פרק 6 – כל הגברים אותו דבר
-נקודת מ. סנטינו-
יצאתי משם בעצבנות , קיוותי ששום דבר לא קורה ביניהם. נדמה לי שהתבדתי. יוליה ניסתה להסביר מה העניינים איתה ועם רומיאו.
העובדה שלא האמנתי לה, שפקפקתי באהבתה מציקה לי. לא אכפת לי מה יוליה תעשה. עכשיו אנסה להרחיק אותו ממנה.
אני לא רוצה שהיא תסבול ממנו, כל עוד אני בטוח שיוליה אוהבת אותי. היא לא תעשה כלום ללא ידיעתי.
נסעתי בלי לא לחשוב יותר מדי, כאשר הזיכרון של רומיאו ויוליה מתנשקים מערער את נפשי.
לא קורה כלום, לחשתי לעצמי. עלי למהר הביתה כי גרסיאלה תוהה איפה אני נמצא בלילות ועם מי אני מבלה.
אני מחנה את המכונית בפינת הרחוב החשוך, מפלס את הדרך לעצמי. ניקול יוצאת מהבית כשהיא מסווה במשקפי שמש על פניה.
" לאן את יוצאת , ניקול?" שאלתי בזעם , השעה כבר מאוחרת.
" אני יוצאת לריצה. נתראה מתישהו, אבאלה!" אמרה ניקול בחיוך ציני והחמיצה את פרצופה כאילו שהיא באמת כועסת.
" לריצה? בשעה מאוחרת שכזו?" אמרתי בחוסר אמון והבטתי בה ברצינות יתרה.
הסתכלתי עליה בפליאה. " מתי את חוזרת? אני מקווה שזה לא יהיה מאוחר." אמרתי, בנימה מפקפקת.
" אל תדאג, אני לא ארחיק כל כך. אני אסתובב בשכונה." אמרה ניקול והביטה בי במבט מוזר.
היא התקדמה לבדה , משוטטת ברחוב . היא תהתה איפה יוליה הייתה גרה. היא חייבת ללמד אותה לקח.
התיישבתי בחדרי וקראתי ספר להנאתי מאותו הפרק שממנו הפסקתי. צלצול של הטלפון הנייד נשמע בכל רחבי החדר.
" הלו?" עניתי לה כי לא הפסקתי לחשוב עליה " יוליה?" אמרתי בחצי לחש. כי חששתי שגרסיאלה תגלה שאני מדבר איתה.
" סנטינו, אני מקווה שאתה רגוע כעת. תראה, רומיאו ואני ידידים." אמרה יוליה וקיוותה שההסבר שנתנה לי יספיק בעבורי.
שתקתי. כי לא היה מה להגיד ליוליה. מה שלא יהיה , שוב חשבתי שהיא עם רומיאו.
" נדבר אחר כך, יוליה. אני עסוק. " אמרתי וסגרתי לה את השיחה בפנים.
" סנטינו, בבקשה.." היא אמרה ולא הבינה איך השיחה הסתיימה מבלי שאתן לה לומר שאין בינה לבין רומיאו כלום.
יוליה ואני כבר שלוש שנים ביחד, רציתי שכולם ידעו שהמערכת היחסים שלנו היא נדירה. שאף אחד לא יעז להיכנס בין שנינו.
מה שקרה אתמול הוכיח לי סופית שיוליה לא בשבילי, גרסיאלה היא אישה מקסימה. אני צריך לשכוח אותה ודי.
כמה שאני אוהב את יוליה והיא אהבת חיי. אני לא יכול להמשיך להיות לידה. השאלה שהכאיבה יותר מכול.. האם היא אוהבת את רומיאו גם?
האם האהבה הזאת רק חד צדדית? האם היא לא מרמה את עצמה לגביו?
אנסה להתרגל שכך מציאות חיי. לכל דבר מתרגלים עם הזמן שעובר.
– נקודת מ. רומיאו-
יוליה לא יוצאת לי מהראש. שבועיים עברו מאז שראיתי אותה לאחרונה. אני יודע שאני אוהב אותה.
אך לא מצא חן בעיני שיוליה בת הזוג של סנטינו. הוא אילץ אותה לבחור אותה ביני לבינו.
לא אתן לו לפגוע בה. כואב לי מאוד שאני מאוהב ביוליה. המשפחות שלנו יריבות. אני מבין שזה בלתי אפשרי שזה לא יסתיים בדם ברחובות.
לפתע , קטע מהעיתון שנפלה לי בטעות. ראיתי את התמונה שלי ושל יוליה מפורסמת בעיתון.
למה אנחנו לא יכולים להיות ביחד? למה אנחנו יריבים? למה אני לא יכול להיות עם מישהי אחרת במקומה?
שאלתי את עצמי המון שאלות לגבי אותה האהבה שאני מרגיש כלפי יוליה. אם אני מרגיש משהו קטנטן אליה, ולא עושה עם זה שום דבר?
המשך יבוא…
תגובות (0)