עולם חדש -אהבה חדשה פרק 1
היי אני איימי בת 16 וחצי מתל אביב אני אמריקאית במקור אבל ההורים שלי נסעו לשליחות לארץ.
יש לי שיער חום שטני עם פס בלונדיני שצבעתי ועיניים ירוקות עוד שבוע אנחנו טסים בחזרה לארצות הברית לLA העיר שגדלתי בה עד גיל 5 …
-סיפור –
׳את מאמינה שעוד שבוע אני לא יראה אותך יותר ׳שאלה קים והסתכלה עליי במבט עצוב
׳כן׳ הסתכלתי עליה וניסיתי לא לבכות
יצאנו מהבית שלי ליום אחרון שלי בבית ספר כי בכל שאר הימים אני צריכה להתארגן כי צריך לאסוף את כל החפצים……. נכנסתי לכיתה ופוצצו עלי קונפטי כל השיער עף לי על העיניים וכל השתתקו תוך 5 שניות העפתי את השיער והתחלתי לצחוק כולם אחרי התחילו לצחוק ובסוף המסיבת פרידה המדהימה שהם הכינו לי המורה עצרה אותנו והיינו צריכים להמשיך ללמוד .
׳לזה אני לא יתגעגע ׳ לחשתי לרותם והיא צחקה בשקט
כשנגמר היום כולם קפצו עליי והרוב בכו וחיבקו אותי …..
אבל לקים אני הכי יתגעגע היא הBFF שלי
-כעבור שבוע-
קים , מיכל,נוי,לילי,רונית , אביגיל, שיר ושוהם ישבו על הספסל שמחוץ לבית שלי איתי ודיברנו על איך נשמור קשר ואיך היינו פעם וצחקנו עד שאמא שלי אמרה ׳בואי איימי ׳ ואני אבא ואמא שלי נכנסנו למונית שהביאה אותנו לשדה התעופה….. עברנו את כל הבדיקות והגעתי לקטע הכי אהוב עליי הדיוטי פרי , מצאתי שם את כל הדברים שאני אוהבת קניתי 3 אדומים חדשים 4 צלליות ,מסקרה,פודרה ו3 בשמים חדשים (: עכײַו נעבור לחנות נבגדים ;-)
התיישבתי במטוס אחרי השופינג ונרדמתי ׳איימי תתעוררי ׳
שמעתי את אמא לוחשת וראיתי שאנחנו כבר לא באוויר קמתי ופיהקתי ומתחתי ידיים לצדדים
נסענו במונית לבית שהיה שלנו הוא היה מדהים מבחוץ וואו גינה ענקית וילה ענקית פשוט מדהים !!!
נכנסתי לבית והלכתי לחדר המדהים שלי … ונרדמתי ל10 שעות קמתי בשמונה בערב חח רציתי לצאת קצת לראות את העיר לבשתי שורט שחור גבוה וגופיה לבנה תמונה וסניקרס שחור זהב ויצאתי
מישהו עם בקבוק ביד התקדם אליי וצעק׳היי ילדה תעצרי ׳
התחלתי לרוץ….
———————————————————————————————
יצא לי פרק מכוער אבל זה כי אני חולה עכשיו ואינני כח להשקיע מחר אני ימשיך ….
תגובות (8)
תמשיכי
אני ימשיך כשאני ירגיש יותר טוב כי אני מאוד חול. עכשיו
תמשיכי ותרגישי טוב!
תודה (:
אני ממשיכה עכשיו
תמשיכי לפי דעתי יכול לצאת מזה סיפור מהממם ויפה וגם מושך שאולי יום אחד תוכלי להוציא אותו לאור ואולי גם להוציא סרט עליו אבל זה יקרה רק אם תמשיכי את הסיפור ותשקיעי בו וזה שאת חולה תנצלי את זה ותכניסי את זה לתוך הסיפור אבל אני לא מתכוונת שזה טוב שאת חולה אז תרגישי טוב!
תודה (: אני כתבתי המשך לסיפור אבל הם צריכים לאשר אותו או משו כזה…..
בקר טוב גלי ברוכה המצטרפת לאתר "סיפורים" ראשית מאחלת לך שתבריאי מהר מהר ותמשיכי לכתוב כי הסיפור שלך נראה מאד מעניין ♥
בקי תודה רבה את מדהימה אני רוצה להגיד שהסיפורים שלך נותנים לי השראה !