אנג'ל
המשך יבוא....

סלבריטי-פרק 2

אנג'ל 09/01/2012 855 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא....

הם ישבו בבית הקפה.קווין נעץ מבטיו בקייט בזוג עיניו הכחולות.המבטים שלהם נפגשו.שתיקה מביכה ליוותה את הרגע הזה.
"תרשי לי להזמין אותך בפעם הבאה לבית הקפה שאני נוהג לשבת בו.."הזמין אותה,קוטע את הדממה בכדיי להתגבר על המבוכה הקלה.קייט הביטה בו.הוא היה בחור יפה-תואר,כריזמטי ושובה לב.
"טוב,"חייכה נבוכה מעט.
כשהוא קמים מהכיסאות.קווין השאיר למלצרית טיפ נדיב מאוד.
"אני ראיתי נכון?..השארת לה 50 דולר טיפ?"שאלה קייט,המומה.
"היא שירתה אותנו באדיבות..טוב,היא גם הייתה יפייפיה.מצאה חן בעיניי."חייך.
הם הכירו זה את זו בקושי 10 דקות,אך,קייט נוכחה לדעת כי קווין הוא בחור לא קמצן.ויש לו כסף.כסף שלשמו עבד קשה.ויתכן שהוא גם,פרפר לילה.אחד כזה שמתפרפר.יוצא למסיבות פרטיות.מסיבות סלבריטי.
"תיזהרי ממנו,"הזהירה אותה אנה חברתה,בעודה מספרת לה על הפגישה בבית הקפה.
"אני ילדה גדולה.איתו,אני מוכנה להכנס למיטה."חייכה חיוך שובב.
"אל תפתחי ציפיות.הוא כנראה מסוג הבחורים ש..את יודעת,אוהבים לעשות חיים.הוא לא נראה לי הבחור הרומנטי.הוא דוגמן יש לו חיי חברה שונים משלך.מסתובב עם כל המפורסמים במסיבות קוקטייל."הנחתה אותה אנה.
כשבבוקר,צעדה קייט בדרכה לעבודה,כשלפתע חלפה מכונית כסופה מבריקה.הנהג צפר לה.
"היי, יפייפיה!" נשמע קולו של קווין,"לאן את הולכת?"
"לעבודה.."ענתה.
"אייך את מגיעה לשם?"שאל.
"באוטובוס."ענתה לו,"המכונית שלי במוסך."
"למה שלא תסעי איתי?"הוא שאל,פותח בפנייה את הדלת,"אני לא אוכל אנשים,את יודעת.."כשהיא מתיישבת לידו וסוגרת את הדלת.
הם החלו לנסוע כשהיא ואמרת לו את הכתובת וקווין מזין את המיידע למכשיר הניווט שלו(Gps).
הייתה זו רבע שעה של נסיעה המלווה שוב,בשתיקה.מבוכה.קווין הביט במראה וקלט את מבטיה של קייט,שנעצה בו עיניים.
"תקשיבי.."קטע את הדממה שוב,"יש בערב מסיבת סלבריטי.למה שלא תבואי איתי?כ..בת זוג."
"אתה מתחיל איתי?"חייכה אליו.כשהוא מביט בה כאילו,מפשיט אותה בעיניו.
"לא.."ענה,"סתם ניסיתי לשבור את הקרח בנינו."
"איזה סוג של מסיבה זו?..סמים וכאלה?"שאלה בנימוס.
"אני לא עושה סמים.אני נגד הדברים האלו.בכלל,אני ראש אגודת"נוער ללא סמים".אמר,זה ערב התרמה של האגודה המטפלת בנוער בסיכון."
"וואו חשבה לעצמה,חשה מין תחושת הקלה בתוכה".אחריי הכל,הבחור הזה תורם לקהילה..יש לו שכל,וגם נשמה עם מצפון.מעניין אם הוא מסוגל להתאהב."
"אז קבענו? אני אוסף אותך ב8"..שאל,רושם לה את מספר הטלפון שלו ומכניס אותו לזכרון הטלפון שלה.
"…אוקיי…"אמרה אחריי שחשבה על כך מעט.
"לשם כך,אני זקוק למספר הטלפון שלך,בכדיי שאוכל להתקשר."אמר,כשהיא מעט מהססת ,כשלבסוף הכניסה את מספר הטלפון שלה לאייפון המשוכלל שלו.
הנסיעה איתו הייתה דיי נעימה.היא הביטה בו,שואפת עמוק את רייח הבושם היוקרתי שלו.היא ידעה כי עלייה להזהר מפניו.
כשמאוחר יותר ישבה במשרדה מדברת עם אנה בטלפון.
"הוא הזמין אותי למסיבת קוקטייל.."סיפרה לה קייט.
"נפלא..אך,אל תתני לא לגעת בך.לפחות לא בשלב זה.טיפוסים כמוהו ידועים בחיפזונם להכניס כל אחת למיטה.חוץ מיזה..תהני."אמרה אנה,מזהירה אותה.
"איין לי מה ללבוש!"קראה.."זו מסיבה יוקרתית.הוא יחשוב שאני סתם אחת."
"אזעקת שופינג..!!"קראה אנה,"בהפסקת הצבריים אני באה לאסוף אותך ואנחנו הולכות לעשות קניות.נלביש אותך כמו כוכבת קולנוע!"


תגובות (3)

וואו מהמם אני אהבתי מאוד ! תמשיכי

09/01/2012 10:03

מה שרותם אומרת זו האמת לאמיתה מקסים מקסים מקסים ומבקשת דחוף את ההמשךךךךךךךךךךךךךךךך תודה וערב נפלא באהבה בקי♥♥♥♥

09/01/2012 11:16

אהבתי מאוד תמשיכי

09/01/2012 11:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך