אנג'ל
המשך יבוא...

סלבריטי-פרק 15

אנג'ל 21/01/2012 775 צפיות תגובה אחת
המשך יבוא...

קוין הביט בה.הדם זרם בעורקיו במהירות נחרצת,כנהר גועש שמימיו געשו בכוח.
"היא כל כך יפה.."חשב לעצמו.ליבו הלם בכח בתוך החזה השרירי המחוטב והחלק שלו,כמעט מתפוצץ מרוב רגשות.נשימתו נעתקה בעודו מביט בה עיניו הכחולות.
הוא הרים את כף ידו,נוגע בפניה בעדינות.כשמבט מיוסר נשקף מעיניו.
"אני כל כך מצטער.."אמר בנשימה אחת,בולע מעט רוק כשהוא מלטף את פנייה.כשהיא תופסת בכף ידו,מביטה אל מול עיניו.הוא חש כאילו היא ממשיכה ויורה חיצים אל תוך נשמתו.היא הבינה,כעת עד כמה כואב לו.הרופאים,בדקו אותו באותם רגעים שהתלוו לרגע הזה.הם מדדו לו את לחץ הדם,ובדקו את תפקוד הלב שלו.כשמספר רגעים לאחר מיכן,שוב הותירו אותם לבדם בחדר.
"מה קרה לך קויון?"שאלה אותו קייט.
בעוד הוא תופס את כף ידה,מניח אותה על קו אמצע החזה שלו.
"את מרגישה את הלמות ליבי,קייט?"שאל,כשדמעות זולגות מהעיניים המדהימות שלו מבלי שהרגיש.
כשהיא שותקת,מבטייה נהיים עצובים יותר.היא הצטערה על הכאב שגרמה לו.כשהלמות ליבו הופכות חזקות יותר.
"דאגתי לך,"אמרה מנסה להתחמק מבכי שאיים לפרוץ מעייניה היפות.
"דאגת לי?"השתנה קולו לפתע.."חשבתי שאת לא סובלת אותי."
"אני לא שונאת אותך,קויון.אני רק פגועה."אמרה,כשהיא אינה קולטת עדין עד כמה הוא אוהב אותה.
"אני יודע שפגעתי בך וזה כואב לי.אך,את יודעת מה אני מרגיש כלפייך.אני בוער בתוכי מאהבה. מעולם לא הרגשתי ככה,קייט. אני..התאהבתי בך עד עימקיי נשמתי.אני מוכן לעשות הכל למענך."אמר,תופס את כף ידה.כשעיניו הבהירות מרצדות.הוא בלע אותה במבטיו.
היא לא קלטה עד כמה הוא רציני באומרו את המשפט האחרון.ואז,דמעות החלו גם זולגות מעינייה.
"אני מאוהבת בך לעזאזל!"קראה פורצת בבכי,כשהוא,ללא היסוס מצמיד אותה לגופו בניסיון להרגיע אותה.
"אל תיבכי.."אמר בקול מרגיע.מביט בה,בולע רוק,במבט רך.
כשברגע לאחר מיכן,שקט מוחלט.דממה.הם הביטו זה בזו אוחזים ידיים.כל מי שהיה מביט בהם היה מייד מבין שהם מאוהבים.קוין הביט בה בעיניו הכחולות ושתק כשהוא נושך את שפתיו.
"התינשאי לי?"הפתיע אותה בשאלתו.כשהיא ,מנסה לעכל את מה שקרה.


תגובות (1)

יפה תמשיכי :)

23/01/2012 07:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך