תגובות ודירוגים ממשיכה (:

פרק ראשון – מה שהיה בחופש הגדול נשאר בחופש הגדול

07/07/2015 688 צפיות 7 תגובות
תגובות ודירוגים ממשיכה (:

היום הראשון לחופש הגדול התחילל
ההורים נוסעים לשבוע מהבית , וזה מה שאומר שלי ולאליאב יש בית ריקקקקקק!
אביאל:׳אני מזמין בלילה חברים,תזמיני חברות אם באלך ׳ אמר , ושיהיו כוסיות הוסיף וקרץ
מפגר מילמלתי ועליתי לחדר , התחלתי להתקשר לחברות ולהזמין אותן .. הלכתי לנוח קצת כדי שיהיו לי אנרגיות למסיבה בערב , ונרדמתי .

~ נקודת מבט אביאל ~
התקשרתי לאלירן ולירון שיבואו ונשב אצלי עד שכולם יתחילו לבוא , ובזמן שחיכיתי התארגנתי.
חבשתי חולצת וי שחורה , ג'ינס נופל עם שרוכים לבנים , וכפכפים של נייק.
אחרי חמש דקות שמעתי דפיקה בדלת , ירדתי למטה ואלירן ולירון היו שםם ,אחים שליי אמרתי להם ונתנו חיבוק של גברים.
התחלנו לארגן תבית ללילה , להשים אלכוהול ופיצוחים על השולחן הגדול שנמצא בבריכה ואחרי עשר דקות התחילו כבר להגיע אנשים.

נקודת מבט ירדן ~
גל וטל התחילו להעיר אותי ומהר התעוררתי , התחלתי לשמוע כבר את המוזיקה , ואת האנשים למטה.
ישר שמתי בגד ים חזייה צבעונית , ותחתון שחור . ירדתי ככה למטה והלכתי לכיוון הבריכה שעברתי מול כולם , שמעתי מלא שריקות וצעקות של איזה כוסית , שווה , וכל מיני כאלה , גלגלתי עיניים.

-נקודת מבט לירון-
איזה שווה אלוקים!! איזה גוף יש לה נודר !! רגע , מה נדפק בי ?! זאת ידידה שלי .

~נקודת מבט ירדן~
אחריי כבר כולם נכנסו למים , אלירן היה שם עם כול הזולות שלו , איזה חתיך הוא ! אם רק הוא היה שם עליי , רגע על מה אני מדברת! הוא סטוציונר אסור לי לפתח אליו משהו! אבל עדיין לא יכלתי להפסיק להסתכל עליו!
מה יש ? רוצה חתימה ? שאל וגיחך .
לא עניתי לו בכלל , הוא סתם מנסה לריב איתי כמו בכול פעם. פשוט יצאתי מהמים והתיישבתי על אחד הכיסאות. והמשכתי להסתכל עליו , ראיתי אותו כמה פעמיים זורק מבט לכיוון שלי. כולם כבר התחילו לשתות ולהשתכר,
ואחרי חצי שעה שכולם כבר היו שיכורים , גל הציעה לשחק חובה או חובה.
הבקבוק נעצר על גל ואלירן ..
חובה או חובה ? גל שאלה
תחשבי קצת מטומטמת .אמר לה וחייך .
וואו החיוך שלוו !!!!!!! זה ממכר!! שתקי ירדן . פשוט שתקי.
גל:״חובה עלייך לנשק את הילדות הכי כוסיות פה״ , גל אמרה בצפייה שינשק אותה.
אלירן התחיל לקום ו״לתקוף״ את כול הבנות במעגל ואז הוא נעצר עליי , לא חשבתי לעצמי! אני אתאהב בו! אבל אני רוצה להרגיש את השפתיים שלו על שלי! שתקי ירדן.
אלירן נישק אותי , נישקה שארכה קצת יותר מכול שאר הנשיקות … וואו הרגשתי בעננים , אני מאוהבת !

ואז ראיתי שלירון קם, ונכנס לבית שלי.
הבנתי שקרה לו משהו , רק לא ידעתי מה…

~נקודת מבט אלירן~
איזה שפתיים יש לה , ואו איך היא מנשקת!! גם כוסית , גם מנשקת טוב. וואלק מי תעצור נשיקה עם אלירן אבוטבול .
ואז לירון קם משם,ונכנס לבית של אביאל.


תגובות (7)

נשמע מעניין:) וכמה המלצות: לא להכפיל את האותיות כמו ריקקקק אפשר לכתוב ריק!! ולכתוב קצת יותר בשפה גבוה אפילו עם זה סיפורי ערסים (ועם אל אז סליחה פשוט זה קצת נשמע ככה) ותעשי את העלילה קצת יותר איטית לדעתי ולפרט יותר על הרגשות והתחושות:)) אני חושבת שאני יעקוב אחריי הסיפור בהצלחה:)))))

07/07/2015 21:05

    קודם כל , תודה (:
    אני אקח את ההערות לתשומת ליבי , ולא ממש ערסים , כאילו זה מתחבר בקטנה .
    אני יודעת שזה נראה כמו עלילה צפויה ,כי כול סיפורי ערסים *כמעט* דומים , אבל עדיין. אני נראה לי הולכת בכיוון אחר (:
    תודה ! (:
    וכן לא פירטתי , כי לא ממש הספקתי .אבל את זה כבר יראו בפרקים הבאים :)

    08/07/2015 00:05

    הא , ותאיר בן שבת , לא ממן :)

    08/07/2015 00:05

זה באמת יפה , אני מצטרפת לתגובה שמעלי , יש הרגשה שהתאחדות הדברים היא מהירה מדי , וחסר לי קצת הרגשות של הדמיות והשפה עדיף שתהיה בנונית ולא במשלב יחסית נמוך מקווה שלא נפגעת מדברי בהצלחה רבה ואשתדל לעקוב :-)

07/07/2015 21:45

    תודה! , לא נפגעתי , לקחתי לתשומת ליבי ! :)

    08/07/2015 00:08

שהתרחשות *

07/07/2015 21:45

אהבתיי הכול! תמשיכי..;)

08/07/2015 01:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך