כל פעם שתיהיה אפילו תגובה אחת אני אעלה סיפור חדש . אני מאוד מקווה שתשתפו פעולה . תודה :)

סתם עוד מפורסם .. פרק 2

23/08/2014 690 צפיות 5 תגובות
כל פעם שתיהיה אפילו תגובה אחת אני אעלה סיפור חדש . אני מאוד מקווה שתשתפו פעולה . תודה :)

בגלל שהייתה לי תגובות ושווה לי לכתוב ויש למי לכתוב אז אני ימשיך .
באותו רגע הבשורה .. חשבתי שהלכו חיי ..
"אביגילוש אבא ואי החלטנו והגענו למסקנה מכיוון שאנחנו עובדים עד שעות הערב המאוחרות , ולקטנים יש בייביסיטר ואח הגדול שלך הולך לעבור לדירה משל עצמו ..
את הולכת לעבור לפנימייה .. "
באותו רגע חשכו עיני . אני ? פנימייה ? מה אני יעשה שם ? אני סך הכל ילדה ומה אני צריכה פנימייה סגורה עכשיו שישנים שם כל השבוע ובאים רק לשישי שבת .. ? מה עם חברות שליי הידידים שליי המורים שלי הכול הלך לפח ? אני לא מאמינה ..
התחלתי לפרוץ בבכי , לא האמנתי שזאת הולכת להיות המציאות החדשה שליי .. פנימייה ? ..
שבוע עבר מאז הבשורה .. לא משנה כמה התחננתי , בכיתי , עשיתי דרמות הצגות הבאתי חברות וחברים שיעזרו לי ! כלום .. הם פשוט לא מוכנים לוותר , אני פשוט אסבול שם
" אני לא מבינה ?!! " פרצתי בבכי " אתם רוצים למרר לי תחיים ? מה פתאום את שמים אותי בפנימייה אני לא רוצה ! אני רוצה להמשיך את שיגרת החיים שלי עם החברות שליי והבית שלי והשכונה שליי . אתם לא מבינים שהפניימה הזאת רק תהרוס לי תחיים ?
" אנחנו מצטערים ואנחנו יודעים שקשה לך .. אבל זאת המציאות ואת חייבת להתמודד איתה . , הרבה פעמים תגיעי למצבים קשים בחיים ותצטרכי לדעת איך להתמודד איתם . שם ילמדו אותך את כל זה . אני מבטיח לך שיום אחד את תודי לי על זה שאני שלחתי אותך לשם " אמר אבא . "כן בטח .." אמרתי בזלזול הלכתי לחדר וטרקתי אותה .
שבוע עבר . והינה הגיע הזמן שלי ללכת לפניימיה המטומטמת הזאת , ארזתי את כל חפציי בגדים נעלים הכל . נפרדתי מהאחים שליי , מעומר , יהיה לי כל כך קשה בלעדיוו ובלי הקטנים שליי .
אוף אני שונאת את החיים שלי אמרתי .
נסענו במכונית ..


תגובות (5)

זה הולך להיות סיפור טוב, אני עוקב ואמשיך לעקוב!

24/08/2014 00:10

אין דבר כזה "בגלל ש", יש דבר כזה "בגלל ה" או "מכיוון ש"…
שהייתה לך תגובות? אם כבר שהיו לך.
*אמשיך
אין דבר שתי נקודות ואופן הכתיבה של סימני הפיסוק שלך לא נכון. זה או נקודה אחת או שלוש. ובכל מקרה את צריכה להצמיד אותן לאות שלפניהן ולעשות רווח לפני האות שאחריהן.
הניסוחים מאוד מסורבלים, חסרים לך סימני פיסוק ויש לך יותר מדי "ו".
*אעשה
שלי זה עם י' אחת.
את צריכה לעשות אנטר אחרי כל ציטוט.
תחיים? את מתכוונת את החיים? את יודעת שכתיבה ספרותית וכתיבה בווצאפ זה לא אותו דבר.
אוקיי, אלה התיקונים הספציפיים יותר.
תיקונים כללים – את חייבת לעבוד דחוף על הניסוח של המשפטים שלך. הם לא מובנים בכלל.
חסרים לך הרבה סימני פיסוק ואת גם דוחפת מלא סימני פיסוק שבכלל לא קשורים אחד לשני. כמו סימן שאלה ונקודה. מה הקשר?
הנושא חרוש. נושא לא מעניין. אני מקווה שתצליחי לגרום לנושא כזה להיות בכל זאת מעניין למרות שאני לא תולה בך הרבה תקוות…
וזהו, בערך… יש לך גם הרבה טעויות הקלדה.

24/08/2014 00:23

הוצאת פרק 2? וואלק את… שובבה.
פרק 1 היה נורעי ופרק 2 אפילו יותר, אבל את… בואנה יש לך את זה,
פרק 3 בכלל יהיה מסריח, אני אומר לך אל תפרסמי עוד פרק, חרם על הפנים היפות שלך, אחרי שתראי את התגובות על פרק 3 הפנים שלך ילבינו ויהיו לך קמטים… תקשבי לי עיניים, תפרסמי פרק 3 ואני יעריך.

24/08/2014 00:28

המשך תגובה: ואני יעריך אותך על האומץ שלך, אבל הסיפור שווה לזין.

24/08/2014 00:30

סטוריס, אתה ממש מגעיל.
גם אם אתה רוצה למסור ביקורת, יש דרך לומר דברים. אז יש דברים לשפר. תמיד יש. גם אם מספר הטעויות פה עולה על הממוצע (והוא דווקא לא), אתה לא צריך להיות כל כך מעליב, גס ופוגעני, במיוחד כשגם אתה עושה טעויות.

24/08/2014 00:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך