אנג'ל
....to be continued

סלבריטי-פרק 18

אנג'ל 26/01/2012 774 צפיות 2 תגובות
....to be continued

קייט הביטה בקויון..שאחז בכף ידה.הטבעת שהוא קנה לה הייתה מדהימה אך,היא הביטה לתוך עיניו הכחולות המומה.קויון הבין שהיא אינה רוצה להיות עימו.הוא נפגע.
"אם את לא רוצה בי פשוט תגידי לי את זה בפנים.אל תשקרי לי."אמר,כשמבט רציני על פניו.
"קויון,"פנתה אליו,"אתה מקסים ומתוק,אבל אני לא יודעת אם אני מוכנה להתחייב לגבר שכבר פגע בי בעבר.."אמרה.
"גבר שאוהב אותך.."אמר.."אני לא אפגע בך."
קייט קמה מכיסאה לכיוון הדלת.כשהיא לוקחת את הקופסא ומכניסה אותה לתיק.
היא הותירה אותו,המום ופעור פה.כשהסתלקה כך.היא עדיין מאוד פגועה ממנו.
כשכמה שעות מאוחר יותר,ישב בחדרו,עצוב.כועס על עצמו על כל מה שגרם לה.כשמספר רגעים לאחר מיכן הרים את הטלפון שלו מהשולחן וחייג מספר.
"אמריקן איירליינס?"הוא פתח את השיחה.."שלום,אני רוצה להזמין מקום בטיסה."
קייט הלכה לה לבייתה כשהיא חושבת על הצעת הנישואין של קוויון.
היא סיפרה על כך לאנה וקנדיס.
"ומה אמרת לו?"שאלה אנה,תוך כדיי שיחה..
"אמרתי לו שאני זקוקה לזמן.."אמרה לה קייט.
"תראי לי את הטבעת!"קראה קנדיס..כשקייט פותחת את הקופסה ומראה להן.
"וואי! היא מדהימה.יש לו טעם טוב,אני מוכרחה להודות.."אמרה אנה.
"ואת אמרת לו לא?"קראה קנדיס.
"אני עדיין לא מוכנה להתחייב לו."אמרה קייט.
"הבחור הזה מאוהב בך עד מעבר לראש.תגידי לי..את נורמלית??!"קראה אנה…"מה את עושה לו??..הוא כמעט חטף התקף לב בגללך!"
"הוא לא.הוא בריא.אל תדאגי..,אמרה קייט.
"הוא מטורף עלייך."אמרה קנדיס.."לפי דעתי,הוא סובל משברון לב.את,פגעת בו."
"אני צריכה זמן."אמרה קייט,נכנסת לחדר שלה,מניחה את הקופסה עם הטבעת במגירה שלה.
מכניסה לתוכה גם את התמונה הממוסגרת שלהם ביחד.לא,היא לא רוצה לראות אותו כרגע.
היא פגועה וזקוקה לעוד זמן.


תגובות (2)

שבת שלום מתוקה ♥ "אני מתה על סיפורי אהבה ואת כותבת אותם יפהפה
פשוט אהבתי מקסים,
תמשיכי לכתוב וברכות כי הגעת ל- 160 סיפורים – כל הכבוד ממני באהבה בקי ♥♥♥

27/01/2012 01:05

למה?!! תעסי שהיא תסכים ותסלח לו על הכל הם מושלמים ביחד !!
תמשיכי

27/01/2012 02:41
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך