תגובות ודירוגים ממשיכה ♥ אשמח לביקורת .

פרק ראשון – מה שהיה בחופש הגדול נשאר בחופש הגדול.

07/07/2015 760 צפיות תגובה אחת
תגובות ודירוגים ממשיכה ♥ אשמח לביקורת .

היום הראשון לחופש הגדול התחיל
ההורים נוסעים לשבוע מהבית , וזה מה שאומר שלי ולאליאב יש בית ריקקקקקק!
אביאל:׳אני מזמין בלילה חברים,תזמיני חברות אם באלך ׳ אמר , ושיהיו כוסיות הוסיף וקרץ
מפגר מילמלתי ועליתי לחדר , התחלתי להתקשר לחברות ולהזמין אותן .. הלכתי לנוח קצת כדי שיהיו לי אנרגיות למסיבה בערב , ונרדמתי .

~ נקודת מבט אביאל ~
התקשרתי לאלירן ולירון שיבואו ונשב אצלי עד שכולם יתחילו לבוא , ובזמן שחיכיתי התארגנתי .
חבשתי חולצת וי שחורה , ג'ינס נופל עם שרוכים לבנים , וכפכפים של נייק.
אחרי חמש דקות שמעתי דפיקה בדלת , ירדתי למטה ואלירן ולירון היו שםם ,אחים שליי אמרתי להם ונתנו חיבוק של גברים.
התחלנו לארגן תבית ללילה , להשים אלכוהול ופיצוחים על השולחן הגדול שנמצא בבריכה ואחרי עשק דקות התחילו כבר להגיע אנשים.

נקודת מבט ירדן ~
גל וטל התחילו להעיר אותי ומהר התעוררתי , התחלתי לשמוע כבר את המוזיקה , ואת האנשים למטה.
ישר שמתי בגד ים חזייה צבעונית , ותחתון שחור . ירדתי ככה למטה והלכתי לכיוון הבריכה שעברתי מול כולם , שמעתי מלא שריקות וצעקות של איזה כוסית , שווה , וכל מיני כאלה וגלגלתי עיניים.

-נקודת מבט לירון-
איזה שווה אלוקים!! איזה גוף יש לה נודר !! רגע , מה נדפק בי ?! זאת ידידה שלי .

~נקודת מבט ירדן~
אחריי כבר כולם נכנסו למים , אלירן היה שם עם כול הזולות שלו , איזה חתיך הוא ! אם רק הוא היה שם עליי , רגע על מה אני מדברת! הוא סטוציונר אסור לי לפתח אליו משהו! אבל עדיין לא יכלתי להפסיק להסתכל עליו!
מה יש ? רוצה חתימה ? שאל וגיחך .
לא עניתי לו בכלל , הוא סלם מנסה לריב איתי כמו בכול פעם. פשוט יצאתי מהמים והתיישבתי על אחד הכיסאות. והמשכתי להסתכל עליו , ראיתי אותו כמה פעמיים זורק מבט לכיוון שלי. כולם כבר התחילו לשתות ולהשתכר,
ואחרי חצי שעה שכולם כבר היו שיכורים , גל הציעה לשחק חובה או חובה.
הבקבוק נעצר על טל ואלירן ..
חובה או חובה ? טל שאלה
תחשבי קצת , מטומטמת אמר לה וחייך .
וואו החיוך שלוו !!!!!!! זה ממכר!! שתקי ירדן . פשוט שתקי.
גל:״חובה עלייך לנשק את הילדות הכי כוסיות פה״ , גל אמרה בצפייה שינשק אותה.
אלירן התחיל לקום ו״לתקוף״ את כול הבנות במעגל ואז הוא נעצר עליי , לא חשבתי לעצמי! אני את אתאהב בו! אבל אני רוצה להרגיש את השפתיים שלו על שלי! שתקי ירדן.
אלירן נישק אותי , נישקה שארכה קצת יותר מכול שאר הנשיקות … וואו הרגשתי בעננים , אני מאוהבת !

ואז ראיתי שלירון קם, ונכנס לבית שלי.
הבנתי שקרה לו משהו , רק לא ידעתי מה…

~נקודת מבט אלירן~
איזה שפתיים יש לה , ואו איך היא מנשקת!! גם כוסית , גם מנשקת טוב. וואלק מי תעצור נשיקה עם אלירן אבוטבול .
ואז לירון קם משם,ונכנס לבית של אביאל.


תגובות (1)

זה מעניין, יש כמה שגיאות כתיב. תמשיכי <3

07/07/2015 02:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך