אנג'ל
המשך יבוא..

סלבריטי-פרק 3

אנג'ל 10/01/2012 1000 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא..

בדיוק בשעה 12 בצהריי היום התקשרה אנה לחברתה קייט,מחכה לה ברכב שלה.
הן נכנסו כמעט לכל חנות אפשרית בשדרת המעצבים.זה השתלם.עכשיו יש לקייט סט בגדים מדהים,שלא לשכוח נעליים.הבחור הזה מצא חן בעינייה.אך,נדמה היה כי הוא לא חש כמוה לגבי העיניין..קייט הייתה מוכנה בזמן,לפניי השעה 8.קווין חיכה לה ברכב שלו.כשלפתע ראה אותה יוצאת מפתח הביית.
"וואו!"קרא מביט בה.."איין מילים לתאר אותך."כשהיא נכנסת אל האוטו ומתיישבת לידו.
"אז..לאן אנחנו נוסעים?"שאלה אותו..
"למועדון הכי יוקרתי בעיר.."אמר לה כשהיא כולה מתח וציפיה.את מי ייפגשו ואת מי יראו שם.
שקט השתרר למשך כל הנסיעה.קייט הייתה עסוקה בלהביט בקוויון ולהיות המומה מהעובדה שהיא נוסעת למסיבה עם דוגמן צמרת מצליח ויפה תואר.מנסה,שלא לפתח לגביו יותר מידי ציפיות בכדי שלא תתאכזב.
הם הגיעו למועדון,מחנים את הרכב קרוב אליו במקום שמור לv i p.קוויון יצא מהרכב,כמו ג'נטלמן פתח לה את הדלת ואחז בידה כשיצאה מהאוטו.ליבה של קייט הלם מהתרגשות.הם נכנסו פנימה.
"אל תראי יותר מידיי התרגשות,זה מביך."הסביר לה,"תתנהגי רגיל.בטבעיות."
"אוקיי."אמרה,מחייכת חיוך מאולץ.
"שמפניה?"עברה מלצרית עם מגש והציעה לשניהם.
"אני אקח.תודה."אמר ולקח שתי כוסות מלאות.שאת אחת מהן הגיש לקייט.
קייט אחזה בכוס השמפניה שלה,כשהיא לוגמת לאט לאט.
"אני הולך לומר שלום."אמר,והתערבב בין האורחים.
קייט הביטה בו נגש לאיזו בלונדה מתחבק איתה ולוחש לה באוזן,כשהיא מביטה לכיוון של קייט.הבחורה נראתה כוכבנית.פתאום כל הבחורות שם הזילו עליו ריר.
הבלונדה ניגשה לקייט במטרה לפתח איתה שיחה נעימה.
"ערב טוב,"פנתה אלייה.
"ערב טוב.."חייכה אליה קייט,שהספיקה בנתיים לשתות עוד כוס שמפניה.
"אני מרי,מי את?"שאלה הבחורה.
"קייט."חייכה אלייה,"גם את בתעשיה?"
"כן."חייכה מרי,"וקווין ידיד קרוב שלי."
"ואייך הוא..? בתור בן אדם?"שאלה קייט.
"הוא אדם טוב.יש לו המון מעלות.הוא גם טוב במיטה."ענתה מרי.
"את זה את יודעת.אני לא."חייכה קייט באלגנטיות.
"הוא יינסה לפתות אותך.."הזהירה אותה מרי,שגם מין הסתם הייתה דלוקה עליו.
"מה רע בזה?שאלה קייט.
"אם יש לך ראש פתוח,זה לא רע בכלל."ענתה מרי.."לקווין יש מוניטין של גבר שמחפש מיטה חמה ללילה,אם את מבינה אותי."
"שוב.מה רע בזה?"חייכה קייט.
"אל תתאהבי בו.שלא תפגעי."אמרה מרי,שוב.לאחר שעשה סיבוב בין כל חבריו לבראנז'ה,ניגש קווין לקייט.הוא אחז בה מאחור,לוחש על אוזנה.חבריו הספיקו לגייס תרומות משביעות רצון.סכום הכסף שגייסו הגיע לכימעט:עשרה מיליון דולר.המקום היה מפוצץ באנשים.מקום הומה אדם.
"בא לך לרקוד?"שאל..כשברגע לאחר מיכן פצחו בריקוד סוער,בקצב המטורף של המוסיקה.קווין הביט בה רוקדת,מחייך אלייה.נדמה היה כי,כבשה אותו בתנועות גופה החטוב.המקום נעשה צפוף,וחנוק מעשן.גופו נצמד לגופה,כשהם רוקדים ומשתוללים ביחד.
"איין לי אויר.."אמרה קייט,"אולי נצא החוצה?"
"בואי.."אמר,כשהם יוצאים אל המרפסת לנשום קצת אויר צח.
קייט חשה בודדה,במיוחד אחריי שהחבר שלה זרק אותה בשביל איזו פרחה.
קווין נשען על המעקה,מביט בה..
"הכל בסדר?"הוא שאל.
"כן,"חייכה אליו.
"בואי אליי."הוא הזמין אותה להתקרב אליו,אוחז בידה ומושך אותה אליו.
קייט התקרבה אליו,כשהוא מחבק אותה,מצמיד את אפו לצווארה,מתחיל לנשק אותה שם.
"את מריחה טוב.."אמר,מגורה.כשהיא מצמידה אליו את שפתיה הרכות,חשה את הדופק שלו הולם בצווארו.כשהוא מצמיד אותה לגופו.מניח את כף ידו על הרגל שלה בחושניות.מתחיל במלאכת הפיתוי שלו.
"אתה מפתה אותי..?" שאלה מופתעת.בעוד הוא נוגע ומפתה אותה.היה לו רייח משכר ומהפנט.כאילו רצה בבת אחת ללכוד ולטרוף אותה.
"אני רוצה אותך.."אמר לה בקול נוטף חושניות,מביט בה במבט חושני ומפתה.שפתיו ניראו מפתות ומזמינות כל כך.קייט,רצתה להשתחרר מכל המחשבות,ולהתמסר לפיתויים שלו,כשהוא אוחז בה קרוב אליו והיא חשה בעוצמה שלו.הוא הביט עמוק אל תוך עיניה.רייח האפטרשייב החזק והנעים שלו חדר בבת אחת,לאפה.כשלפתע,חשה את שפתיו,מנשקות אותה בחושניות.מגע שפתיו היה כה נעים ונשיקותיו היו כה עמוקות.נראה היה כי,כמה רגעים לאחר מיכן העבירו את המסיבה לדירתו של קוויון,בקומה ה12 של בית דירות מפואר ויוקרתי.יש לו פנטהאוז.לאחר מכן
,כשהם שוכבים זה לצד זו במיטה מכוסה בסדיני סאטן יוקרתיים..הם ניהלו שיחה,אינטימית.
"וואו..זה היה.."אמרה,מרוגשת,מביטה בגוף החסון החלק,השרירי והמושלם שלו.זה היה כמעט,סוריאליסטי.לא אמיתי.
"אל תקשרי אליי,קייט.אל תפתחי ציפיות.."אמר בקול עדין,כשהיא מעבירה את ידה על שרירי החזה והבטן המחוטבים שלו,והוא מביט בעינייה.למספר רגעים היה נדמה כי הצליחה לחדור את השריון שלו.אבל,הכל התבדה בין רגע.
"אני לא.."היא ענתה לו.
"אני מוכן לפתח מערכת יחסים איתך כי את עושה לי טוב.."אמר.כשהיא ידעה שיבוא בקרוב גם"אבל".
"אבל..?"שאלה.
" אבל,לא מערכת יחסים ריגשית.רק פיזית.,אמר.."אני מחפש קשר ללא מחוייבות."
"גם אני."ענתה.
"אז,את מבינה אותי.אנחנו משדרים על אותו גל."חייך,כשבליבה,חשבה אחרת.היא כבר הספיקה להתרגש,בגללו.נדמה היה כי היא מתחילה לפתח אליו רגשות.במיוחד אחרי שהייתה כה קרובה אליו.קרוב לוודאי,כי הלב הזה כבר נשבר בעבר,ופיתח סביבו הגנות.שיריון פלדה שאי אפשר לפרוץ.לב כואב שהחלים והפך חסין מפני פגיעה אפשרית.קווין נרדם,וישן שינה עמוקה בעוד קייט מביטה בו.נוגעת בגופו החסון.לא מאמינה ולא מעכלת שהיא אכן איתו.


תגובות (2)

מקסים :) תמשכי נקווה שההמשך היה יותר הגיוני חח

10/01/2012 09:43

מקסים אנא המשיכי מהר ♥♥♥♥

11/01/2012 00:53
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך