אנג'ל
המשך יבוא..

סלבריטי-פרק 6

אנג'ל 14/01/2012 734 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא..

קייט חשבה בחדרה.היא הייתה עצובה,מהרהרת ביחסיה על קויון.עמוק בליבה קיוותה שהקשר הזה יקבל תנופה ויהפוך לקשר רומנטי.היא כל כך רצתה שהוא יתאהב בה.כשכל מה שהוא רצה,הוא פרטנרית למיטה ולא יותר מיכך.
במשך שבועיים,היא לא שמעה ממנו דבר.הוא גם,לא הבטיח לה שיתקשר.אפילו לא הבטיח שלא יהיה עם מישהי אחרת.כשהיא,מצידה קיבלה הזמנה מבחור אחר,שלא כל כך מצא חן בעיניה.מישהו שעבד איתה במשרד.עורך דין צעיר ששמו פיטר.הוא היה בחור נחמד וחייכן.
הם יצאו לדייט אחד.
"אני רואה שאת לא מפוקסת..מה העיניין?"שאל אותה.
"כלום.."ענתה,לועסת בשקט את הארוחה שלה.
"קייט,"אמר.."יש לך דמעות בעיניים.זה לא כלום.מה קרה?"
"סתם…"נאנחה.
"בעיות עם הבוס הגדול?"שאל מבחין בשמץ של כעס בעיניה.
"קצת.."נשכה את שפתיה..כשלפתע,צלצל הטלפון שלה.על הצג הופיע שמו של קויון.
"את לא מתכוונת לענות?"שאל פיטר.
"זה יכול לחכות.."אמרה,כשהיא חושבת שלאחר צלצול אחר הוא ייתייאש ויפסיק.אבל,הטלפון שלה צלצל לפחות עשר פעמים בחצי שעה.
"איזה עקשן."אמר פיטר,"מי שזה לא יהיה."
"אתה..פנוי רומנטית?"שאלה..מפלרטטת איתו.
"תלוי מי שואל.."הביט בה בעיניי הדבש שלו.
"אני שואלת..,"אמרה כשהיא תופסת בכף ידו..וידו נאחזת בידה.
"את מדהימה…"נאנח.."מעולם לא פגשתי מישהי כמוך.."אמר מביט בה,כשנדמה היה כי חיצו של קופידון ננעץ עמוק בליבו ,שהתחיל לפעום בחוזקה עם כל מבט שלה..שולח כף ידו לפנייה,כשהיא "משתמשת" בו בכדיי לשכוח את קוויון וגם בכדי לנקום בו.על מה שגרם לה להרגיש.כן,היא רוצה להכאיב לו.למרות שהוא מראש אמר לה שזה קשר ללא מחויבות והזהיר אותה שלא להקשר אליו רומנטית.הוא לפחות היה פתוח,אמיתי וכנה איתה לגבי הקשר.אך,היא ציפתה למשהו אחר.היא רצתה שהלב שלו יתחיל לכאוב,בגללה.עד כה,זה לא קרה.
"תהני מהאינטימיות שיש לך איתו..ואל תחשבי על אהבה."שמעה את קולה של חברתה אנה מהדהד בראשה.


תגובות (1)

וואואוואואווו תמשייכייי

15/01/2012 13:24
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך