פרק 2: הרגש שהוביל אותי אליך
"טוב זה לא משנה עכשיו, עוד כמה דקות יבואו חבורת אנשים תיזרמי עם מה שאני יעשה"
חשבתי לעצמי: חבורת אנשים בסמטה חשוכה
במה הוא מעורב , הרגשתי מפוחדת .
אחרי כמה שניות הוא קרע לי את השמלה , היא נהייתה קצרה מאוד.
הוא קרע לי גם את הכתפיות .
אני בטוחה שאם אנשים היו רואים אותי הם היו חושבים שאני איזשהי זונה.
עמדתי מול אותו המיסתורי ושאלתי\"איך קוראים לך?\" \"זה מה שאיכפת לך עכשיו?! אני עסוק בזה שלא תסתבכי\" הוא דאג לי ,זה אומר שהוא באמת מסובך במשהו.
\"טוב קוראים לי אלכס ואני בן 19 זה מה שאני יכול להגיד לך\"
למרות שאני יודעת שאני מסתבכת במשהו אני עדיין חייכתי אליו.
זה שהוא אמר את השם שלו זה אומר שהוא בוטח בי , ככה הרגשתי .
אחרי כמה דקות נכנסו לסמטה חבורת אנשים כמו שאלכס אמר שיקרה.
\"אלכס אחי טוב לראות אותך\"אמר אחד האנשים
\"אלכס אתה ניראה טוב\" אמרה אחת הבנות וניגשה אל אלכס ורצתה לנשק אותו אבל ראתה אותי.\" אלכס יש לך מישהי או שזאת עוד אחת מהבנות השרמוטות שלך?\"
פחדתי מהאנשים ,הם היו הרבה והם היו יותר גדולים ממני .
אלכס הסתכל על אותה בת חייך ואמר\" אנה את מכירה אותי, ממתי יש לי מישהי\"
אלכס חייך אליה ואז הסתכל עליי,חייך ושם את היד שלו על הברך שלי בזמן שישבנו על אחד מהארגזים שבסמטה.
\"טוב מספיק דיבורים הבאתם לי את מה שרציתי?\" אמר אלכס וחייך
\"כן הבאנו לך קח\"אמר אחד האנשים והביא לאלכס שקית חומה היא ניראתה קלה אבל מפוצצת.
אלכס לקח את השקית והוציא מהתיק השחור שלו חבילת שטרות ונתן לאיש .
ברגע שראיתי את זה הבנתי שאני מסתבכת במשהו.
אותו האיש התקרב אליי ,התישב לידי ושם את היד שלו על הברך שלו ואת היד שנייה שלו העביר בשיער שלי \"אם את רוצה להרוויח עוד כסף את מוזמנת תמיד אליי הביתה\"
הוא התקרב אליי עוד יותר ולחש לי באוזן \"לאלכס יש את המספר שלי תבקשי ממנו\"
האיש בא לנשק אותי אבל אלכס משך אותי
\" טוב לה עם הכסף שאני משלם לה\" אמר אלכס והעביר את היד שלו על המותן שלי .
אחרי שכולם אמרו שלום לאלכס הם הלכו.
הרגשתי הקלה ונשמתי לרווחה.
\" מי האנשים האלה ומה קניתה מהם?\"
\"זה לא עיניינך את יכלת לסבך הכל ולסכן אותי ואת עצמך\" אלכס היה ניראה מודאג.
\"מה הם חשבו שאני זונה?\"
\"אז לא הם חשבו שאת הבייביסיטר שלי, נו באמת את רצינית?!\" אלכס צחק וחייך אליי.
\"זהו עכשיו תלכי הביתה ואל תעקבי אחריי\"
רציתי ללכת ולברוח כבר מהמקום הזה, אבל פחדתי לצאת ככה וללכת הביתה , הייתי לבושה כמו זונה .
\" אני לא יכולה ללכת ככה \" אמרתי לאלכס והצבעתי על הקרעים של השמלה.
אלכס הסתכל עליי צחק והוציא מהתיק שלו ז'קט בצבע שחור \"קחי\" החזקתי את הז\'קט אבל לא הבנתי מה אני אמורה לעשות איתו.
אלכס הסתכל עליי צחק ,לקח את הז\'קט וקשר אותו מאחורי מסביב לשמלה.
הרגשתי מפוחדת ומרוגשת באותו הזמן .
הלב שלי פעם פעימות חזקות.
אלכס התחיל ללכת ואמר\"להתראות ואני מקווה שלא ניפגש שוב פעם\"
תגובות (0)