מקווה שאהבתם אהובות

פשע של בחורה- פרק 4-

03/02/2014 1259 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתם אהובות

מנקודת המבט של אמבר-
"איך היה היום.." ג'סיקה אמרה כשנכנסתי לבית שלה.
"מרהיב" אמרתי בעצבנות ועליתי לחדר. בית ספר של מפגרים. אני לא יכולה להיות בבית ספר של טחונים מגעילים, אני אולי מגעילה אבל טחונה אני רחוקה מלהיות.
עליתי לחדר. נכנסתי, וראיתי את הבחור שעמד ליד הפלצן היום בבוקר.
"אל תיגע בזה" אמרתי בעצבנות ולקחתי ממנו את האוזניות שלי.
"מוזיקה טובה" הוא אמר ושילב ידיים.
"וואלה. ביי" אמרתי, סימנתי לו לצאת והתיישבתי על המיטה.
"אני לא יודעת איך זה אצלכם, אבל כשאומרים ביי הבן אדם אמור להעיף תתחת שלו מהמקום" אמרתי בעצבנות כשהוא נשאר לעמוד.
"דני ושיי משלימים פערים" הוא אמר בחיוך, מחקה אותי מהיום בבוקר.
"מצחיק" אמרתי בעצבנות ונשכבתי על המיטה. הוא המשיך לעמוד. גאד, האנשים פה כאלה תקועים.
"בא לך בעיטה ?" שאלתי בעצבנות. הוא צחק.
"אמאלה" הוא אמר בקול מזלזל ויצא מהחדר. דפוק. בדיוק כמו חבר שלו.

"בא לך להגיד לחברים שלך להתרחק מהחדר שלי?" נעמדתי בעצבנות בפתח החדר של דניאל, בערך באחת עשרה בלילה, כשג'סיקה ובעלה יצאו.
"וואו, קחי נשימות עמוקות" הוא גיחך.
"הבדיחות המפגרות שלך ושל חבר שלך לא מצחיקות אותי. פעם הבאה שהוא נכנס לחדר הוא מקבל את הבוקס של החיים שלו" אמרתי בעצבנות.
"אמאלה" הוא אמר. פעמיים ביום? העצבים שלי עלו לרמות שיא.
"תקשיב טוב" אמרתי ודחפתי אותו לקיר, חונקת את הצוואר שלו עם המרפק.
"איתי לא כדאי לך להתעסק" אמרתי בעצבנות. הוא הסתכל עליי. התרחקתי והתקדמתי ליציאה, כשהרגשתי יד מדביקה אותי לקיר. הוא חנק אותי.
"אל תשחקי אותה האסירה הקשוחה עליי, מכיר בחורות כמוך, עשיתי כמוך, צחקתי על כמוך ובעטתי לעזאזל בחורות כמוך, אז עוד פעם אחת את מתחילה עם הנאום על זה שאני מלוקק לא מעניין אותי שאת בחורה ולא מעניין אותי שאת פה בגלל אמא שלי את עפה מהחלון. ברור?" הוא אמר בעצבנות.
"לכי לישון יש לך בית ספר מחר" הוא אמר ושיחרר אותי. הסתכלתי עליו, ועפתי משם.

מנקודת המבט של דניאל-
נכנסתי על הדקה לשיעור כימיה. בכל זאת, אני סוג של תלמיד טוב. חייב לשמור על המוניטין של המשפחה.
ישבתי בפינה שלי, ליד ברנדון. רחוק מבחורות, רחוק משיי, רחוק מהחיים. לא צריך בחורות שיעזרו לי עם מיקרוסקופ, צריך בחורות בשביל דברים אחרים.
"אחי היא הדליקה אותי לגמרי" הוא אמר.
"דיאנה? אחי יש לך שריטות" אמרתי. המורה לכימיה מדליקה, כזה בחור טמבל
"לא יא דפוק, הבחורה ההיא, זאת שגרה אצלך" הוא אמר.
"אמבר?" שאלתי.
"אמבר" הוא אמר בחיוך.
"מה הדליק אותך? זה שהיא ממורמרת? שונא בחורות כאלה. גם בסקס הן ככה, ממורמרות" אמרתי.
"לא יודע, יש בה משהו"
"אם אתה מתחיל לפתח לבחורה רגשות מעבר לפיזיים תרחק ממני, לא צריך את זה אצלי" אמרתי
"שכחתי שאצלך הכל זה סקס" הוא אמר. הסתכלתי עליו וצחקתי
"וואלה ואיך אצלך?" שאלתי. גם כן זה, משחק אותה רגיש? מכיר אותו מגיל אפס, הוא הבן אדם הכי מניאק וחרמן בעיר.
"בסדר מה אתה רוצה, היא שיבשה לי משהו במערכות" הוא חייך.
"סתם בגלל שהיא כוסית חדשה" אמרתי. "תוך שבוע ירד לך ממנה"


תגובות (7)

תמשכי

03/02/2014 10:25

זה מושלם תמשיכי !

03/02/2014 10:31

תמשיכייייייי

03/02/2014 10:42

וואיי קראתי עכשיו את כל הפרקים.
יש לי דבר אחד להגיד לך, הסיפור הזה, מ-ה-מ-ם-!-!-!
אחד הסיפורים היפים!!
יש לך כתיבה מושלמת. וזה פשוט רעיון גאוני. של הסיפורר!!
תמשיכייי במהירותת(:

03/02/2014 12:42

תמשיכייייייייייייייי

03/02/2014 21:20

מושלםםם תמשיכיייי

04/02/2014 05:50

תמשיכיייייייייי!

06/02/2014 11:52
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך