פרק 8-זעם

Bloddy bomb 22/03/2023 243 צפיות אין תגובות

-נקודת מ. כריסטלה-

יוליה הזאת עולה לי על העצבים. איפה היא נעלמה? למה היא עושה זאת מאחורי הגב של כולם? מאז שהיא גדלה היא הפכה להיות נטל עליי.

כולם מדברים על כך שהיא בוגדת במשפחה שנהפכנו, היא חלק מהבושה והתסכול שאני חווה יום יום כשאני מסתכלת על המראה בידיעה ששום דבר לא ישתנה לגביה.

אני לא רואה תקווה לכך שיוליה בניגוד לקארן שהיא לעומתה בבת עינינו ותקוות חיינו. זה נכון שהיא בעלת קשב וריכוז. בשביל זה הבאנו את פרפקטה בחשבון, כמה טוב שהיא קיימת .

ויקטור אנדרס מעדיף את יוליה , הוא אומר שמאורו פנה לדרכים מקולקלות. שאין לו שליטה כלשהי שתצליח להשפיע עליו באופן חיובי.

אמרתי לו שינשל את יוליה מהירושה ומהנזק הכספי שעלול לעתיד לבוא להמיט על משפחתנו מבול של אסונות.

בשביל מה גידלנו אותה? כדי שהיא תגדל, יגידו לנו עד כמה בושה שהיא מסתובבת עד שעות מאוחרת בלילות כדי לנהל רומן עם מישהו מבוגר ממנה.

בזמן שאני שוקעת במחשבות. הדפיקות על הדלת נמשכו. מי זה יכול להיות? אם זאת יוליה, היא תבוא על עונשה בקרוב.

מישהו בתוכי אומר לי שהסוף שלנו הולך וקרב. השאלה הגדולה- מתי זה יקרה ובאיזה זמן. באתי לפתוח את הדלת, זה היה סנטינו. אמרו שהוא המאהב של יוליה.

" שלום גברתי, יוליה בבית? היא לא עונה לי. התקשרתי אליה לפני כמה ימים." אמר סנטינו לאחר מחשבה קצרה.

" אתה סנטינו? " אמרתי בתמימות מעושה ובתוך תוכי הרגשתי את הכעס ממלא כל תא ותא בגופי.

כשראיתי אותו, זעמתי עוד יותר. איך יוליה יכולה לעשות את זה?

אם כן, אין לה מצפון. לכל הרוחות, דווקא עכשיו כשאנחנו עוברים משבר משפחתי קשה שעשוי להיגמר רע מאוד.

כשהיא תבוא, היא תבין שאין דרך חזרה מכמה היא מסוגלת להתדרדר. לא ציפיתי שהיא תעשה זאת. פקפקתי בה האם יש לה מספיק אומץ לבגוד במשפחתה.

" סליחה, זאת באמת אתה?" אמרתי בתסכול וגלגלתי את עיניי בחוסר אמון.

" כן , אני ויוליה אוהבים. האם יש לך מושג עם מי היא מבלה. " אמר סנטינו בזעם בעוד הקנאה מכרסמת בו .

" אני לא יודעת. אני לא הכתובת לשאלות מהסוג הזה." קראתי ברוגז וסגרתי את הדלת בפרצוף שלו.

המשך יבוא…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך