פרק 5 – אהבה או זיוף ( או שאוחז בך הטירוף.)

time machine123 24/09/2017 607 צפיות אין תגובות

ברברה טמנה את ראשה בין ידיה. זו הייתה הפעם הראשונה שהיא נאלצה לחשוב על תוכנית חדשה על מנת שהוריה יתעשרו בשנית.
התוכנית החדשה הייתה שכשברברה תתחתן עם רומיאו , היא תקח ממנו את כל הכסף ששייך לו בשביל הוריה.
כי אחרי הכול זה כל התכלית שלשמה היא פועלת , היא לא נמצאת עם רומיאו מפני שהיא אהבה אותו , אלא היא מתכננת שאחרי שהיא תתחתן איתו, היא תקח לו את כל הכסף.
אז בעצם , איזה רגש מנצח פה? אהבה או זיוף?
\" אני לא יכולה להגיד לו שאני צריכה לקחת ממנו את הכסף בשבילכם. אז בעצם אני הורסת את כל מה שעבדנו עליו כשהוא עדיין שוהה בורונה.\" אמרה ברברה בקול שבור.
\" את תהרסי לנו את התוכנית אם תגלי לו את האמת. את מבינה? את חייבת להיות כמה שיותר דיסקרטית לגבי התוכנית שנתעשר מהכסף של רומיאו.\" חשבה אמליה בקול.
\" אני לא יכולה , אני פשוט לא מסוגלת להרשות לעצמי לאבד אותו אם הוא ידע שאני צריכה לקחת ממנו את כל הכסף אחרי שנתחתן .\" אמרה ונאנחה מתוך ייאוש.
\" ברבי , אל תדאגי. הוא לא ידע כלום.\" אמליה ניסתה להרגיע את ברברה.
ברברה קמה ממקומה וברחה אל חדרה . נשמעה טריקת דלת מחרישת אוזניים.
ברקע היא שמעה צעקות של אימה ואביה רבים . עד מתי זה ימשך?
נדמה שאף אחד לא מבין אותה.
דואנטו , אחיו של נטליו , אבא של ויטוריו בא לשוחח איתו על יוליה , ביתו הצעירה.
\" נו , מה עם יוליה? חיפשת לה מישהו?\" שאל דואנטו בסקרנות.
ויטוריו הביט בו בפליאה , ואז ענה : \" עדיין לא היה לי זמן לחפש לה חתן כלשהו. כל אחד היה שמח אם הוא זוכה בתכשיט כמוה.\" אמר ויטוריו וחייך.
\" אני בטוח שאם תחפש טוב , אתה בסוף תמצא לה חתן ראוי.\" הוסיף דונטו בחיוב ונפרד לשלום מויטוריו.

פולו וקמיל נפרדו כי פולו היה צריך לטוס והפרידה ממנו הייתה לה קשה מנשוא.
\" תבטיח לי שתתקשר אליי כל יום.\" ביקשה קמיל ופולו הנהן לאות חיוב שהוא אף פעם לא ישכח אותה.
\" אני מבטיח , קמיל. אל תשכחי את זה. את האהבה היחידה שלי.\" אמר לה ונתן לה נשיקה על השפתיים.
\" אני אוהבת אותך ותמיד תזכור את זה , אני לא אמחק את הקעקוע של השם שלך מגופי אף פעם , אתה חשוב בשבילי יותר מדי.\" אמרה \'מיל ונישקה אותו נשיקה תשוקתית.
\" גם אני.\" אמר בחיוך מובך ואז הם נסחפו היישר למיטה בפעם האחרונה לפני שהוא יטוס לארגנטינה.
הם עשו אהבה כמו שאף פעם לא עשו זו עם זה.
קמיל נישקה את גופו בלהט ונבלעה לתוך לילה מלא אהבה.
היא הייתה שיכורה מרוב אהבה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך