קרדיט לחברה שלי , שעזרה לי לכתוב !

ספיר ומאי – פרק 1

19/01/2014 733 צפיות 3 תגובות
קרדיט לחברה שלי , שעזרה לי לכתוב !

נקודת המבט של מאי –
קמתי בבוקר , התארגנתי .. לבשתי חולצת בצפר לבנה , ג'ינס בהיר משופשף , וטימברלנד :) את הטימברלנד לקחתי מנוי , וואי וואי זאתי יש לה את כל המותגים !
דפקו על הדלת והלכתי לפתוח , זה היה עדי ..
תאמת ? לא היה לי כוח אליו בשיט !
-"וואי עדי אני אבוא עם חברה באוטו , אין לי כוח ללכת ברגל .. נלך מחר ? "
הוא היה נראה מבואס ובא לנשק אותי , זזתי קצת הצידה ..
-"אהה סורי אני צריכה ללכת .. ל … טוב נדבר עוד מעט , ביוש (:"
הוא יצא מהבית והמשיך לבד ..
אני כבר מעל שבועיים חושבת איך להיפרד ממנו .. לא בא לי לפגוע בו , אחרי שהוא הציל את החיים בחופש שעבר , אני טבעתי הוא הציל אותי ועשה לי הנשמה , אנחנו ביחד כבר שבעה חודשים ! סראבקק נמאס .. נוי חיכתה לי מחוץ לבית , נכנסתי לג'יפ הענקי שלה ! נוי טחונה ברמות , כל מה שהיא רוצה היא מקבלת ! ישבתי על המושב עור היוקרתי שלהם :)
-"יפה שליייי" נוי צעקה .
-"חחחחחחח יפה כן , שלך לא :)" אמרתי לה , היא צחקה , אין אין עליה !
-"שקטט את אוהבת אותי" היא צעקה לי .
הגענו לבצפר סופסוף , נוי הלכה למצוינות מדעים , גאונה זאתי ! לא היה לי כוח להיכנס לכיתה ולראות את עדי .. במילא זה עם המורה איילה , היא חצי עיוורת ולא שמה לב מי נמצא בשיעור ..
הלכתי לקפיטריה וקניתי טוסט , ישבתי על הספסל במסדרון וחיכיתי שהשיעור הנאחס הזה ייגמר ואני יילך לחן , התגעגעתי אליו :) בכניסה לבצפר עמד ילד .. איזה חתיך אמאלהה , הוא נראה לי חבר של אח שלי .. הוא התקרב קצת והתיישב לידי בספסל ..
-"חח היי ?" שאלתי בביישנות .
-"היי , איך קוראים לך ?" שאל אותי , כמעט שכחתי את השם שלי , הוא מושלם !
-"אממ .. קוראים לי .. קוראים לי .. אממ" וואי איזה פאדיחות !
-"חחח שכחת את השם שלך ?" הוא הוסיף .
-"קוראים לי מאי חחח (:" הוא חייך קצת ..
-" שם יפה , בכל מקרה אני חייב ללכת , נתראה ?" הוא קם מהספסל והלך למזכירות , הוא הסתובב וקרץ לי :)
סעמקקק הוא הלך , מעניין מה השם שלו ?


תגובות (3)

הייתי מציעה לך לא לשים המון סמיילים כאלה ׳ (: ׳ כי זה הופך את הסיפור לילדותי…

19/01/2014 06:51

תמשיכי נשמע יפה

19/01/2014 07:10

תמשיכיייייי

19/01/2014 08:52
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך