Angel of love
ייאלה תגיבו ויעלה פרק מהר יותתר:*

פרק 4 חודש באנגליה (1D) ♥

Angel of love 18/10/2012 800 צפיות 5 תגובות
ייאלה תגיבו ויעלה פרק מהר יותתר:*

"הארי" אמרתי בוהה בעיניו, "כן…." זאק אמר מנסה לתפוס את מבטי " הכול בסדר?"הוא שאל, "אני…ברור" שיקרתי, אני מנסה לא לצרוח….מה לבקש חתימה…שיט האודם עליי…"אני צריכה להתנקות" אמרתי והלכתי משם במהרה, חיפשתי את דנה , נכנסתי לשירותים וניקתי את הכל מפניי, "הארי?! באמת?!" אמרתי למראה, עדיים לא עיכלתי, פגשתי אותו ?! דיברנו נכון?!
"את מדברת לעצמך?" שאלה דנה שנכנסה, "דנההההה" צווחתי, "והו מה ישלך" היא צחקה, "הא…רי…סטיל….ס…" מילמלתי, "עברית בבקשה." הארי!!!!" צרחתי חזק, האישה שעמדה הסתכלה עליי מוזר, "מה הארי בעלי קשור?!:" ,"ראיתי אותו"
"כן ואני בינתים ניפגשתי עם ברק אובמה…" היא התחילה לצחוק, "בואי!"אמרתי לה וגררתי אותה לבחוץ חיפשתי אותם, הם לא נראו באופק, סיפרתי לדנה את כל הסיפור, "אז למה לא ביקשת חתימה צילום משהו!!??אעאעא!"היא צרחה, "הם בטח חושבים אני מטורפת! הייתי עם אודם על כל הפנים הכול בגללך!" "את עיצבנת אותי!" "כן אבל בגללך הארי חושב אני אווי!!," התחרפנתי,
"טוב בואי נלך למלון ! " "עאע סבא!" נזכרתי ורצנו לבחוץ עם כל המזוודות ,סבא חיכה שם התרגשתי, רצתי לחבק אותו "הי מתוקה כמה לא התראונו" הוא אמר , "סבאא התגעגעתיי" אני צרחתי עוד שנייה בכיתי שם אין אין על סבא וסבתא!
הגענו לבית שלהם, התראתי עם סבתא והכול, אבל היינו מותשות, סבא הביא אותי למלון שמה אני ודנה עלינו לחדר שלנו בקומה הכי גבוהה במלון 11, "מחר בבוקר נתראה בי" סבא אמר והלך, "והוו איזה נוף!" אמרה דנה בשמחה, "מושלםם!" שנינו הסתכלנו, פתאום שמענו רטט כזה קטן! צרחתי, "קיבלתי הודעה!!"רצתי אל האייפון, "וה וה איזה התרגשות!" דנה צחקה, "מזאק!" המשכתי , וקראתי את ההודעה, "היי ונוס , סליחה שברחנו ככה מקודם…באלך ניפגש בערב? אני יחכה לך ולדנה למטה:)" דנה התעלפה על המיטה, אני ניסתי להגיד משהו, "רגע…" אמרתי, "זה אומר ש..?"
"הארי ….גם?" שאלתי, חיכתי לצרחה מדנה, אבל לא היה לה קול! היא פשוט התחרפנה באותו רגע, "אני…אלך להתקלח" היא קמה על רגלייה, ונכנסה לחדר אמבטיה, היה מוקדם בצוהריים, ואני הייתי ממש עייפה, התיישבתי על המיטה שכבתי אחורה…ונרדמתי, קמתי לשמע MTV , כל השיער שלי היה הפוך ראיתי את דנה מול המראה מתארגנת , "שיט" מילמלתי, "ניסתי להעיר אותך" היא אמרה, "חח אני אתקלח " אמרתי ורצתי להתקלח, סידרתי את שיערי השחור הארוך, התאפרתי מושלם, "ייאלה קחי" דנה באה אליי עם המחליק בידה, "תעשי לי" היא חייכה, "חיימ! השיער שלך כבר חלק מקלות לא מספיק?" אמרתי, "אני רוצה בביליס את עושה הכי יפה" עשיתי לה , שנינו התייפנו הכי שאפשר וירדנו למטה, ראיתי את זאק עומד בכניסה למלון המפואר הזה, "בואו מהר צריך להביא את הבנים.." הוא אמר והתחיל להתקדם, "אין הי …מה קורה.? "שאלתי והוא התחיל לצחוק, "זה חשוב" הוסיף" הבנים?" דנה שאלה, "כן הם לא יוכלים לצאת איתי…ככה סתם יהרגו אותם מסכנים…המעריצות האלה……"הוא צחק, "מעריצות" חשבתי לעצמי זהו הוא התתכוון לוואן דירקשיין אני ודנה התסכלנו אחת על השנייה, אוי מי גוד!!


תגובות (5)

תמשיכי!!!

19/10/2012 05:24

תמשיכי!!!

19/10/2012 07:09

היי סליחה שאני לא מתייחסת לסיפור שלך כרגע כי לבטח הוא מעניין כרגיל אך אני רוצה לומר משהו לכל המגיבים לדעתי צריך להאריך את התגובה לגבי סיפור זה או אחר כי זה נותן הרגשה מאד טובה לכותב – זו דעתי האישית תודה ממני בקי ♥

19/10/2012 07:13

מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19/10/2012 07:58

תוודה:) ממשיכה

19/10/2012 09:28
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך