פרק 7 חודש באנגליה ♥ (1D)
מהפרק הוקדם:
כן …עוד לא הבנתי…. אולי כי הרושם הראשוני שלי מהאופי של זאין לא היה הכי, ומלא מעריצות התנפלו עליי כאילו אני אוויר… לא ידעתי איך לדבר בכלל עם וואן די … מה אני יעשה ?
——–
"הזמנתם כבר.?"שאלה דנה אותם, "לא חיכנו לכם…ופה ושם חתמנו למעריצות " הארי צחק, המלצרית באה אלינו ושאלה מה אנחנו רוצים , ששמה לב שאלה וואן די ….
"עאע או מי גוד! וואן דירקשיין!! פה במסעדה של אבא שלי שיוו היי אפשר חתימה? תמונה?" היא שאלה בהתרגשות…וככה אני חשבתי שאני אגיב….
"ברור רק אפשר אחרי האוכל אני ממש רעב…." נייל אמר, עד ישראל שמעו את הבטן שלו, "ברור על חשבון הבית כולכם!!גם שני הבנות האלה, והוואן די השישי " היא הצביעה על זאק, "לא לא ניראלי קרירית שירה מתאימה לי" הוא צחק, היא חייכה אליו "אולי קיירית דוגמנות כן" היא קרצה לו והלכה להביא את האוכל, היא מתחילה לי איתו מול העיניים!!! מה זה זה! עושה לו עיניים…מה קרה?!
מלא מעריצות שגילו שוואן די במסעדה, באו וכבר היה לי קשה לאכול הם התנפלו על השולחן ורצו חתימות וזה…מזה החיים האלה?! חלק בכלל צילמו אותנו… "אני כבר לא רעבה" הנחתי את המזלג ליד הצלחת בשולחן וקמתי לעבר היציאה מהממסעדה, ניסתי איכשהו להשתחל בין כל המעריצות האלה, ישבתי בחוץ על ספסל, ורציתי הביתה…הסתכלתי על תמונת של אמא ואבא שלי ..והתחלתי לבכות…וזה..רק היום הראשון! אני רוצה הביתה חשבתי…מה אני עושה פה? נזכרתי לרגע..סבא סבתא! חייגתי אליהם, "מה את עושה?" שמעתי קול , הסתובבתי, ליאם, "אני…ניראלי אלך לסבתא וסבא היום לישון מחר אבוא למלון ו…"תשאירי את דנה לבד?" הוא שאל, "לא..לא….אני פשוט…"חיפשתי את המילים להגיד, "תישארי…נטייל עוד ו…"
קטעתי את ליאם: "איך אתה שורד את החיים האלה…כל האושר הזה..המעריצים נדבקים אליכם לכל מקום!! ואני..אני אחת מהם ליאם! אני כמו זאתי שם שעולה על הארי…וזאת שמעיפה מעריצות בשביל להגיע אליכם… כאילו עכשיו אני חיה בחלום….אבל…"
"ונסה…"ליאם התקרב אליי, דמעות ירדו מעיניי והוא חיבק אותי, ליאם…עלה בראשי המחשבה..לא רע… לא! ונוס לא! התחלתי לצחוק בראש, שמעתי פלאשים של מצלמות , "מצלמים אותנו" לחשתי לליאם, "חפיף.."הוא צחק, ואז שאר הלהקה דנה וזאק גם יצאו אלינו, "איפה היית? "דנה שאלה אותי וחיבקה אותי, "הייתי חסרה?" "ברור! ונוס! ומה קורה לך עם ליאם?" היא שאלה אותי בלחש, "כלוום דיי" עניתי, "יוו יש לי הפתעה בשבליכם! "אמר נייל, "זה אוכל?" לואי שאל , "לא..טוב גם אבל !! זה יריד האימה החדש שנפתח !" נייל אמר, "יוו מתאים לי!! " צרחתי, אני חולה על הדברים האלה, זה גם יעלה לי את המצברוח , "אמאלה…!" מילמליה דנה, "מתי זה נפתח?" שאל ליאם, "לפני חצי שעה בואו אנחנו דקה שם…אתם לא תתחרטו על רגע!" נייל אמר ואז הקפיץ את דנה בצחוק שלו!
"אני כבר מפחדת ועוד לא הגענו!" היא צרחה, "בשביל מה אני פה?" הארי חייך אלייה, והיא כמעט התעלפה, לאחורה, שם עמד זאין עם ידיו בכיסים…הלוק הזה שלו ממיס אותי..אבל לא! אני לא אדבר עם השוייצר הזה! למה מה קרה!!
התקדמנו לעבר יריד האימה….מלא אנשים הלכו לשם, בואו נקווה שנצא משם חיים…אני צוחקת כן?
תגובות (11)
ליייק!!!
אני חולה על הסיפור הזה!!
ותעלי פרקים יותר מהר!!!
תמשיכי!
תווודהה בקרוב:)
ישש המשך!! ועכשיו לחכות לפרק הבא אז תמשיכי מהר!!
מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!
תמשיכי מהר! <3
תמשיכייייי !! :)
תוודה עכשיו אני כותבת:)
קוראת חדשה!! מושלם תמשיכי! ♥♥♥♥
וקוראים לי גם דנה חח
תמשיכיי
מחכה לאישור:)
זה כל כך מושלם! מתה על זאיין וליאם!!! ♥♥♥ חחחח