סלבריטי-פרק 4
בוקר.השמש כבר זרחה..
קייט התעוררה כשהיא מריחה רייח מתוק של מאפים באויר,וניחוח חזק של קפה.היא פקחה את עינייה אט אט,מתרגלת לאור הבוקר.
"בוקר טוב ישנונית.."נשמע קולו של קווין שיצא מהמקלחת,כשפלג גופו התחתון מכוסה מגבת.
"מה קרה לנו אתמול בלילה?"היא שאלה מתאוששת,וקמה לצחצח שיניים.
"אל תשאלי.."חייך.
"השתוללנו..מה?"אמרה בחצי חיוך מבויש כזה.
"ועוד אייך!,קרא..ניגש אל השולחן.
כעבור מספר רגעים נגשה לשולחן גם היא כשהיא מתיישבת על הכיסא.
"אני רעבה."קראה.
"תאכלי קרואסון..הבאתי בשבילך,"אמר,מוזג לה קפה מהקנקן שעמד באמצע השולחן.כשהוא מכניס חתיכה לפה שלו.מכסיימו את ארוחת הבוקר הקלילה,הם ניהלו שיחה קצרה שסיכמה את מהלך העינינים בניהם.
"בואי אליי.."הזמין אותה לכיסאו,כשהיא ניגשת אליו,כבר לבושה לעבודה.הוא הצמיד אותה אליו,מנשק בחושניות את צווארה כשהיא יושבת על ברכיו.מערכת היחסים המינית שלהם יצאה לדרכה.חשה את נשימותיו על צווארה כשהיא מעבירה את ידה על גופו החסון.נדמה היה כי הלב שפועם בחזה המפואר והחסון הזה לא מסוגל להרגיש.לאחר הלילה הסוער הזה החל בניהם קשר מבוסס מין.אלא,שקייט רצתה יותר מקטע מיני בניהם.
הם היו נפגשים פעם בכמה זמן,לא בזמנים קבועים.לפעמים,במקומות מוזרים בזמנים מוזרים,כמו 12 בצהריים בחדר של מלון,או בלילה,על גג של מגדל גבוה.שכן,גם ידידות נרקמה בניהם.קווין הציג בפניה את שלל הידידות שלו.ואת חבריו,שאחד מהם,אדם מבוגר שנדלק עלייה.רוב הזמן הייתה שקועה בעבודתה.הוא היה מתקשר ומנהל איתה שיחות שלא קשורות.הם המשיכו ללכת ביחד לקורס.קווין ביקש מחברו להפסיק להטרידה.
יום עבודה רגיל.
קייט ישבה במשרדה כשלפתע צלצל הטלפון שלה.
"היי קייט.."נשמע קולו של קוין מין הצד השני של הקו.
"הו,קווין.מה נשמע?בדיוק חשבתי עלייך.."אמרה מכניסה את הקצה של העט לפיה.
"מה חשבת עליי?"שאל.."חשבת על אתמול בלילה?"
"…מממ,כן."חייכה,מביטה בשעון שלה.
"בא לך להפגש איתי לצהריים?"שאל אותה.
"אני צריכה לבדוק.."אמרה.
"תני לי תשובה חד משמעית,"דרש ממנה,"כן או לא.אני לא אפגע.זו רק ארוחת צהריים."
"אתה יודע מה?..מתאים."ענתה,"איפו?"
"זוכרת שהבטחתי אז לקחת אותך לבית קפה ההוא?"שאל.
"תן לי להביא את הארנק ואני כבר באה,"אמרה.
"עיזבי.אני מזמין אותך.עליי."אמר.
קייט ירדה במעלית,מחויכת.היא הולכת לסעוד את ארוחת הצהריים שלה עם גבר חתיך ויפה תואר.
קוויון אסף אותה והם נסעו אל בית הקפה שהבטיח לה לקחת אותה אליו.
המקום היה מפואר ומעוצב יפה.ישבו שם אנשי ונשות עסקים.ואנשים מבוגרים בגיל העמידה עם נשותיהן.
תגובות (3)
מקסים תמשיכי :)
תמשיכי סיפור יפה
אהלן אנז'ל החמודה אהבתי מאד מאד את הסיפור היפהפה שלך ומבקשת כי תמשיכי אותו מהר ככל יכולתך שבת ברוכה לך ממני בקי ♥♥♥♥