עכשיו כבר מאוחר מידיי – פרק אחרון.
"עכשיו כבר מאוחר מידיי" קולה של רון הדהד בראשי, לא יכולתי שלא להיזכר בטיול שעשינו בנחל עמוד לפני שנה ביחד, איך הייתה רצה קדימה וצועקת לי שהיא אוהבת אותי ואני הייתי צריך למצוא אותה, ואיך היתה מתעצבנת עליי שהייתי נעמד עם חיוך של דביל ונהנה לשמוע את ההד שלה חוזר על עצמו שוב ושוב שהיא אוהבת אותי.
"עכשיו כבר מאוחר מידיי כדי שסיפור האהבה הזה יצליח" לחשתי לעצמי מוקף בחומות של בדידות שבניתי לעצמי בשתי ידיים ויותר מידיי טעויות, מאוחר מידיי כדי להתייבש מהדמעות, ומאוחר מידיי כדי לשקוע בחלומות.
"תאכל את הדיסה שבישלת לעצמך מהמתכון המיוחד שהורדת באתר האינטרנט המוכר לך כל כך טוב, "אהבה וכל מה שהורס אותה", הידוע בדייסות המרירות והטעימות עד כאב" אמרתי לעצמי, מאוחר מידיי להתנצל, וכבר מאוחר מידיי לאסוף את הרסיסים של רון ושלי מהריב האחרון, כל כך הרבה עבר מאז הפעם האחרונה שחייכת לי רון יפה שלי, אני כל כך מתגעגע אלייך אהובה שלי.. מתגעגע למגע הציפורניים שלך על הגב שלי, מתגעגע לחיוך שלך, מתגעגע לאהבה שלנו, מתגעגע לביחד שלנו, מתגעגע לשיחות הארוכות שלנו לתוך הלילה, מתגעגע להתגעגע אלייך ולדעת שיום שישי אני חוזר מהמילואים ואת כבר תחכי לי בבית, מתגעגע לריח שלך ולקול שלך ולטעם שלך, מתגעגע לשינה העמוקה שלך בין הידיים שלי, מתגעגע לצחוק המתגלגל והאמיתי שלך כל פעם שהיינו משחקים על המיטה והייתי נופל בכוונה כדי להצחיק אותך, מתגעגע לאכפתיות שלך, מתגעגע לויכוחים שלנו ולסקס המדהים שהיה מגיע לאחר מכן, מתגעגע לראות אותך מתרגשת כל פעם שדיברנו על עתיד משותף עם בית וילד שמנמן משחק בגינה עם גור כלבלבים שיגדלו ביחד ויעשו לחברים הכי טובים אחד של השני, ובעיקר רון שלי, בעיקר אני מתגעגע ללחישה הנעימה שלך שהכל יהיה בסדר. את כל כך מרגיעה אותי רון, אני לא אותו בן אדם מאז שעזבת, העצבים שלי הם אוכלים אותי מבפנים, הם והכעס שנתתי לך ללכת לא מרפים ממני.
מחפש אהבה בכל חיוך מטומטם ושקרי שחולף מולי ברחוב, כולם כאלה שקרנים רון, "אתה תהיה בסדר, היא כניראה לא האחת". אבל זה לא נכון דובי שלי, רק את יודעת את האמת שלנו, נכון דובי?
דובי היה הכינוי שנתתי לרון בחיבוק הראשון שלנו שהגיע מיד אחרי הנשיקה הראשונה שלנו, היא הייתה אוהבת להכנס לי עם הראש בתוך החזה כל פעם שחיבקתי אותה, כאילו היתה דובי קטן שחיפש אהבה. אני כל כך אוהב אותך רות והלוואי שהיית פה לידי כדי לראות כמה אני מתגעגע אלייך.
הציעו לי עבודה בארה"ב הברית לתקופה ארוכה ואני לא יודע מה לעשות, אני לא רוצה לעזוב את הארץ בלי לדעת שאת מחכה לי פה או טסה איתי, בסרטים זה נראה כזה קל, הגבר עולה למטוס, כמה סצינות שממחישות שחלף הרבה זמן מתנגנות בטלוויזיה ואז הוא חוזר לארץ והם מממשים את אהבתם אחד לשניה, אבל אני כבר מזמן לא מאמין בטלוויזיה ובשקרים שלה, אני מאמין בך רות ואם את לא פה עכשיו את כניראה לא תהיי פה יותר..
ועכשיו רות עכשיו כבר מאוחר מידיי בשבילי להתגעגע ובכל זאת את כל כך חסרה לי פה דובי.
תגובות (5)
וואו באמת שאהבתי ממש את מה שכתבת.. בסוף החלפת את רון ברות זה בכוונה?
ואני ממש באותה הדילמה שלך של לעזוב לארצות הברית או להישאר..
תודה רבה:)) כן האמת שהחלפתי בכוונה
מוזר לי להגיד שאני אוהב מישהי ושזו לא רות בגלל זה שיניתי לרות… ובנןגע לארהב מקווה שזה יסתדר לך
זה מקסים
תודה רבה :)