פרק 5: הרגש שהוביל אותי אליך
אחרי זה הנסיעה הייתה שקטה.
לא העזתי לשאול אותו שום דבר יותר, אני אפילו לא יודעת למה אני מסתכנת איתו בכלל.
הרי הוא איזה עבריין מסוכן או משהו לא?
סוחר סמים, זונות… אויי ניקול במה הסתבכת?!
ראיתי מרחוק שלט ענק של איזה מסעדה.
אלכס חנה בחניה ויצא מהאוטו, הוא חיכה שאני אצא.
שום פתיחת דלת ? ועוד פעם גל של קומדיות רומנטיות מציף לי את הראש, במה שאני הסתבכתי אין דבר כזה.
בשנייה שיצאתי מהרכב הבנתי שזה מועדון, המוזיקה הייתה רועשת והיה תור ענק בכניסה.
בחיים לא הייתי בצד הזה של העיר.
הוא קירב אותי אליו, שם את היד שלו על המותן שלי ונכנסנולמועדון.
ריח של זיעה מילא לי את האף.
התקרבנו לכיוון הכיסאות ואז נפל לי האסימון.
הבחורה הנמוכה, בעלת השיער החום המתולתל שלה על עקבים ענקיים שעדיין לא עזרו לה להגיע לחצי ממני ובטח שלא לחצי מאלכס, ניראתה לי נורא מוכרת.
"אלכס מאמי שלי" היא התקרבה אליו נוראה בהר בשביל בחורה בעקבים.
"אנה אמרתי לך מיליון פעם לא לקרוא לי ככה, אנחנו לא ביחד כבר" אלכס אמר לה עם כעס בקול.
"אבל כל עוד אין לך חברה זה בסדר" היא התקרבה עוד יותר, מלטפת את היד שלו, מרימה את השרוול של החולצה וחושפת זרוע שרירית מאוד שלו.
אלכס הזיז את היד של אנה, הוריד את השרוול, התקרב אליי ושם את היד שלו על המותן שלי.
"תכירי אנה זאת ניקול, חברה שלי"
ראיתי איך שלאט לאט העיניים של אנה מתרחבות ואיך שהפנים שלה הופכות לאדומות.
אנה התקרבה אליי וסטרה לי, הרגשתי את היד שלה במהירות מטורפת.
הכאב לא הזיז אבל הבושה עלתה לי למעלה וברחתי.
פשוט יצאתי משם בריצה.
הדמעות שלי הציפו את פני.
עמדתי בכניסה וחיכיתי שאלכס יצא .
אבל אלכס עמד שם מול אנה, עצבני ואמר:" איך לעזאזל את מעזה בכלל לסטור לה?"
"סטרתי לה כי אתה עזבת אותי לבשבילה, בשביל אותה אחת שהייתה הזונה שלך כשהיינו בסמטה."
אלכס יצא ישר להגנתי" הבכי שלה והעצבים שלי לא שווים את זה, את לא שווה את זה .
ניקול היא הבת הכי חמודה, תמימה וטובה שהכרתי בחיים שלי,ואת יודעת כמה דברים עברתי בחיים שלי. כמה שבזמן האחרון הסתבכתי, היא הבן אדם שכשאני איתה אני שוכח מכל זה ורוצה לנצל כל דקה איתה"
אלכס יצא לכיוון הדלת שבה עמדתי.
בזמן שהלך לכיוון שלי הוא גרם לי לחשוב על הדברים שאמר.
אני לא יודעת אם זה עדיין משחק או לא, אבל הוא גרם לי להרגיש טוב.
אלכס ניגש אלי" את בסדר?"
הסתכלתי עליו ואמרתי "כן ותודה על מה שאמרת"
אלכס הושיט את היד שלו וניגב לי את הדמעות.
היד שלו כל כך רכה ונעימה.
מרוב שהייתי כל כך שמחה ובעננים מאלכס חייכתי ואמרתי "אני אוהבת אותך"
תגובות (0)