סלבריטי-פרק 21
קוין קרב אליה.מביט בה בעיניו הכחולות,במבט שובה ממנו לא יכלה להתחמק.נושך את שפתיו,מתנשם.
על פניו היפים הופיע מין מבט מיואש.
"אז,זהו זה.."אמר,בולע רוק ומביט בה,בכמיהה למגע שלה.עוד רגע ייקח אותה בזרועותיו ולא יירפה ממנה.
"אתה עוזב.."הבינה.
"כן,אני חוזר הבייתה לפלורידה.הייתי אמור לטוס ב 3 לפנות בוקר.הטיסה שלי הוקדמה.אני טס עוד שעתיים."אמר.
"עוד שעתיים?"שאלה,כשהוא מתקרב אלייה.
"קייט.."נגע בפנייה עם אצבעו.הוא לא היה מסוגל להרפות ממנה.מסיט,קצוות שיער שכמעט נכנסה לה לתוך העיניים.הוא מת לנשק אותה.כשהוא אוחז בה קרוב.עיניו ברקו באור מדהים.עם עוד שמץ של תקווה שהיא תלחם עליו.קייט התגלתה כבחורה קשוחה.היא נלחמה בו.קרב בכדי לנשק אותה.
"לא קוין.."הסיטה את פנייה בצידה.רק עכשיו,הוא הבין עד כמה היא פגועה ממנו.רגשות האשמה שחש באותם רגעים חדרו לליבו כמו חץ מכאיב.הוא הבין שאין לו על מה להלחם.קייט לא רוצה בו.
או שמא היא משלימה עם העובדה שהוא מעדיף לסיים את הקשר.
כשרגע לאחר מיכן ננעלו שפתיו על שפתייה.הוא נישק אותה כפי שלא עשה בעבר. מכניע אותה בנשיקה עוצרת נשימה ומותיר אותה ללא אויר,כשגם הוא כמעט אינו נושם.אווחז בפנייה ומצמיד אותן לפניו,לא מותיר לה ברירה אלא להכנע לתחושה המסחררת הזו שסחפה את שניהם בסערה.כשדמעות זולגות מעיניו של קויון על לחיו המדהימות,מבלי שאפילו הרגיש בכך.
"אני מצטער על הכל.."לחש,רגע קטנטן לאחר ששפתיו התנתקו משפתייה.
"אתה בוכה?"שאלה,כשהיא מוחה את הדמעות שלו,נותנת מבט בעיניו.
"בואי הינה.."אמר,פורש את זרועותיו סביבה ומחבק אותה חזק חזק.כל כך חזק עד כי יכלה להרגיש את הלב שלו מכה בחזהו בחוזקה,כשחזהו נצמד לחזה שלה ואת הנשימות שלו על צווארה,כשהוא מושך באפו את הדמעות.לא יכול היה להרפות ממנה.
"אדוני,"נכנס לפתע,נער השירות של המלון,"המונית שלך הגיעה.."
"אני חייב לזוז.."אמר,נגש ולוקח את המזוודות שלו.
"אני אלווה אותך.."אמרה לו,הולכת אחריו.הם ירדו במעלית.שקט ליווה את הרגע הזה.הם לא החליפו מילה זה עם זו ושתקו.מספר רגעים לאחר מיכן,כשהיו כבר בחוץ הנהג העמיס את המזוודות של קוין במונית.
"טיסה נעימה.."אמרה כששוב התחבקו,חיבוק פרידה.
"..אני אוהב אותך.."הוא לחש לה..כשרגע לאחר מיכן נכנס אל המונית.קייט עמדה קפואה.היא רצתה לומר לו שלא ילך.לעצור בעדו.אך ההלם..מנע זאת בעדה.
המונית החלה לנסוע,והתרחקה..דמעות,החלו זולגות מעיניה.היא סוף סוף קלטה שזה נגמר.רק כשכבר היה מאוחר מידיי,חשה קייט מחנק בגרונה.דמעות, הציפו את עינייה.היא חשה צמרמורת משתקת כשהבינה שזהו זה.מחנק אדיר שכירסם בה,אשר נקרא:אהבה.היא אוהבת אותו.אלא,שעכשיו,הוא כבר רחוק מכאן.
" מה עשית? מטומטמת!"חשבה לעצמה,"אייך נתנת לו לחמוק ממך ככה??..הוא מאוהב בך נואשות.."
תגובות (0)