סלבריטי-פרק 31
מאוחר יותר,כשהם יושבים בחדרה של קייט.קייט הביטה בו.קויון הביט בה גם הוא במבט מיואש ונאנח.הוא הפנה לרגע את מבטו הצידה והשפיל מבטו אל הריצפה.
"מה העיניין?"שאלה אותו.
"כלום.."אמר..,"אני מזועזע מה שסיפרת לי עכשיו.."
"קויון,"נאנחה גם היא.
הוא הביט בה כשעיניו הכחולות בורקות..נוגע בפניייה,נזכר לפתע בכמה רגעים שבילה איתה.אט אט השתנה מבטו למבט של ייסורים.כאב לו.כשהושיט כף ידו לפנייה,מסיט את השיער מעל עינייה.נושך את שפתיו,מתנשם..כשקייט מביטה לו בעיניים וחושבת לעצמה:"איזה עיניים מדהימות!"
"אני מיצטער.."אמר בצער.כשהיא קיוותה בכל ליבה שבו ישים קץ לגעגועים וינשק אותה.
אך,קויון הביט בה בעיניים בוחנות..היא הייתה אפילו עוד יותר יפה מאנדי שלו.קויון שתק.
"אז..עברת תאונה.."הבינה,מביטה בו,בוחנת אותו..
"כן.."אמר.
"ניפצעת קשה?"שאלה.
"מכה רצינית בראש,שתי צלעות שבורות שגרמו לחור בריאה שלי..עברתי ניתוח.עכשיו הכל בסדר."אמר,כשהיא הביטה בו במבט מלא רחמים.
"אלוהים!..אני חשבתי שאתה…שאתה.."אמרה.
"מת?"שאל מביט בה בעיניים מיוסרות.
"כן.."אמרה.."חשבתי שנהרגת"..כשבדמעות החלו זולגות מעינייה.
"אל תיבכי.."לא היסס לרגע ומחה את הדמעות מעינייה באצבעו.אך,קייט לא הצליחה לעצור את דמעותייה ופרצה בבכי.קויון לא ידע מה לעשות באותו רגע.אך,האינסטינקט הטיבעי שלו,גרם לו לפעול.קייט חשה בזרועותיו החסונות שחיבקו אותה לפתע.החיבוק בניהם הלך והתחזק מרגע לרגע.הוא חיבק אותה כל כך חזק עד כי יכלה לחוש בהלמות הלב שלו,שהלם כל כך חזק בתוכו בעודו מחבק אותה.כשהיא מוסיפה לבכות,מרטיבה את הטרנינג הכחול שלבש.קויון לא הרפה.הוא הוסיף לחבק אותה חזק,נושק לראשה.
מתנשם.נאנח.מנסה להרגיעה אותה.קייט חשה כה בטוחה בחיבוק שלו.
"מה עשיתי?"חשב לעצמו.
תגובות (2)
ואווו!! איזה יפה זה! את חייבת להמשיך מהר!!
וווווווווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאווווווווווווווווווו תמשיכי דחוף !!