלום … אבל רק עליי הסתכלו כמו זרה
נכנסתי לכיתה הצגתי את עצמי וכך הלך השיעור חלק.ופתאום כול הכיתה קפצה עליי עם שאלות
מאיפה את?
איך הגעת לכך?
קשה להיכנס לפה את יודעת?
ואוו בטח את מיוחדת..
יואווו ישלך מזל בחיים לא מרשים לנו לצאת מהעיר
איך את לעזאזל נכנסת?
תגידי את בן אדם חשוב או משהו?
עם זה שההורים שלי רק פרופסורים נחשב ? אז כנראה כן…
והם התחילו לספר לי סיפורים על העיר הששקטה הזאת שנראת כמו פאקינג עיר המתים .
הם המשיכו ….והמשיכו… כבר כאב הראש ואמרתי שאני הולכת לשירותים.. לא מצאתי את השירותים בכל מקום ואחר כך ראיתי שירותים גדולים. אך לא היה בנים בנות היה רק סמל של שירותים אז נכנסתי וראיתי בנים שוטפים יידים. נלחצתי וישר אמרתי סליחה והלכתי לשטוף פנים בחוץ. ליד מגרש הכדורסל היה ילד ששיחק כדורסל והוא תפס לי תעין. היה לו שיער שחור ועיינים שחורות כלכך שלא ראיתי בכלל אותן. זה הפחיד אותי אבל משום מה לא יוכלתי להוריד . את מבטי ממנו שמעתי אנשים צועקים .קרטר זריקה יפה! קרטר אתה עוקף אותי! שמעתי בנות שחלפו בדרך והו קרטר מושלם שהוא משחק .אין פלא שאפ בת לא מסירה ממנו מבט. אני שטפתי את הפנים שלי ופתאום שמעתי. הילדה החדשה ממש יפה כן סתכלי על השיער שלה הוא נראה. כיאלו זהב נמס עלייה . התעלמתי והמשכתי . זה יהיה נחמד עם קרטר והיא יהיו זוג השנה …
אם מי את שמה אותי?! את יודעת אני יכולה לבחור חבר לעצמי. תודה! ראיתי את קרטר מביט בי … הייתה לי סחרחורת העיניים שלו נראו מופתעות כיאלו זה לא היה אמור לקרות.
ופה התעוררתי אצל האחות והיא אמרה לי מה לעזאזל קרה לך ?! את מפחידה אותי את בסדר את נראת חיוורת ועצמתי את עייני……. מקווה שנהנתם ><
תגובות (2)
אהבתי את הסיפור, מחכה להמשך(:
טנקס><