אני מאודד מקווהה שיהיה פה לפחות תגובה אחת , תגובה אחת זה מה שיעשה ליי טוב לדעת שלפחות יש מישהו אחר שקורא את הסיפור שליי ושיש טעם להמשיך אותו .. בבקשה תעזרו ליי

סתם עוד מפורסם .. הקדמה + פרק 1

22/08/2014 723 צפיות 2 תגובות
אני מאודד מקווהה שיהיה פה לפחות תגובה אחת , תגובה אחת זה מה שיעשה ליי טוב לדעת שלפחות יש מישהו אחר שקורא את הסיפור שליי ושיש טעם להמשיך אותו .. בבקשה תעזרו ליי

טוב אני החלטתי שאני מתחילה מחדש ומפסיקה את הסיפור ההוא כי לא הייתה בכלל פעולה ואני לא חושבת שמישהו בכלל קרה את הסיפור שלי .
אז החלטתי לכתוב חדש ואני מאוד מקווה שזה יעניין אתכם ..
אז ככה הסיפור שליי מתחיל …
__________________________________________________________________
הייי שלוום לי קוראים אביגיל ואני בת 17
אני מתולתלת נורא , לא רוזה ולא שמנה . עיניים ירוקות ושער שטני בלונדיני .
יש לי שלושה אחים
דניאל הקטן ביותר שהוא בן שלוש הוא אוהב לשחק מלא ולצייר ..
לפעמים הוא מצייר במקומות לא נכונים כמו על הקירות של הבית שלנו , ואמא כועסת ומבקשת בפעם המיליון מאבא שיביא את הדלי צבע כדיי שהם יצבעו מחדש , אבל לא נורא . הוא קטן ..
מה היה קורה אם זאת אני הייתי ? שונאת שכל הזמן משתמשים בתירוץ הזה הוא קטן !! אז מה עם הוא קטן ?
גם בגיל 71 שאני אריב איתו (סתם לדוגמא ) היא תגיד לי
"אביגיל תתחשבי באח שלך הוא יותר קטן ממך "
שונאת שעושים לי את זה
טוב חרגתי מהנושא
יש לי עוד אח אמצעי עילאי בן 7 יש לו אובססיה לחרקים הוא יודע את כל המינים , את כל הגדלים , ואת כל הספרים על כל חיה וחיה . איכ דווקא על חרקים הוא נדבק באמת ? אמא שלי שונאת שהוא מחליט שהוא מביא הבייתה את אוסף החרקים שלו כי לפעמים הם בורחים לו ואז אמא שלי משתגעת כי היא פוחדת מהם פחד מוות , ואז אח שלי עובר את ההרצאה ואת הנאום הכי גדול של אמא שכולם כבר יודעים אותו בעל פה .
"אני מבינה שאתה אוהב חרקים וזה התחביב שלך , אבל אתה לא יכול להביא אותם לפה ולא להיות אחראי עליהם .." ועוד מלא שטויות
ויש אוותי שעליי כבר דיברתי
ויש את המלאך שליי .. את עומר . עומר הוא אחי הגדול הוא בן 21 והוא עדיין גר בבית בנתיים יש לו חברה אבל אני לא סובלת אותה .. אני לא אוהבת שיש בנות שלוקחות את אח שליי , אני לא מאוהבת בו או משהו חס וחלילה פשוט הוא האח שאני הכי אוהבת בעולם הוא כמו המלאך השומר שליי , הוא עוזר לי תמיד שהלב שליי שבור או שסתם אני צריכה שיחות נפש עמוקות . הוא תמיד יהיה לצידי .
ויש את אמא ואבא שאני אוהבת אותם הכי בעולם . אבא עובד בתור רופא בבית חולים ואמא היא מורה . אני מאוד אוהבת אותם הם באמת הורים מאוד טובים ..
ויום אחד . קרה דבר ששינה את חיי ..


תגובות (2)

נשמע מעניין מאוד תמשיכי.
+5

22/08/2014 23:14

נשמע מעניין מאוד

22/08/2014 23:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך