אנג'ל
המשך יבוא..

סלברטי-פרק 28

אנג'ל 01/02/2012 703 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא..

הזוג המאוהב,שזה עתה נולד נסעו לבייתו של קויון.שם יוכלו לממש את אהבתם.רטובים עד העצם,ונוטפי מיים,פשטו את בגדיהם וישבו מכורבלים,מכוסים בשמיכה מחממת ליד האח הבוער.כשבגדייהם תלויים לייבוש על חבל בחדר האמבטיה.
קוין הכין לשניהם אספרסו חם.
"איזה פינוקים.."חייך אלייה,אוחז בידו את הספל החם.
"אני לא יודעת עלייך כלום.למעט העובדה שאתה מכין קפה מדהים."חייכה,מתעטפת בשמיכה.
"גם אני לא יודע עלייך כלום,פרט למה שאני מרגיש כלפייך.."אמר,לוכד אותהו במבטו המהפנט.הוא מאוהב.
"אני צריכה לזוז.."אמרה,כשהוא תופס אותה.
"יש לך מושג מה הולך בחוץ?"קרא,כשבחוץ עדיין סוער.גשם שוטף יורד.
"אני אסתדר.."חייכה.
"לא,"אמר,פוקד עלייה להשאר איתה.
"קויון מה העיניין?"שאלה.
"הישארי איתי הלילה.."הביט בה בעיניים מתחננות,אוחז בכף ידה.
"אני לא יכולה.."אמרה,"לא הלילה.."
"את לא יכולה לצאת כך.."אמר שוב,שהיא מניחה את הספל על השולחן.
"אתה דואג לי?"שאלה בחביבות.
"כן.."ענה במבט מלא רגש.
קויון ואנדי הפכו לזוג.זכרונו החל לשוב אליו,בפיסות מיידע.
אך,הוא עדיין,לא זכר את קייט,ששברה את ליבו.מה שהיה בינו לבין אנדי היה משיכה מינית מאוד חזקה.
הוא התאהב בה,מישום שהיא הזכירה לו מישהי אחרת,שנמצאת אצלו עמוק בתת המודע שלו.אך,הוא לא זוכר דבר על קיומה.
לפני שהרגיש בכלל,הוא חזר לשיגרה.חזר לסיים את התואר שלו במנהל עסקים.עבד שעות נוספות במשרד שלו.חברת אופנה נוספת פנתה אליו לשם קמפיין.
לילה.אנדי נרדמה לצידו במיטה.קויון ישן גם הוא.
היה לו חלום מוזר,בו ראה למספר רגעים את פנייה היפייפיים של קייט.הוא החל לרוץ אחרייה אך היא נעלמה לו בתוך הערפל.היה מוזר לו שהוא חלם על נערה,שלא ידע מי היא.אך בחלום היא אמרה לו משהו,לפניי שנעלמה.
"הבט לתוך ליבך."אמרה,בעוד הוא מנסה להבין..מי היא.
הוא נעור בבוקר,כשרייח נעים על אוכל חודר לאפו.
אנדי קמה לפניו והכינה ארוחת בוקר עשירה ומזינה.
כשלפתע חשה את זרועותיו שחיבקו אותה,כשהוא מנשק את צווארה.
"מממ..בוקר טוב.."אמר לה בחושניות..כשהיא מחככת בו.."וואו,את מעלה לי את הדופק.."
"בוקר טוב.."ענתה,כשהוא מסובב אותה אליו ומנשק אותה,נשיקת בוקר טוב לוהטת.


תגובות (3)

אווף מעצבן אותי שהוא לא זוכר את קייט ואני חושבת שגם עם יזכור אותך הוא לא ירצה אותה כי יש לו את אנדי :( תמשיכי

01/02/2012 10:03

היי רותם,
אמרתי לך שהוא יזכור.וזה יגרום לו לכאבי לב.

01/02/2012 22:16

ואוו.. יפה, תמשיכי!

02/02/2012 04:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך