סלבריטי-פרק 37
"אנדי.."אמר,שולח יד לפנייה.
"קוין,"ענתה מביטה,טובעת בעיניו הכחולות.
"את תהיי בסדר?"שאל אותה.."אני ממש מצטער."
אנדי נוכחה לדעת כי קויון,הוא אדם טוב,עם לב מאוד רגיש.הוא ממש לא רצה לפגוע בה.היא כעסה מעט,אך,הבינה.ליבו,שייך למישהי אחרת.
"אני אהייה בסדר,"אמרה מנגבת דמעה מעייניה.
"בואי.."אמר,כשהם קמים מהכיסא.קוין חיבק אותה,מנסה להרגיע אותה.כשמספר רגעים לאחר מיכן,הוא עזר לה לארוז את ייתר חפציה.מאוחר יותר,הוא ניגש למכון הכושר.רק לאחר בדיקת לב במאמץ שאישרה שהכל תקין,חזר קויון לאימוניו.כן,הוא עדיין בכושר,טוב מין הרגיל.
לאחר אימון מאסיבי,הוא ירד לחוף הים,כשראשו טרוד במחשבות קדחתניות.הוא חשב על קייט.
בעוד קייט ישבה במשרדה,עובדת שעות נוספות על חוזה.נימתחת לאחור.
"תשעני לאחור.."נשמע קולו של טום,שעיסה את כתפיה..והיא עוצמת עיניה לרגע,חושבת על קויון,האהוב שלה,שנאלץ לוותר למענה,על הצעת העבודה שקיבל לא מזמן במילאנו,איטליה..
"טום!"קפצה מכיסאה,"מה אתה עושה?"
"הרגעי.."ענה,מרגיע אותה,"אני לא מנסה להתחיל איתך..זה רק עיסוי קל בכתפיים."
"טום.."אמרה,"אתה יודע שאני במערכת יחסים עם מישהו.."
"אמרת לי שהוא יצא מתמונה.."אמר בפנייה.
"אנחנו.."החלה לומר,כשהוא מתיישב על השולחן שלה.
"בא לך לצאת מהמשרד לדרינק?"שאל אותה.."אל תדאגי,לא ייקרה כלום."
"..אני לא בטוחה שכדאי.."אמרה מהססת.
"קייט,"פנה אלייה,"תופס בכף ידה,"הרגעי."
"טוב,"הסכימה,"אבל,רק לכמה דקות.אני חייבת ללכת הבייתה."
קייט ארגנה את התיק שלה,ויצאה עם טום לדרינק בביסטרו בר שלמטה.
קויון יצא מחדר האמבטיה,אוחז במכשיר הפלפון הנייד שלו,מתקשר לקייט.
הוא המתין מספר דקות ואחר כך התקשר שוב.היא לא עונה.
בעוד טום וקייט יושבים ושותים.טום פלירטט איתה.אך,היא,לא נענתה לחיזוריו,חושבת על קויון.
"היי,"העיר את תשומת ליבה,"הכל בסדר?"
"כן.."ענתה,כשהוא תופס בכף ידה,ומנשק אותה.
"את מריחה כל כך טוב.."אמר,במבט חודרני.
"מה אתה עושה?"קראה.."חשבתי שאמרת שאתה לא מתחיל איתי.."
"את גורמת לדם שלי לבעבע.."אמר,כשהיא תופסת את כוס היין שלה ושופכת אותה על פרצופו.בורחת משם,כל עוד נפשה בה.
קויון ישב בדירתו.השעה הייתה כבר מאוחרת,וקייט לא עונה לו.הוא התחיל לדאוג לה.הוא חשב שמשהו קרה.
מביט בשעון שלו,מודאג כשלפתע,ראה אותה נכנסת.
"היי קויון.."אמרה בהיכנסה.
"שלום גם לך,"אמר,מעט כעוס.
"מה קורה לך?"הבחינה באי הנוחות בקול שלו.
"איפו היית עד עכשיו?? אני דאגתי לך!.."קרא.
"הרגע,"אמר,"יצאתי לשתות עם עמית לעבודה."
"ולא יכולת להתקשר ולהודיע לי?? אלוהים אדירים קייט!,כבר חשבתי שקרה לך משהו!..השתגעתי מרוב דאגה!"קרא..
"אני מתנצלת.."אמרה,מנסה להרגיע אותו..כשהוא נותן בה מבט כעוס,ניסער.
"אל תעשי את זה יותר.."ביקש ממנה.
"דאגת לי?"שאלה,מביטה בו באהבה.
"כן,מתוקה שלי.."אמר,"דאגתי."
"מה קרה לך ביד?"שאלה.
"מה?"התפלא..
"היד שלך.אתה פצוע.."אמרה,אוחזת בידו,בעדינות.
"סתם..התפוצצה לי כוס ביד."אמר,"אנדי טיפלה בי וחבשה לי את היד."
"שוב האנדי הזאת.."נאנחה.
"היא בדיוק באה לקחת את הדברים שלה כשזה קרה לי."סיפר לה.כשעל צג המכשיר שלה מתקבלת הודעת טקסט.
"חושב עלייך.טום."היה כתוב בהודעה.קוין ראה את ההודעה,והתמלא כעס.הוא נעשה קנאי.
"מי זה טום?"שאל קויון.
"סתם..מישהו מהעבודה."אמרה,מוחקת את ההודעה.
"אז למה הוא..חושב עלייך?"שאל,בקול מעט שבור.
"אתה מקנא?"שאלה אותו.
"כן."ענה קויון,"אני מקנא.מי זה?"
קייט הביטה בו.היא פחדה לאבד אותו..
"הבנתי אותך.."אמר יוצא מפתח הביית אל הרחוב,והיא בעקבותיו..
"קויון עצור.."ניסתה לעצור אותו..כשהיא פוחדת שהוא רץ ישר אל מותו.הוא ברח ממנה,כעוס,פגוע,עצבני..
כשהוא הולך ישר לכביש,מנסה לחצות אותו..כשלפתע בא מולו רכב..באותם רגעים נראה היה כאילו הכל מתנהל בסלואו מושן.
"קויון!!!!"רצה אליו קייט והזיזה אותו בכוח הצידה..קויון ניצל ברגע האחרון,אלא, שהרכב פגע בקייט.
"קייט!!!!!!!!!!"הוא קרא,ניגש אלייה,כשמייד מתקהלים מסביבם אנשים.התנועה נעצרה.כך,גם כמעט ליבו של קויון,באותם רגעים קריטיים.."קייט,"אחז בה.."את שומעת אותי?.בבקשה,התעוררי.."אמר קויון,כשבידו השניה אחז בפלפון שלו והזעיק אמבולנס.אוחז בקייט,עם דמעות בעיניים,ולב פצוע.הוא פוחד לאבד אותה..הפעם,לתמיד.
תגובות (0)