פרק 2 הנערה החדשה♥ +דמויות
רדו לרציתי להוסיף שם יש את התמונות של הדמויות :)
מהפרק הקודם:
המורה הציגה אותי מול כולם, ופול…בכיתה שלי! איזה כיף..ופתאום מישהי נכנסה
"סליחה על האיחור אבל את יודעת המורה..לקח לי מלא זמן להתארגן ! ולהתאפר גם עד שבחרתי בגדים…"אמרה הנערה שנכנסה היא לרגע הסתכלה על המורה מכף רגל ועד ראש, ואז הוסיפה: "בעצם את לא יודעת" וצחקה, גם כל הכיתה צחקה, אני התאפקתי לא לצחוק, "לא מצחיק נעמי שבי במקום!" אמרה המורה והשתיקה את כולם, אני עמדתי עדיין ליד המורה ראיתי שנעמי קרצה לפול וחייכה אליו, "יש מצב שהם חברים" חשבתי לעצמי,
"טוב סילבר" המורה לא סיימה לדבר ונעמי אמרה: "סליבר?! איזה שם חמוד מאיפה באת?" באתי להגיד לאס וגאס אבל המורה עצרה אותי ואמרה: "נעמי אשמתך שאיחרת תדברו אחר כך שבי סילבר" התיישבתי ליד נעמי והמורה התחילה לחפור על התקנון ,באמצע השיעור שמתי לב שפול הסתכל עליי חייכתי אליו, "מכירה אותו?"שאלה נעמי "את מי ?"שאלתי כאילו אני לא יודעת ,"את פול ,הוא לא מוריד את העיינים ממך" ענתה, "הממ לא ממש מקודם דיברנו הוא מצא לי את השרשרת "אמרתי ," חח אין עליו ככה הוא! " אמרה , " אתה הממ חברים?" שאלתי, מוזר שהיה לי תאומץ ,"אני ופולייש? חחחחח לאא אנחנו ידידים ממש טובים לי יש את האהוב שלי אני יראה לך בהפסקה, " צחקה, בהפסקה יצאנו ביחד היא הכירה לי את כל החברות שלה (והו יש הרבה) "הינה איתי שלי!" אמרה וחיבקה נער אחד גבוהה עם עינים ירוקות ושיער כזה בהיר, והו. היא גם הככירה לי אותו, "זה החבר שלי" אמרה והם התנשקו, לא היה לי הכי נוח לעמוד שם ,אז חזרתי לכיתה, בדרך נתקלתי בפול ,"היי סילבר מה קורה אני רואה שהתחברת עם נעמי זה נדיר להתחבר איתה! כמובן שטלוי מי " צחק פול, "כן היא דווקא דיי נחמדה" אמרתי,"ברור היא כנה ואמיתית וגם חברה טובה! אנחנו ידידים מגיל אפס רציני אין עלייה" "כן היא סיפרה לי" אמרתי והצלוצול נשמע, חזרנו לכיתות "היי איפה היית חיפשתי אותך " אמרה נעמי, "כן העדפתי ללכת משם מאשר לראות אותך ואת איתי את יודעת…"אמרתי ושנינו צחקנו, ובדיוק המורה נכנסה ,"מה מצחיק?!" שאלה אותנו ,"המכנסיים שלך " צחקה נעמי וכולם נקרעו בצחוק אחרייה, אפילו אני, "נעמי עכשייו תצאי מהכיתה!" צעקה המורה ,נעמי יצאה ועדיין צחקה, גם אנחנו, "להירגע כולם! על היום הראשון אני צריכה להרים ת'קול מה זה גן ילדים ?!" הוסיפה המורה בכעס וכולם נרגעו, "מה הפסדתי?" שאלה נעמי שנגמר היום, "חח חפירות של המורה" צחקתי ,"יופי מזל שיצאתי לא מספיק לי שנתיים עם המורה הזאת עכשיו עוד שנה!"
"הי בנות מה הולך?" שאלה לוסי, (חברה טובה של נעמי) ,"מושלם פשוט " נעמי אמרה בציניות וחזרנו שלושתנו, שהגעתי הביתה סיפרתי להוריי איך היה, "שמחה שנהנהת" אמרה אמי, רצתי לפייסבוק ועידכנתי אותו גם חיפשתי את פול שם בדיוק רציתי ללחוץ על שלח בקשת חברות אבל הוא הקדים אותי ושלח ,אישרתי ושנייה אחרי זה הוא שלח לי בצאט הודעה…..
תגובות (17)
את יכולה להביא לי תאתר שממשיך את מלך השיכבה אני במתח ואני לא מוצאת אותו
ותמשיכיי
תודה ומלכת השכבה לא המשיך בסוף… הוא השתנה בבלוג הזה- http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=804725&blogcode=13384926
אולי אני ימשיך אותו אבל אין לו הרבה קוראים ניראלי…
אני אהבתי מאוד את הסיפור אם מאי למה את לא ממשיכה אותו
כי זה היה ממזמן ולא הרבה הגיבו
הההההההההההההההההההההההםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי דחוף זה סיפור מושלם יש לך סגנון חמוד של כתיבה(אם את שואלת "זה אמור להיות מחמאה " אז ככככככןןןןן)3>
הההההההההההההההההההההההםםםםםםםםםםםםםם
תמשיכי דחוף זה סיפור מושלם יש לך סגנון חמוד של כתיבה(אם את שואלת "זה אמור להיות מחמאה " אז ככככככןןןןן)3>
אז את יכולה ה <3להמשיך אותו ממש נכנסתי אליו וזה ממש עניין אותי בבקשהההה
מהמםם תמשיכי!!!
ולוסי מהממת!!
תוודה לכולםם♥ ונראה אם אני ימשיך את מלכת השכבה… זה ממשיך בקרוב
פרק מושלם!!! ♥♥ תמשיכי דחוף!
פרק מושלם!מחכה להמשך!ואם בא לך תיקראי את הסיפורים שלי יש לי על וואן די ועל ערפדים וזאבים אם בא לך ליקרוא את מוזמנת ;) מקווה שתמשיכי במהירות!
יוואוו איזה פרק מושלם!! ואיתיי חתייךך הורס חחח פול פחות אפשר להגיד אפילו לא מזכיר לי את ז'סטין חחח אבל איתי חתיךך יש מצב שהיה איתם משהו?? חח ומעניין מי זה גייס ?? המראה כאילווו וגם הדמות!
ונעומיי הכי יפה שם!! חשבתיי היא מגעילה כזאת כאילו "מלכת הכיתה" אבל מתברר שהיא חמודה חחח
אזז אני בינתיים אוהבת את איתייי הוא חתייכייי חח אני כבר זוכרת את כל השמות בעל פה חח את כותבת מושלם עם סיפור מושלם המשךךך בדחיפותתת!!!
ואני ישמח אם תקראי את הסיפור שליי זה על זאבים וערפדים ועל טבעיייי וכל מיני חחח :)))))
תוודה לךך וכולם שוב שבת שלום..ואני גרה באשדוד איפה שכל הרקטות וזה:\ אז בקרוב ממשיכה…
בבקשה :))
ואני מקווה שאף אחד לא יפגעע ושזה כבר ייגמרר!!
תמשיכי גם את זה , וגם את מלכת השיכבה !!
התאהבתי ב'מלכת השיכבה ' ..
תמשיכי אותו מייייידדדדד !! ברור ?!??
חח מלכת השכבה בקרוב וזה מחכה לאישור :) המשכתי