Bloddy bomb
תהנו

פרק 2- תקועים במעלית

Bloddy bomb 31/01/2023 354 צפיות אין תגובות
תהנו

תומר היה בדרכו חזרה לבית שלו, בשביל גל הוא היה אורח בלתי קרוא. הוא לא היה מסוגל לקחת אחריות גדולה עליו.

אם היו נותנים לו הזדמנות לבחור, אם לגור אצל אימא ואבא.

הוא היה בוחר באבא שלו ללא היסוס מיותר , כי אבא שלו היה איתו מאז שהיה קטן. הוא היה בטוח שאמו לא אהבה אותו . מפני הוא תעב אותה ורצה להיות קרוב רק לאבא שלו.

האמת , הוא לא רוצה להיות המנהל במקום אביו. לא מתאים לו לנהל את החבר'ה משום שפירסום אף פעם לא עניין אותו.

הוא נזכר בימים הרחוקים שבו היה ילד קטן, שהתגעגע מאוד לאימו.

הלוואי שהיא הייתה יותר פה מאשר בארצות הברית. הלוואי שהיא לא הייתה עוזבת אותו והולכת לגור בחוץ לארץ.

-פלאשבק-

גל היה בן שלוש. הוא נותר לבדו , שכוב על המיטה כשעיניו תרות אחר אחיו הקטן. חמש שנים מפרידות ביניהם. הוא היה האח המועדף על אביו.

למרות התחרות ששררה ביניהם, לתומר לא הפריע שגל מקנא לו. כל מה שאביו עשה למענו , נראה כמו נס מבורך משמיים.

תומר אהב מאוד להסתכל אל מעבר לחלון. אולי אימא שלו מסתובבת אי שם ברחוב ושואלת לשלומו.

הוא רק בן שמונה ואחיו הקטן גל בן שלוש. מהם הם יודעים מהחיים? שום דבר וחצי.

גשם זלעפות ניתך ארצה , נדמה שעוד סערה תפרוץ כאן.

כמו סערת הרגשות הגועשת בליבו, הוא רוצה לזעוק לעולם את מה שהוא מרגיש בתוכו. פיו אטום מרוב הלם על עזיבתה של אימו.

-סוף פלאשבק-

תומר עצר את נשימתו. ברגע שהוא יגיע לבניין של החברה. הוא ינסה לברר עם אבא שלו מי המנהל שם.

אם הוא יקבל את האחריות עליה, איך הוא יסתדר? לכל דבר יש פעם ראשונה. בשבילו זו טבילת אש שהוא צריך לצלוח אותה.

הוא יהיה מוכרח להוכיח את עצמו, אחרת אביו יתאכזב ממנו קשות.

הוא יצא מהטנדר לבוש כהלכה, הוא הלך לאט כמו דוגמן המתחיל את תצוגת הבכורה שלו.

הבנות התלהבו כאשר ראו אותו הולך ומתקרב לעבר הבניין, תומס היסה אותן בהיכנסו דרך פתח המחסום. הוא חייך וקרץ לעברן.

*

בתאל נכנסה למשרד של אגם. היא התחילה לחטט בחפצים שלה. היא הייתה להיות אגם ליום אחד, מתמיד היא אהבה לעצב. מחשבותיה נותרו בגדר חלום רחוק שלעולם לא יתגשם.

כשהיא הסתובבה קדימה , היא התנהגה כאילו היא הייתה מופתעת. אגם נעצה בה מבט נוקב ותהתה בינה לבין עצמה איך להיפטר מאחותה הקטנה אחת ולתמיד.

" מה את עושה? את מרגלת אחריי או מה?" שאלה אגם בזעם .

היא הייתה בטוחה שבתאל עוקבת אחריה כבר הרבה זמן.

" התגעגעתי אלייך אחותי, אז כאן את עובדת." אמרה בתאל בחיוך מאוזן לאוזן, היא נראתה מרוצה מכך כי זאת הייתה עבודת החלומות שלה.

" ברחת מהמכולת כי התגעגעת אליי?" אמרה אגם בהתרגשות מזויפת ועשתה את עצמה מזילה דמעה כביכול.

בתאל יצאה משם כדי להתחמק מאחותה, היא נכנסה למעלית , היא שיחקה בכפתורים ואיכשהו היא מצאה את עצמה בתוך סיוט מתמשך.

תומר קלט שהמעלית הייתה תקועה. הוא לא ידע שבתאל הייתה לצידו כשהדבר שהכי פחות ציפה לו , קרה בסוף.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך