פרק 2: מתח בסיכון גבוה

Bloddy bomb 03/11/2022 190 צפיות אין תגובות

שבועיים עברו מאז הפעם האחרונה שעדן דיבר עם אודיה. מהתקשורת לא נשמע אפילו ציוץ אחד.

ההיסטריה והשיגעון סביב פרידתם המשונה לא נרגעה, המעריצים דרשו תשובות חותכות שיסבירו את האבסורד שבדבר.

אודיה לא נכנסה לבדוק טוקבקים שנכתבו בכאב על הפרידה שלה מחסון. מה הם מחפשים, בעצם?

למה הם מתעקשים לדעת? הרי כל מה שנעשה זה לטובה.

הם החליטו להיפרד מכיוון ששני הצדדים הסכימו שעדיף לא להמשיך משום שעדן לא יכול עם כל הפרסומים שהעיתונאות הצהובה החליטה לפרסם בתשקורת הישראלית.

מתח בסיכון גבוה יכול להרוג בן אדם שינהג בקלות ראש, בטוח שיש מישהו שנפגע מהשקרים הנלוזים שקיבלו הד חזק וצורם מהמעריצים.

אנשים מסוימים ניזונים ממידע קל וזמין מן הרשת הפרוצה המגיעים באתרי אינטרנט שונים ומגוונים.

עדן חסון הודיע כי במופע הבא כעבור שלושה חודשים , הוא מתכוון לארח את הזמרת אודיה שוב.

הזמרת אודיה ביטלה את האישור הסופי לכך שהיא באמת מסוגלת לקיים מופע נוסף בבריכת הסולטן שבירושלים לצד עדן .

היא לא נתנה לרכלנים באשר הם ליהנות מניצחונם.

היא אפילו לא תיארה לעצמה לעוצמת הכעס והאכזבה של המעריצים שלה כאשר הם ישמעו את החדשות ביום שלישי בערב.

אודיה לא רצתה לאשר את הדברים שנאמרו בעבר עליה ולומר שהפרידה ביניהם הייתה סתם.

עדן טרם פרסם הודעה על כך שהם נפרדו כל אחד משניהם לדרכו האישית שהם בחרו לעצמם.

לאחר שנה וכמה חודשים, כשעדן פתח את דף האינסטגרם , הוא הופתע ממה שהמעריצים שלחו לו.

בהשפעת ההשראה של מכתבי המעריצים הוא כתב עליו ועל אודיה שיר בפרץ רגעי של מוזה שמגיעה לביקור קצר. הוא נתן לשיר כותרת " עושה לי צרות."

לאחר מכן, הוא שלח את הסקיצות לאודיה בתקווה שתיתן לו ביקורת כלשהי.

אודיה לא הגיבה ולא שלחה תגובה לעדן. היא לא רצתה להטעות את לב המעריצים , זה יראה כמו בגידה באמונם.

עדן לא הבין מה קורה לאודיה, אולי השיר שכתב בהשפעתה לא מצא חן בעיניה כי המנגינה שחסון חיבר הזכירה לה את מה שהיה ביניהם.

היא תנסה לשכוח אודותיו, כל עוד היחסים שלהם יישמרו ביחד . היא תוכל להמשיך לחיות את חייה בשלווה ובנחת.

עדן המשיך בשלו ולא התייאש, הוא שקע בהופעותיו ולא עניין אותו שום דבר אחר.

אודיה הלכה לבר להשתכר ולשכוח קצת מצרותיה. היא לא רצתה להיזכר במה שקרה בערב למחרת. עדן נכנס למחשבות שלה.

היא לא הפסיקה לחשוב עליו, הוא חדר עמוק לליבה.

הלב שלה פעם בחוזקה. היא מעולם לא הרגישה כך לאף גבר בחייה.

" הלוואי שתהיה פה, עדן." אמרה בלחש והתמכרה לטיפה המרה גם אם לא הייתה רגילה לשתות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך