סלבריטי-פרק 16
"להנשא לך?"אמרה,מביטה בפניו..עיניו היפות ריצדו.הוא הביט בה.מחכה למוצא פיה,עם קצב לב מוגבר ונשימה עמוקה.כשהוא אוחז חזק בידה,כשהיה על פניו מבט מלא אהבה.קייט ניסתה לעכל עדיין את מה שאמר לה.קויון ידע שייעשה הכל למענה.הוא ידע,כי באותו ערב שיישנה אצלו,הרגיש כי נגעה בנשמתו.הוא שכב לצידה והביט בה במשך כל הלילה,כשהוא מלטף את פניה.
"קייט,"פנה אליה,"אני רוצה לבלות את כל חיי איתך.איין אף אחת אחרת.רק את.עד יום מותי."
הוא לא חש כך מעולם.קייט הייתה היחידה שהצליחה לחדור את מעטה הקשיחות ולגעת בליבו.ליבו הפצוע,שאהב אותה כל כך.
"קויון.."נאנחה.."אני מצטערת..אבל..אני צריכה לחשוב על זה."
"קחי את כל הזמן שאת צריכה,"אמר.
עוד יום עבר.קוין עדיין מאושפז במחלקת הלב בבית החולים.השחרור היה צפוי על הבוקר.הם פשוט השאירו אותו שם למעקב.לאחר בדיקות לב רבות מכל סוג אפשרי אושר שמדובר כנראה בתופעה הנקראת:"סנדרום הלב השבור".
זה מרגיש לעיתים,כמו התקף לב.אך,זה לא חמור והכל נעלם כלא היה לאחר שהאדם שלקה בו מתאושש. קוין חש בכאב לב עז רגע לפני שהתמוטט בחדר הכושר.כאב לב,ריגשי שהפך,פיזי.כשיום לפניי כן,מרר בבכי כשהוא יושב ברכב שלו,כשהוא חונה,קרוב לשפת הים.קייט הרכינה ראשה.עינייה ברקו.דמעות זלגו מעינייה היפות.קויון מחה את הדמעות שלה באצבעו.הוא רכן בכדיי לנשק אותה.קוין ניסה שלא להקשיב לרעשי הרקע שעשה המוניטור אליו היה מחובר.מביט בה ,קרב אלייה כשכל שיכול היה לשמוע היה ליבו ההולם בקרבו בקצב חזק ומהיר.שפתיו נגעו בשפתייה,וליטפו אותן במגע רך,כשקייט מקשיבה לקצב הנשימות שלו,בעודו מנשק אותה.המון אהבה הייתה בחדר הזה.הם חלקו נשיקה צרפתית מלאת רגש ועוצמה.נשיקה עזה,סוחפת.עוצמתית.
"אני אוהב אותך,קייט."אמר שוב,בין נשיקה לנשיקה.כשנדמה היה לו כאילו היא אוחזת בליבו בין ידיה.הוא רשם בפניו,שכאשר יישתחרר מבית החולים ייגש אליה עם טבעת.
הוא ייעשה הכל בכדיי להרחיק אותה מכל שלל המחזרים ה"דביקים" שלה.קוין יילחם עלייה,גם אם הוא יודע שהקרב אבוד.לא היה איכפת לו להפצע בקרב הזה.הכל הוגן הן במלחמה,והן באהבה.איין חוקים.
הוא היה זה שאינו מאמין באהבה ונהפך למאמין גדול כאשר התאהב בה עד מעבר לראשו.זה חזק ממנו.איין הוא יכול להלחם.
תגובות (0)