אנג'ל
המשך יבוא..

סלבריטי-פרק 17

אנג'ל 24/01/2012 732 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא..

בוקר.קויון שוחרר לבייתו מבית החולים.הרופאים כפו עלי מנוחה למשך שבוע בבייתו,ולהתנזר מפעילות גופנית במשך שבועיים.למרות,שלאחר בדיקות כה רבות,נמצא כי ליבו תקין ובריא ואיין לו שום בעיה רפואית.שכן,המצב הרגשי בו היה נתון גרם לקצב הלב שלו לעלות.בערב,אירח קויון את קייט בביתו,עם כוס קפה ממכונת האספרסו החדשה שרכש.הם ישבו בסלון הגדול שלו.קייט ישבה מהורהרת..
קויון הושיט יד לפנייה,מסיט את השיער מעל עייניה.
"מה אתה עושה?"שאלה אותו.
"נכנס לך שיער לעיניים.."אמר מלטף את פנייה.כשאז,היא שוב שתקה.
"דברי איתי..למה את שותקת?"שאל בקול חלוש.
"למה זה כל כך חשוב לך?"שאלה אותו.
"מה חשוב לי?"הוא לא הבין את השאלה שלה.
"שאני אתחתן איתך?"שאלה.
"קייט,"אמר בפנייה,"אני אוהב אותך..אני רוצה לבלות כל רגע נתון מחיי,איתך.אני רוצה לעשות איתך ילדים."
"ילדים?"שאלה.כשהוא מניח את ספל הקפה שלו בצד.
"כן,"ענה,"ילדים.הרבה ילדים."
כשהוא יורד על ברכיו ומוציא קופסה עם טבעת בתוכה.
"מה אתה עושה?"שאלה,
"קייט,בשבועות האחרונים הלב שלי ניסה לאותת לי משהו,ואני התעלמתי מיזה.הוא אותת לי,שבלעדייך אני אבוד.יכולתי להתדרדר ולמות מכאב לב.ואת,באת והצלת אותי.אני לא מסוגל לחיות בלעדייך,קייט.האם תסכימי להיות אישתי?"שאל,מתנשם.עיניו הבריקו וריצדו.הוא היה לא שקט בתוכו.
קייט הביטה בו,מהוססת.
"אני צריכה עוד זמן לחשוב.."נאנחה.
"קחי את זמנך.אני מוכן לחכות..כמה זמן שרק תצטרכי.אני מוכן להמתין לך לנצח."הוא אמר,קם ומתיישב על הספה.עיניו של קויון הביטו בה.היה בהן ברק,שיש רק לאדם מאוהב.הוא היה מוכן שוב לטעום ממתק שפתייה של קייט המדהימה,שכבשה אותו.


תגובות (2)

להמשיך :)

25/01/2012 11:30

וואו הלוואי ותסכים לו !! תמשיכי דחוףףףף :]

26/01/2012 09:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך