אנג'ל
המשך יבוא..

סלבריטי-פרק 13

אנג'ל 19/01/2012 758 צפיות 2 תגובות
המשך יבוא..

קויון שכב במיטתו,בבית החולים.
כסלבריטי,הוא הוכנס לחדר פרטי,במחלקה הקרדיולוגית.
הרופאים היו סביבו 24 שעות ביממה.שומרים עליו,הייטב.
"אני צריך דף ועט."אמר לפתע לחברו.."תוכל להשיג לי?"
"אין בעיה.אתה הולך לכתוב ספר?"חייך חברו.
"לא."ענה.."אני רוצה לכתוב מכתב."
"מכתב?"שאל חברו הנאמן.."למי?"
"עיניין פרטי."אמר..כשחברו ניגש לדוכן הקבלה ומביא לו עט ודף נייר כפי שביקש ממנו.
לאחר שקיבל את דך הנייר והעט,הוא החל לכתוב,מכתב כנה ,מלא רגש ובעיקר געגועים לקייט.הוא היה עסוק בכתיבת המכתב כשאנשי תיקשורת ניסו להכנס אל החדר..
כנראה,שמישהו הדליף להם אייכשהו,על מצבו הבריאותי.
"תגיד להם שאני לא מעוניין."קרא קויון,"תסלק אותם."
הוא לא היה מוכן שיפלשו לו לתוך החיים.סלבריטי,אבל הוא גם בן אדם.
"דויד,"פנה אליו,"אני צריך שתגש למשרד של קייט ותניח את הפתק הזה על הדסק שלה."
"אעשה זאת.."אמר,אתה תהיה בסדר בזמן שאעדר?"
"כן."אמר,"לך..ואל תתרגש מהנחשים האלו שעומדים בדלת ומנסים להגיע אליי."
בעוד קייט בילתה את הפסקת הצהריים שלה בחברתו של טום,עורך הדין הצעיר שהתלווה אלייה.
הם ישבו במסעדת הביסטרו החדשה שנפתחה קרוב למשרד שלהם.כשהיא דיי מצפה לעוד אחת מהודעות הטקסט של קויון.
אך,הפעם הטלפון שלה שתק.שתיקה מוחלטת.
"את נראית קצת,לא ממוקדת.הכל בסדר קייט?"שאל.
"כן."ענתה,אוכלת מין הסלט שלה.
כשהעיניים שלו היו דווקא מרוכזות בה.
"יש שמועות שאת יוצאת עם סלבריטי.זה נכון?"שאל.."לא שאני חס וחלילה רוצה לחדור לחיים הפרטיים שלך."
"זה נגמר."ענתה,"אני כבר לא איתו."
"מצטער לשמוע.."אמר,מביט בה בהבנה.
"האוכל כאן טעים."שינתה את נושא השיחה.
"כן.וגם לא כזה יקר."אמר טום,מחייך אלייה.
לאחר ארוחת צהריים טעימה ונחמדה,שבה קייט למשרד שלה.כשהיא מוצאת על השולחן שלה מכתב בתוך מעטפה סגלגלה קטנה.כשהעלייה רשום שמה בגדול.
לא היה רשום עלייה שם השולח,כך שלא עלה בדעתה מי שלח את המכתב הזה.קייט פתחה את המעטפה בזהירות רבה והוציאה את דף הנייר שהיה כלוא בתוכה.
"קייט,"כך נפתח המכתב,"אני לא יודע מה לומר לך.אז פשוט אומר לך מה אני מרגיש.
איין לך מושג מה עובר עליי בזמן האחרון.אין לי תאבון,אני לא מצליח להרדם בלילה.הראש שלי עמוס מחשבות והלב מתפוצץ מרגשות .אני לא מסוגל להפסיק לחשוב עלייך.
לא ציפיתי שתרחמי עליי.אך,אם עליי לומר את האמת,מכאיבה לי המחשבה שפגעתי בך.
כשהייתי בהוואי היו רגעים שחשבתי פשוט לעזוב הכל ולחזור הבייתה בכדי להיות איתך.חשתי געגועים.
התגעגעתי אלייך.אני כל כך כועס על עצמי על מה שגרמתי לך.אולי,אחרי הכל,אני באמת לא ראוי לך.
אני מצטער על הכל,מתוקה שלי.
מקווה שביום מין הימים תמצאי מין הנכון לסלוח לי.
אוהב,קווין".
לאחר שקראה את מכתבו,שנגע לליבה החלו דמעות זולגות מעינייה.אך,היא הייתה נחושה בדעתה להראות לו שהיא לא מוותרת לו.כשהוא,שוכב בחדר ומחכה לתשובה שלה.


תגובות (2)

להמשיך

19/01/2012 08:45

וואו אחד גדול !

19/01/2012 10:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך