סלבריטי-פרק 39
קויון ישב ליד מיטתה של קייט והזיל דמעות.דמעות של כאב.של צער עמוק.הכאב חילחל בו ופצע אותו.
לא,הוא לא יכול לאבד אותה.היא הדבר הכי חשוב בחיים שלו.הכאב היה בלתי נסבל.עיניו של קויון כבר היו אדומות מרוב דמעות.הוא התאבל עלייה כאילו היא כבר מתה,בעודה בחיים.הוא עומד לאבד אותה,והפעם לתמיד.הוא חשב יום שלם מה עליו לעשות.הוא החליט מה עליו לעשות כעת.לא,הוא לא מסוגל לחיות בלעדייה.לא היה לו עם מי לדבר שם.הוא רצה לזעוק לשמיים.הוא כבר היה ממוטט נפשית.שבור מכאב.
"ד"ר.."הוא פנה אל הרופא שטיפל בקייט.."האם,יש אלטרנטיבה אחרת?"
"למה אתה מתכוון?"שאל הרופא.
"בכדי להציל את קייט.."אמר קויון.
"למה אתה מתכוון?"שאל הרופא.
"מה אפשר לעשות בכדיי להציל אותה?"שאל קויון,מוחה את דמעותיו.
"קייט זקוקה ללב חדש.זה מה שיוכל להציל את חייה."ענה הרופא."אך,תהליך ההמתנה עלול לקחת חודשים.ואיין לנו הרבה זמן.זה קריטי.היא תמות עד אז."
קויון עצם את עיניו למספר שניות ונאנח.הוא אינו רוצה לאבד את קייט.ליבו הלם בחוזקה,כשהוא חושב על חייה של קייט.באותו רגע,הוא החליט החלטה גורלית,שתשנה את הכל.
"תנו לה את הלב שלי."הוא החליט באותו רגע.
"אתה בטוח?"שאל.
"מעולם לא הייתי בטוח כך בחיי."אמר.
"זה אומר שאתה תמות אם כך."ענה לו הרופא.."אתה תמות לאחר שניקח את הלב."
"ד"ר..אם קייט תמות,איין לי בשביל מה לחיות.אני רוצה להציל אותה.אני לא יכול לאבד אותה.."אמר קויון,כשאהבה בוערת בתוכו.
"מה סוג הדם שלך?"שאל הרופא את קויון.
"AB+.יש בנינו התאמה.בדקתי."אמר קויון,"והלב שלי תקין."
כעבור מספר רגעים,ניגש קויון לחדרה של קייט.הוא הלך להפרד ממנה.מישום שכשהיא תתעורר..היא לא תראה אותו יותר.הוא הביט בה,שוכבת במיטה..לאט לאט,נגמרת.זה הכאיב לו.
"אני אוהב אותך.."לחש,מלטף את ראשה..מנשק אותה,נשיקה אחרונה."אני אצפה בך מלמעלה.."
קויו הולבש.הם הכינו אותו לניתוח.כשאין לו חרטה בנושא זה.הוא נחוש בדעתו לעשות זאת ויהי מה.הוא עומד לתת לה מתנה כה יקרה,אשר איין לה מחיר.
"קוין.."פנה אליו הרופא הצעיר שדיבר איתו.
"מה?"שאל,כשהוא עולה על המיטה,עלייה יובילו אותו לחדר הניתוח.
"רק רציתי לומר שאתה עושה מעשה אמיץ."אמר הד"ר הצעיר.."לוותר על החיים שלך לטובת מישהו אחר?..צריך להיות אמיץ מאוד בכדיי לעשות דבר כזה.אתה כנראה,מאוד אוהב אותה."
"היא החיים שלי."אמר קויון..בעוד אחת מאנשי הצוות החדירה לו עירוי עם חומר הרדמה.
קויון שכב.חומר ההרדמה חילחל לתוך הדם שלו.תוך מספר שניות הוא שקע בתרדמה עמוקה.ממנה הוא לעולם,לא יתעורר.
תגובות (0)